Strona 23 z 336 PierwszyPierwszy ... 13141516171819202122232425262728293031323373123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 221 do 230 z 3355

Temat: Korekty wtrysków

  1. #221
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał mat09 Zobacz post
    Ostatnio mechanik zwrócił mi uwagę, że 2 wtrysk mi nie domaga. Sprawdziłem dzisiaj FESem i taki rezultat po przejechaniu 10km mi się pokazał:
    Chciał go wymienić na inny(nie wiem czy nowy czy używany) za 450zł + robota. Może wystarczy samą końcówkę wymienić w tym wtryskiwaczu?
    Na 99% masz zapchaną końcówkę. Nowa to okolice 200 PLN, do kupienia chociażby w sieci hurtowni Fota lub po prostu w Boschu. Wtrysk używany to wydatek rzędu 250 PLN za sztukę, więc trochę mechanik przyszalał.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  2. #222
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xdj1
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 2,4jtdm, AR GT 1,9jtd
    Postów
    316

    Domyślnie

    Witam koledzy, zrobiłem w końcu test przelewowy i oto wyniki:

    czas testu 9 minut

    kolejnośc danych liczona od lewej srony ( bo nie wiem jak są ponumerowane cylindry)

    1 - 90ml
    2 - 92ml
    3 - 91ml
    4 - 83ml
    5 - 60ml

    Pomiar na rozgrzanym silniku, na obrotach jałowych (raz nacisnąłem gaz do 2000 obrotów na kilkanaście sekund w trzeciej minucie testu.

    A tak wygląda to w FES - LINK

    Dodam tylko,że spalanie w mieście 9,1l/100km, ale brzydko chodzi na zimnym po odpaleniu (trwa to klkanaście sekund)
    I drugi objaw szarpie w okolicy 2000 obrotów podczas jazdy.

    HELP!!!

    dzisiaj dokonałem takiego samego testu dla drugiej mojej Alfy GT 1,9jtd 170km - po lekkim wirusiku.
    1 - 90ml
    2 - 85ml
    3 - 99ml
    4 - 81ml
    Ostatnio edytowane przez xdj1 ; 12-06-2012 o 11:03

  3. #223
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xdj1
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 2,4jtdm, AR GT 1,9jtd
    Postów
    316

    Domyślnie

    No kurcze - Panowie nikt mi nie pomoże???

  4. #224
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał xdj1 Zobacz post
    No kurcze - Panowie nikt mi nie pomoże???
    W czym?W zasponsorowaniu nowych wtryskow?
    Z wykresu ktory wrzuciles z Fes widac wyraznie ze 2 odjechala,-0.46-2.5 to jakby troche za duzo,4.-0.91-1.43.
    U mnie tez niedawno zaczal sie lekki cyrk na dwoch wtryskach.Z tym ze na 5 mialem jeszcze lepiej -1.5-2.6 i bodaj na 1. -1-1.6.Wiec wylecialy wszystkie i juz jest ok

  5. #225
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    Zrob loga dynamicznego. Na 4 biegu od 1200 obr do konca. Daj jako tabelke z obrotami bo z tego to malo co wiadomo.
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

  6. #226
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    FES i proba przelewowa wskazuja potencjalnych winowajcow,jednakze i tak tylko wywalenie ich na wierzch i oddanie do porzadnej firmy,ktora profesjonalnie sie tym zajmuje da Ci pelna odpowiedz na pytane co z tym dziadostwem jest nie tak

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał 5turbo Zobacz post
    Zrob loga dynamicznego. Na 4 biegu od 1200 obr do konca. Daj jako tabelke z obrotami bo z tego to malo co wiadomo.
    A coz to zmieni?Jesli 2 juz u niego rozbiega sie na 0-3

    - - - Updated - - -

    Jedynie moze nieznacznie sie zejda,badz inne zaczna dokazywac

    - - - Updated - - -

    Parametry wtryskow sa jasno okreslone,wskazalem tylko te dwa najbardziej rozjechane.Tylko ze z tego wykresu widac ze najlepiej to by bylo wywalic wszystkie i przynajmniej poddac je czyszczeniu w myjce ultradzwiekowej.Ewentualnie nie wyjmowac i sprobowac najpierw wyczyscic uklad ta maszynka JET CLEAN TRONIC,moze jeszcze pomoze

  7. #227
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xdj1
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 2,4jtdm, AR GT 1,9jtd
    Postów
    316

    Domyślnie

    Z tym pomiarem w FES to dziwna sprawa. Dzisiaj zrobiłemm test na FES wersji 2,5 (poprzednio było na wersji 3,3)- i wszzytkie chodzą pięknie
    1- -0,04
    2- +0,47
    3- +0,23
    4- -0,54
    5- -0,13

    I rano odwiedziłem jeszcze warsztat gdzie naprawiają wtryski. Odpowiedź była jednoznaczna - test przelewowy pokazuje tylko jak pracuje góra wtryskiwacza, nie mówinic o końcówce (ją tylko mozna zbadać po wyjęciu wtrysku). Okazuje się, że moje pomiary przelewowe są w normie. A wskazaniami kompa niema co sie sugerowąć. I tyle w temacie.

  8. #228
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    Dzieki moim przygodom z wtryskamipoznalem spora grupe ludzi,ktora ma na codzien stycznosc z tymi produktami.W tym z fachmanami z BOSCH i oni sami po cichu twierdza ze rozwiazanie jest nie do konca szczesliwe.Jest za delikatne.Auto jak jest nowe 3-letnie,do 100.ooo jest ok.A potem Bosch zarabia sobie na serwisach.No chyba ze komus naprawde trafi sie auto z pierwszych rak,zadbane,przytulane na dobranoc itd.Tylko ilu takie ma?

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał xdj1 Zobacz post
    Z tym pomiarem w FES to dziwna sprawa. Dzisiaj zrobiłemm test na FES wersji 2,5 (poprzednio było na wersji 3,3)- i wszzytkie chodzą pięknie
    1- -0,04
    2- +0,47
    3- +0,23
    4- -0,54
    5- -0,13

    I rano odwiedziłem jeszcze warsztat gdzie naprawiają wtryski. Odpowiedź była jednoznaczna - test przelewowy pokazuje tylko jak pracuje góra wtryskiwacza, nie mówinic o końcówce (ją tylko mozna zbadać po wyjęciu wtrysku). Okazuje się, że moje pomiary przelewowe są w normie. A wskazaniami kompa niema co sie sugerowąć. I tyle w temacie.
    No wlasnie,wiec tylko wywalenie tego na stol okresli napewno...co w trawie piszczy

    - - - Updated - - -

    Ja to jedno wiem napewno...Jest to moj ostatni Diesel,jesli nastepna bedzie Alfa to napewno TBI.Koszty serwisowania diesla.To juz lepiej niech sobie pali auto 12-13 benzyny,a i tak wyjdzie na jedno.Bo to co niby zaoszczedze napaliwie.Wkladam w serwis

  9. #229
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Airen
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Była: Alfa Romeo 159SW marrone luci di bosco/Jest: Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    391

    Domyślnie

    Cytat Napisał BURATINO Zobacz post

    Ja to jedno wiem napewno...Jest to moj ostatni Diesel,jesli nastepna bedzie Alfa to napewno TBI.Koszty serwisowania diesla.To juz lepiej niech sobie pali auto 12-13 benzyny,a i tak wyjdzie na jedno.Bo to co niby zaoszczedze napaliwie.Wkladam w serwis
    Pytanie, czy problemy z tymi nowymi silnikami nie zaczną się po przebiegach 150tys...
    "For me the most important thing in a car is fun. It has to make you happy" Jeremy Clarkson

  10. #230
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Airen Zobacz post
    Pytanie, czy problemy z tymi nowymi silnikami nie zaczną się po przebiegach 150tys...
    Problemy napewno beda,jak z kazdym autem...ale moze mniejsze i rzadsze.Przez 8 miesiecy przejechalem 30.oookm i powiem szczerze i bez bicia.Stanowczo za czesto podnosze maske.I to nie tylko po to aby dolac plynu do spryskiwaczy

Podobne wątki

  1. [159] Poradnik do Korekty Wtrysków
    Utworzone przez Fryta118 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 18:28
  2. KOREKTY WTRYSKÓW 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez Michał 12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 16:34
  3. korekty wtrysków
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 13:15
  4. [159] Korekty wtrysków.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 21:16
  5. Korekty wtrysków 1,9 mJTD 16 V
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory