Strona 45 z 336 PierwszyPierwszy ... 35363738394041424344454647484950515253545595145 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 441 do 450 z 3355

Temat: Korekty wtrysków

  1. #441
    Użytkownik Świeżak Avatar Damianosl
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    Giulietta QV Rosso Competizione
    Postów
    164

    Domyślnie

    Cytat Napisał AirAjti Zobacz post
    Powyższe informacje bardzo mi się przydały. Myślałem, że po zgaszeniu kontrolki świec można już odpalać- teraz czekam ciut dłużej i silnik jakby mniej się meczy.

    a spróbuj jeszcze drugi raz włożyć kluczyk do stacyjki po zgaszeniu za pierwszym razem wszystkich kontrolek, albo szybciej nacisnij start/stop bez sprzegla lub hamulca i wtedy odpal. zobacz czy jeszcze lepiej nie bedzie

  2. #442
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    Cytat Napisał Damianosl Zobacz post
    a spróbuj jeszcze drugi raz włożyć kluczyk do stacyjki po zgaszeniu za pierwszym razem wszystkich kontrolek, albo szybciej nacisnij start/stop bez sprzegla lub hamulca i wtedy odpal. zobacz czy jeszcze lepiej nie bedzie

    Raczej nie polecaj innym odpalanie bez wciśniętego sprzęgła.... bo raczej dobrze dwumasie nie robisz.
    _____________________________
    Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019

    Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017 )

    Aktualnie Maserati Ghibli S

  3. #443
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Airen
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Była: Alfa Romeo 159SW marrone luci di bosco/Jest: Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    391

    Domyślnie

    Cytat Napisał karmal Zobacz post
    Raczej nie polecaj innym odpalanie bez wciśniętego sprzęgła.... bo raczej dobrze dwumasie nie robisz.
    Zawsze nurtowała mnie ta kwestia. Na zdrowy rozum, zakręcenie dwumasą i wałkiem w skrzyni jest niczym w porównaniu do obciążeń jakie działają na dwumasę przy zmianach biegów podczas jazdy. Nie czepiam się, po prostu chciałbym poznać racjonalny argument na czym polega ochrona dwumasy przy odpalaniu z wciśniętym sprzęgłem (ja odpalam zawsze z wciśniętym).
    "For me the most important thing in a car is fun. It has to make you happy" Jeremy Clarkson

  4. #444
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    Cytat Napisał Airen Zobacz post
    Zawsze nurtowała mnie ta kwestia. Na zdrowy rozum, zakręcenie dwumasą i wałkiem w skrzyni jest niczym w porównaniu do obciążeń jakie działają na dwumasę przy zmianach biegów podczas jazdy. Nie czepiam się, po prostu chciałbym poznać racjonalny argument na czym polega ochrona dwumasy przy odpalaniu z wciśniętym sprzęgłem (ja odpalam zawsze z wciśniętym).
    Też tak zawsze odpalam. Słyszałem to od mechanika ( polecanego niejednokrotnie na tym forum ).
    Gaszę silnik też z wciśniętym sprzęgłem. Powiedział żeby tak robić i tak robię.
    _____________________________
    Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019

    Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017 )

    Aktualnie Maserati Ghibli S

  5. #445
    Użytkownik Świeżak Avatar Damianosl
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    Giulietta QV Rosso Competizione
    Postów
    164

    Domyślnie

    Cytat Napisał karmal Zobacz post
    Raczej nie polecaj innym odpalanie bez wciśniętego sprzęgła.... bo raczej dobrze dwumasie nie robisz.
    chodziło mi o nacisniejcie start/stop na krotko co wylacza zaplon. Szybsza metoda niz wyciaganie kluczyka i ponowne go wkladanie.

    Odpalanie zawsze ze sprzeglem.

  6. #446
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Teraz nie wiem, czy to bylo w 156, czy w nowym bravo 2 (silniki ma takie same jak w 159 - 120km i 150km jtd), to producent zaleca (nawet pisze to w instrukcji obsługi), by zawsze odpalac silnik przy wciśniętym pedale sprzęgła. Natomiast co do gaszenie to nie pamiętam, ale ja zawsze gasze na sprzęgle. Nigdy przez to nie miałem problemów z dwumasami w fiatowskich jtd.

  7. #447
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar prymie
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    kraków
    Auto
    AR 156 2,4 JTD '00 AR 159 2,4 JTD '06 AR Giulia Veloce Q4 2,0 '17
    Postów
    678

    Domyślnie

    Wrocmy do glownego tematu nie zasmiecajac go postami instruktazowymi
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '00 - sprzedana
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm '06 - sprzedana
    Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 '17

  8. #448
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    Alfa Giulietta
    Postów
    31

    Domyślnie

    Dzien Dobry
    Ostatnio miale problem z wtryskami prawie chcialem jechac do mechanika Tak wygladaly wtryski na Fes
    1 cylinder -1,15mm
    2 cylinder -1.22 mm
    3 cylinder 0,35 mm
    4 cylinder 2,03mm
    Kupilem produkt z Liqui Moly

    Powiększ zdjęcie


    DODATEK DO OLEJU NAPĘDOWEGO 8343

    I dzisiaj ruszylem w reis 670 km w gorach
    No i sprawdzenie na Programie Wtryskow rewelacja(tak mnie sie wydaje)
    1 -0,35mm
    2 -042mm
    3 034mm
    4 055mm
    Moim zdaniem cos to pomoglo wiec polecam ten srodek wyprobowac
    Pozdrowienia

  9. #449
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Dodatki Liqui Moly są różne. Do czyszczenia (i do stosowania co kilka-kilkanaście tysięcy km) lepiej nadaje się Spüllung (oczyszczacz wtryskiwaczy 2666).
    Na co dzień do naszych CR lepiej nadaje się dodatek do common rail 2185.
    Mi po tym pierwszym środku też znacznie poprawiły się korekty.

  10. #450
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mercury
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDM 8v
    Postów
    73

    Domyślnie

    To ja się pochwalę dzisiejszym małym sukcesem Jak jest ciepło miałem problem z odpalaniem, po różnych diagnozach uznałem że chyba zostają już tylko wtryski. Mianowicie czwarty miał odjazd troche ponad +2 w FESie. Po przeczytaniu poradnika w zrób to sam nabrałem odwagi i uznałem że z pomocą mechanika wymienie końcówke z pominięciem wizyty w boschu. Wymiana poszła dość gladko. Zgodnie z opisem podkładka pod wtrysk dość ciężko wchodziła. Jednak po wymianie odpalam FESa i moje wielkie zdziwienie bo mimo skasowania "wyuczeń" mam jakieś dziwne rozjazdy. Czwarty osiąga wartości -3 a drugi +3... Wyraźnie się kompensowały. Jednak okazało się że nie odczekałem zalecanych 40sek. po komunikacie complete od fesa i oznaczało to że chyba nie usunął tych ustawień. Było to dziwne bo samochód pięknie odpalił, na luzie pracował dużo bardziej gładko... i jak wracalem do domu wogóle miałem wrażenie na plus... Pod domem jeszcze raz dokonałem cyzszczenia tym razem czekając te 40 sek przed ponownym wlączeniem samochodu. I tu miła niespodzianka... korekta na cylindrze czwartym nie przekracza 0,1 Także dzięki wszystkim którzy w tym wątku dzielą się swoją wiedzą bo zaoszczędziłem sporo kasy a problem naprawiłem..

Podobne wątki

  1. [159] Poradnik do Korekty Wtrysków
    Utworzone przez Fryta118 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 18:28
  2. KOREKTY WTRYSKÓW 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez Michał 12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 16:34
  3. korekty wtrysków
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 13:15
  4. [159] Korekty wtrysków.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 21:16
  5. Korekty wtrysków 1,9 mJTD 16 V
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory