Strona 33 z 110 PierwszyPierwszy ... 23242526272829303132333435363738394041424383 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 321 do 330 z 1100
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 159/Brera/Brera Spider - Forum Alfa Romeo 159 [2005-2012], Alfa Romeo Brera [2005-2010] i Alfa Romeo Spider [2006-2010]. W wymienionych modelach montowano silniki benzynowe: 1.8 MPi, 1750 TBi, 1.9 JTS, 2.2 JTS, 3.2 JTS oraz silniki diesla: 1.9 JTDm (120 i 150 KM), 2.0 JTDm, 2.4 JTDm.
  1. #321
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Airen
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Warszawa/Rybnik
    Auto
    Alfa Romeo 159SW marrone luci di bosco
    Postów
    362
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    105 d 4 h 1 m

    Domyślnie

    http://www.motostat.pl/stats/diesel

    Polecam założenie sobie konta. Fajnie można kontrolować wydatki, spalanie itp.
    "For me the most important thing in a car is fun. It has to make you happy" - Jeremy Clarkson

  2. #322
    Użytkownik Romeo Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 JTDm 16V Distinctive.
    Postów
    1,969
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    44 d 11 h 18 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał Airen Zobacz post
    http://www.motostat.pl/stats/diesel

    Polecam założenie sobie konta. Fajnie można kontrolować wydatki, spalanie itp.
    I tam też jest różnica.
    Powodem musi być masa pojazdu. Widać, że 156 też dalej wylądowała.

    Ja wolę kontrolować w lokalnych systemach. Wystarczy, że spojrzę na faktury
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 11-08-2012 o 23:32
    Chip tuning. Usuwanie EGR, DPF, Klap wirowych.
    http://www.conmir.pl
    http://www.ecuedit.pl

    Proste sposoby na określenie w jakim stanie jest olej w silniku lub skrzyni biegów - http://www.conmir.pl/proste-sposoby-...u-silnikowego/

  3. #323
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    3,966
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    82 d 10 h 5 m

    Domyślnie

    Moja średnia z 7,5 tyś km to 6,9 l/100
    http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/42526
    Alfa 156 JTS
    Delta TwinTurbo

  4. #324
    Użytkownik Romeo Avatar prymie
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    kraków
    Auto
    brak
    Postów
    671
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    40 d 20 h 12 m

    Domyślnie

    Heh, temat o spalaniu już chyba jest, więc wróćmy do głównego topicu. Ktoś już pytał i zdaje się nie o3mał odpowiedzi. Czy niesprawny EGR ma jakikolwiek wpływ na korekty?

    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '00 - sprzedana
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm '06 - sprzedana

  5. #325
    Użytkownik Romeo Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 JTDm 16V Distinctive.
    Postów
    1,969
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    44 d 11 h 18 m

    Domyślnie

    To chyba trzeba by sprawdzić. Odłączyć EGR i sprawdzić korekty.
    W sumie będzie miał wpływ na masy powietrza. A więc na to co dzieje się w cylindrach. Czyli ECU może zmienić korekty. Ale to jest moje gdybanie.
    Po obiadku zejdę i podmienię sobie mapy. Obecnie mam z wyłączony, EGR. Zmienię na mapę z pracującym. Zaloguję korekty i zobaczymy.

    - - - Updated - - -

    Zmieniłem soft na oryginalny z otwartym EGR i potem na oryginalny z zamkniętym EGR. Nie zauważyłem jakiejś różnicy w korektach.
    Różnica w korektach jest w momencie podniesienia ciśnienia na listwie. Zmiana w wymiarze pozytywnym.
    Chip tuning. Usuwanie EGR, DPF, Klap wirowych.
    http://www.conmir.pl
    http://www.ecuedit.pl

    Proste sposoby na określenie w jakim stanie jest olej w silniku lub skrzyni biegów - http://www.conmir.pl/proste-sposoby-...u-silnikowego/

  6. Thanks prymie thanked for this post
  7. #326
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    była AR156 1,9 JTD 110 2001; AR147 1,9 JTD 2003 i jest czarnulka 159, 1,9 JTDm 16V
    Postów
    674
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    18 d 10 h 54 m

    Domyślnie

    Kilka dni temu kupiłem 159 1,9 16V, przy ok. 1800obr. lekko poszarpywała.Podłączyłem FES-a(brak błędów) i min. sprawdziłem korekty, na wolnych obr. 1 cylinder miał 2,3 pozostałe ok. 0,5, na obr. wyższych korekta z 2,3 spadała na 0,5 - o,7 wczoraj wieczorem zaślepiłem EGR zaślepką z 3 otworami, szarpanie ustąpiło. Jutro sprawdzę ponownie korekty i napiszę, czy zaślepienie EGR ma wpływ na nie wpływ (wydaje mi się, że raczej nie). Jak sądzicie, czy mam się szykować do wymiany końcówki na 1 cylindrze, czy jeżeli na wyższych obrotach korekta z 2,3 spada na ok. 0,6 to może tak zostać?

  8. #327
    Mareczek1122
    Gość

    Domyślnie

    Witam

    Niestety po tygodniu spokoju i wymiany wtryskiwaczy na nowe montaż w serwisie...znowu problem z odpalaniem POMOCY co może być nie tak????
    Nadmieniam wszystkie filtry rozrząd olej wymieniony,akumulator raczej ok kręci dobrze zresztą jest +18 stopni

    Sprawidziłem FES i mam dwa błędy taki:

    ODCZYT KODÓW BŁĘDÓW:
    1: P0504 - Styk pedału hamulca
    SZCZEGÓŁY BŁĘDU:
    Obroty silnika: 851 obr/min
    Dawka paliwa: 9,6 mmł/w
    Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %

    Brake switch A/B match
    Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie jest aktywny. Podejmij stosowne działania by usunąć usterkę. Kontrolka na desce nie została włączona przez ten błąd.
    2: P0335 - Czujnik obrotów silnika
    SZCZEGÓŁY BŁĘDU:
    Obroty silnika: 0 obr/min
    Dawka paliwa: 0,0 mmł/w
    Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Korekta paliwa (cylinder 1): -0,33 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): -0,20 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): 1,22 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): -0,69 mmł/w
    Pomiar po zapaleniu silnika

    Korekty wtrysków-20120814085.jpg

    Pomiar po 5 min

    Korekty wtrysków-20120814088.jpg

    Proszę o jakiś trop pomoc bo już sam nie wiem co jest nie tak...Autko pali źle jeśli stoi więcej niż ok 6h po dopaleniu dość mocno zadymi po czym zapala już normalnie.....

    - - - Updated - - -

    Czas Korekta paliwa (cylinder 1) Korekta paliwa (cylinder 2) Korekta paliwa (cylinder 3) Korekta paliwa (cylinder 4)
    s mmł/w mmł/w mmł/w mmł/w
    0 -0,32 0,01 1 -0,69
    1,04 -0,33 0,04 0,96 -0,7
    2,07 -0,34 0,06 0,94 -0,69
    3,1 -0,35 0,09 0,93 -0,68
    4,13 -0,34 0,06 0,96 -0,65
    5,16 -0,35 0,04 0,97 -0,68
    6,19 -0,31 0,01 1 -0,69
    7,22 -0,33 0,03 0,99 -0,71
    8,25 -0,32 0,03 1 -0,71
    9,28 -0,32 0,04 0,99 -0,7
    10,3 -0,3 0,01 1,01 -0,7
    11,34 -0,31 0 1 -0,68
    12,36 -0,33 0 1,01 -0,69
    13,4 -0,32 0,01 0,99 -0,7
    14,42 -0,33 0,05 0,97 -0,68
    15,46 -0,33 0,05 0,97 -0,64
    16,48 -0,35 0,04 0,98 -0,63
    17,5 -0,36 0,02 0,98 -0,65
    18,53 -0,35 0 1 -0,66
    19,56 -0,35 0 1,01 -0,69
    20,59 -0,31 0 0,99 -0,68
    21,62 -0,32 0,05 0,95 -0,67
    22,65 -0,34 0,04 0,97 -0,66
    23,68 -0,35 0,01 1 -0,69
    24,71 -0,33 0,02 0,99 -0,7
    25,74 -0,32 0,06 0,95 -0,69
    26,76 -0,32 0,08 0,93 -0,67
    27,79 -0,33 0,08 0,92 -0,67
    28,82 -0,35 0,05 0,97 -0,66
    29,85 -0,35 0,02 1 -0,7
    30,88 -0,33 0 1,01 -0,7
    31,91 -0,29 0 1,02 -0,7
    32,94 -0,3 0,02 0,97 -0,69
    33,97 -0,3 0,04 0,96 -0,69
    35 -0,34 0,04 0,97 -0,67
    36,03 -0,34 0,01 1,01 -0,68
    37,06 -0,33 0,01 0,99 -0,69
    38,09 -0,31 0,02 0,98 -0,68
    39,12 -0,34 0,07 0,93 -0,65
    40,15 -0,36 0,05 0,95 -0,66
    41,19 -0,36 0,02 0,99 -0,65
    42,21 -0,34 -0,01 1,04 -0,67
    43,23 -0,32 0 1 -0,71
    44,26 -0,27 0,05 0,96 -0,73
    45,29 -0,32 0,09 0,91 -0,69
    46,31 -0,35 0,09 0,95 -0,68
    47,34 -0,35 0,03 1,01 -0,7
    48,37 -0,32 0 1,04 -0,7

    - - - Updated - - -

    Następna niespodzianka dziś po imprezce moja Bella odmówiła posłuszeństwa po prostu nie odpaliła...myślę co zrobić do domu po laptopa podpoiłem i błąd P0335 - Czujnik obrotów silnika- i autko odpaliło od razu no więc muszę wymienić i tutaj pytanie czy jest to czujnik położenia wału???może to być też powodem złego odpalania?????

  9. #328
    Mareczek1122
    Gość

    Domyślnie

    Czy może ktoś sprawdzić mi te korekty parametry i powiedzieć czy jest ok????

  10. #329
    Użytkownik Alfa i Omega Pokaż na mapie Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    159 1.9JTDM 16V'2005, Giulietta 1.4TB'2013
    Postów
    440
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    7 d 1 h 26 m

    Domyślnie

    Z tego co sam się orientowałem pod swoim kątem, korekty masz nienajgorsze, aczkolwiek wspomniałeś że wtryskiwacze masz nowe, a w takim przypadku ja bym spodziewał się lepszych wyników. Sprawdź w FESie czy dobrze wpisali Ci kody IMA (numery) z wtryskiwaczy bo może zapomnieli, albo wpisali z błędem albo pomylili kolejnośc cylindrów.

    Inna sprawa to pamiętam że u mnie korekty zmieniły się jak wstawiłem nowy kolektor - ze starego spadła listwa z klap wirowych, więc na cylindrach 1,2 i 4 były w one przypadkowych pozycjach (każda inaczej), a ta sterująca (cylinder 3) dalej pracowała bo jest w końcu podłączona bezpośrednio pod silnik/sterownik klap. Sprawdzałeś to u siebie?

    Nie wiem czy akurat ten czujnik obrotów może tu coś mieszać, napewno trzeba i tak problem rozwiązać, ale akurat tu Ci nic nie podpowiem

    Jeśli okaże się że to nie ten czujnik obrotów,to nie zaszkodzi sprawdzić czy świece żarowe działają, bo one to i w lecie są potrzebne aby łatwo zastartować i żeby silnik zaraz po odpaleniu bardziej kulturalnie pracował. Ja u siebie sprawdzałem je najpierw omomierzem do masy po zdjęciu kabla ze świecy(chyba coś ok 1 ohma powinieneś odczytać z tego co pamiętam), aczkolwiek lepszy będzie test podczas grzania swiec - ja ustawiłem amperomierz na zakres 20A i wpiąłem się w szereg pomiędzy kabelek od świecy a świecę (nie zewrzyj sondą do silnika podczas grzania bo pewnie uwalisz bezpiecznik obwodu świec albo amperomierz). W tym przypadku testujesz wszystko -swiecę podczas grzania, kable, bezpieczniki itp. Odczyty ktore mialem u siebie były od 12A w pierwszym momencie do ok8A przez następne 10-15sek. Ktoś musi Ci pomóc wkładając kluczyk na każdy test, bo wtedy masz przez te kilka-kilkanaście sekund grzanie świec. Słychać też cykanie przekaźnika od świec (z niego kabelki wychodzą do świec). Ewentualnie jeśli się boisz przypadkowego zwarcia, to przynajmniej voltomierzem sprawdź na każdym kablu od świecy czy będzie te 12V po włożeniu kluczyka.

    Poza tym w FESie nie zaszkodzi posprawdzać odczytów z wszelkich czujników np temperatury powietrza, paliwa itp. Na zimnym silniku wiesz czego mniej więcej się spodziewać.

    Kolejna sprawa to ciśnienie paliwa, wartość 300 to minimum jakie powinno być do odpalenia z tego co pamiętam.

    Ewentualnie może paliwo masz liche. Wlej jakiś środek do usuwania wody i trochę pojeździj.


    Co do błędów od hamulca, to z tego co mi się wydaje są 2 obwody w czujniku polożenia pedału hamulca. Jest to wyłącznik, więc zgaduję że jeśli coś nie gra (inne odczyty) to błąd może być wywalany. nie wiem czy przy takim błędzie będą działać ABS, ESP itp, więc warto się temu przyjżeć. Wymontuj ten czujnik (powinno to być proste, ja bawiłem się kiedyś z czujnikiem od sprzęgła który się przekręcało i wyjmowało, podejżewam że podobnie jest zamontowany ten od hamulca). po wyjęciu pryśnij do niego (o ile się da) jakimś kontakt-sprayem, ponaciskaj kilkadziesiąt razy(moze styki sie oczyszczą), załóż czujnik i skasuj błąd. jeśli dalej będziesz miał błędy to albo kup czujnik (koniecznie nowy) albo sprawdzaj instalację do kompa (np u mnie okazało się że na rozgałęzieniu sygnału do centralki pod stacyjką a wiązką lecącą w kierunku kompa nie było przejścia)
    Ostatnio edytowane przez epsonix ; 16-08-2012 o 17:53

  11. #330
    Użytkownik Romeo Avatar Intruz
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 1,9 jtdm 16v sedan, 147 2.0TS
    Postów
    622
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    13 d 11 h 16 m

    Domyślnie

    Mareczek, mam podobny problem z odpalaniem. Auto w ogóle nie chciało mi odpalić - TomekKRK zdiagnozował, że padł czujnik położenia wału. Po wymianie auto jeżdziło przez miesiąc bezproblemowo. Wróciło do serwisu Tomka z takimi samymi objawami. Myślałem ,że znowu padł czujnik, ale okazało się że jest sprawny. Wg komputera wszystko jest sprawne, nie ma żadnych błędów, a auto- szczególnie jak jest zimne prawie w ogóle nie odpala. Jak juz odpali, to jeździ bezproblemowo - pieknie sie wkręca, nie kopci, nie szarpie, nie gaśnie, zużywa mało paliwa... Co ciekawe - pali na pych i to od razu. Tomek rozłożył ręce i powiedział, że ma pierwszy taki przypadek. Teraz jadę na próbe przelewów i sprawdzenie wtrysków - jak to nie da rezultatu to utopię to auto w jeziotrze...
    MOże ktoś miał już podobny przypadek???
    WYNAJEM ALFA 159 I JAGUAR S-TYPE DO ŚLUBU : http://jaguaremdoslubu.blogspot.com/

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 2 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (1 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

  1. marcingoleniow

Podobne wątki

  1. Korekty wtrysków 1,9 mJTD 16 V
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 09:34
  2. 1.9 16V 140KM korekty wtrysków - marne
    Utworzone przez Transamgta w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 30-07-2013, 19:59
  3. jtd korekty wtrysków problem
    Utworzone przez CIAMILL156 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 22-05-2013, 08:42
  4. korekty wtrysków
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26-03-2013, 22:53
  5. [159] Korekty wtrysków.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 20-04-2012, 09:37

Tagi dla tego tematu

2.0, alfa, alfaobd, aluminiowe, aluminiowy, analiza, anomalie, atrakcji, autentyczny, bak, bieg, blad, błędnie, błędów, błędu, body, brera, brzęczenie, cisnienia, ciś, ciśnienie, croma, cudownie, cylinder, cylindrze, części, część, czort, czyszczenia, czyżby, dawka, dawki, demontaż, demontażu, diag, diagnoze, diesla, dolocie, dolot, dolotowy, doładowaniem, dostanę, dpf, dpfa, dymi, dziury, dziwna, dzwieki, dźwięk, ecu, edc, egr, elementów, elm, elo, ema, ewentualnie, fakt, falować, falowanie, fiacie, fiata, filmik, filtr, firmy, fotel, garażu, gaz, gazu, gdzies, glowicy, głowica, głowicę, głowicy, ima, inaczej, innym, jadę, jazda, jazdy, jednej, jezeli, jtd, jtdm, kabel, kabelek, kilometrow, kkl, klap, klapa, klapek, klapka, klapki, klapy, kodami, kodów, kodu, kody, kogoś, kolejna, kolejność, kolejnych, kolejnym, kolek, kolektor, kolektora, kolektorze, kompie, kompresja, kompresje, komputer, komunikat, konieczny, końca, końcówka, końcówkę, końcówki, korek, korekt, korekta, korekty, ktora, którego, którym, kupić, kupiłem, ledwo, listwa, listwy, logi, ładny, ładowanie, łatwo, maila, majkel, marca, maski, mechanik, mechanika, miało, miejscami, mini, minut, mixol, moc, mocowanie, mocy, muszą, myslisz, myśli, najczęściej, najgorsze, napędowego, nieszczelność, nimi, niska, nowy, obrazek, obrotach, obrotów, obroty, ochotę, oczy, odczyty, odgłos, odpada, odpalaniu, odpaleniu, okej, okiem, okolica, okolo, olej, oleje, oleju, opinie, optymalna, oryginale, oryginalne, owa, owe, padła, pali, paliwa, paliwie, parametrow, parametry, pedał, pełna, pierwszym, plastikowe, plastikowym, podkładki, podłączy, podłączyć, podmiana, podpowie, pokazuje, pol, pomaga, pomiar, pomiary, pomoc, pomyśleć, poniedziałek, poprzedniego, postoju, postów, postu, powietrza, powinny, powrot, pozostałe, pół, później, pracy, prawda, prawie, prezentuje, problem, problemu, problemy, profilaktycznie, prosbe, przebieg, przepływomierz, przepustnica, przerabiałem, przewody, psują, pytaj, pytam, radę, radio, regeneracja, regeneracji, rem, remon, robione, romeo, rozbieram, rozbieżności, rozgrzany, rozgrzanym, rozpoznać, rozrzad, rozrzadu, rozrząd, rozrządu, rpm, ryski, rzeczywisty, rzucenie, silnik, silnika, silnikiem, silniku, skutki, słabo, słychać, solidnie, spalanie, spod, spodu, sporo, sprawdzenia, sprawdzenie, sprzęt, ssący, stare, starym, sterow, sterownik, stop, strach, szanowne, szybkich, środku, świec, tankować, tankowaniem, tapatalk, tema, temperatura, temperaturze, testowałem, tid, tps, trzech, turbina, turbiny, tzn, uczucie, urok, ustalić, usunięte, video, wariuja, warsztatu, warte, warto, wartosc, wartości, waszym, watch, wcale, wcześniej, weekend, wersję, widział, widzisz, wiedzieć, więcej, wirowych, właściciela, woj, wolnych, wpisać, wpisz, wskazówkę, wstyd, wszy, wtrysk, wtryskach, wtryski, wtryskiem, wtryskiwacz, wtryskiwacza, wtryskiwacze, wtryskiwaczy, wtryskow, wtrysków, wtrysku, wydawalo, wydech, wydechem, wydechowego, wydechowy, wydechu, wyglądają, wykręcić, wymieni, wymieniać, wymieniony, wypad, wytrzymają, zabieg, zagrzeje, zamiana, zapas, zapłonu, zawor, zaworach, zawór, zdiagnozować, zdjac, zegarach, zerknac, zielony, zimny, zle, zmienia, zmieniać, zrobi, zrobię, zrobilem, zwi, związanych, zwykły, Źle

Zobacz tagi

Tagi użytkowników

podkładka wtryskiwacza peugeot 406 2.0hdi

peugeot 406 wymiana wtryskow

kolejnosc tlokow peugeot 307 hdi

nowy kod ima

jakie powinny być korekty wtrysków w silnikach 1.9 jtd

WTRYSKI REGENERACJA

korekta wtryskow

kodowanie wtryskow doblo

Dodatnia korekta wtrysku-gdzie leje wtrysk

parametry wtryskiwczy peugeot307

test przelewowy trafic 1.9 dci

kodowanie wtryskiwaczy foto

komputerowe wartosci stanu wtryskiwaczy w renault

reset self learnt function

cena wtryskiwaczy peugot 307 2.0hdi nowy

podkładki wtrysków peugeot1.6 hdi

jaka korekcje powinny miec wtryski dci

korekty wtrysku jtd 16v

2.4 jtdm stopiony tlok

autoadaptacja fes multijet

budowa wtryskiwaczy w peugeot 307 diesel

renault laguna II zaburzenia wtrysku paliwa

budowa wtryskiwacza trafic 1.9 dci

jaka prawidlowa korekta wtrysko alfa 1.9jtd 16v

boxer 2.2 hdi denso kodowanie wtryskiwaczy

glosna praca 1 9 jtd

korekty na wtryskiwaczach] 2 0 hdi 407

stukajacy wtrysk peugeot

wymiana wtryskiwacza 307 hdi

wtryskiwacze jakie korekty jtd

po zalozeniu nowego wtrysku autko chodzi na 3 cylindry korekta wydatku wtryskiwacza

kolejność wtrysków peugeot 307 hdi

jakie powinny byc parametry turbiny bosch

wtryski bosch 407

1 5 dci kodowanie wtryskiwaczy

jak wymienic uszczelniacze wtryskiwaczy 2.0 hdi

p0504 - styk pedału hamulca

peugeot 307 słychać wtryski

tolerancja korekty wtryskiwaczy common rail

na czym polega programowanie wtryskiwaczy w alfie jtd 16v

laguna 1.9 dci czy koduje sie wtryski

korekcja wtrysku megane

czy trzeba kodować wtryskiwaczy 1.9 multijet

podkladki listwy klap wirowych vectra c

na czym polega programowanie wtryskiwaczy alfa jtd 16v

korekta wtrysków do renault megane ii diesel

1 4hdi uszkodzony wtrysk przyczyny

peugeot 307 2 0 hdi 136 km szarpie podczas jazdy i nawet gaśnie

wymiana końcówki wtryskiwacza 2.0 hdi

jaka korekcja wtryskiwaczy hdi 2.0

kolejność wtrysków w silniku 1 4 hdi

mascott 3.0 dci jakie powinny byc korekty wtryskow na biegu jalowym

czy trzeba kodować wtryskiwacze 1.9 tid 150

czy trzeba kodowac wtryski po zmianie silnika peugeot 807

1.6 hdi po odpaleniu leje

dawki wtrysków hdi 1.6

korekta wtrysków w jakich jednostkach

po wyciognieciu wtryskow niechce odpalic trafik 19dci

klapy wirowe a korekty wtryskiwaczy

korekty wtryskiwaczy bosch

suma kontrolna wtryskiwacza

wtrysk paliwa peugeot 307

jak wymienic miedziane uszczelki pod wtryskiwaczami peugeot 307 2.0 hdi

lejacy termostat laguna ii 1.6

peugeot 407 2.0 136 km jaka jest korekta wtrysku

gdzie odczytać kod ima

xsara 2.0 HDI gasnie

peugeot 2.0 hdi wymieniajac wtryskiwacze trzeba je kodowac

peugeot 407 czy alfa romeo 159

wtryski alfa 159

megane 2 1.9 dci wymiana wtrysku i kodowanie

głosna praca wtryskiów pegout 307

jak wyregulować wtryskiwacze alfa romeo 159

fiat jtd korekta dawki

wtryskiwacz 1.5

ile kosztuje wtrysk do peugota 307

jak napawić zawieszony wtrysk

regeneracja wtrysków renault trafic 1 9 dci

1.9 16v jtdm klapki chalas

korekcja wtrysku 1.6 hdi

kodowanie wtryskiwaczy alfa romeo 159 jtd

plyn do kominkow wtrysknowy wtryskiwacz jakie parametryjak rozpoznac który wtrysk jest pierwszy 307czy trzeba kodować wtryskiwacze dcigłosna praca na biegu jałowym peugeot 407 2.0 hdijaka powinna być korekta pawa na wtryskuczy wtryski denso do 2.2 hdi trzeba kodowachdi test przelewowykodowanie wtryskow 1.9 dcikoncowki wtryskow hdikorekcja wtrysków boschjakie powinny byc parametry turbiny boshile kosztuja koncuwki wtryskuw peugeot 406 2.0 dieselz jaka sila dokrecic wtryski od opel 1.9 150kmregeneracja wtryskiwaczymixol do diesla 2.2hdigdzie zrobić regenerację wtryskiwaczy warszawa peugeotkodowanie wtryskiwaczy boschwtryski alfa 159 cena

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory