Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 32

Temat: Odpala, 10 sekund i gaśnie.

  1. #21
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Wiesz, jest problem z "zrobić logi z dłuższej przejażdżki" w sytuacji gdy auto nie chce zapalić
    Wiesz, z tego co przeczytałem, ta auto nie chce zapalić raz na jakiś czas
    A jak nie chce zapalić, to przydało by się zobaczyć np. co tam na listwie się dzieje. Gwarantuje ci, że da się to zrobić.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #22
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Wiesz, z tego co przeczytałem, ta auto nie chce zapalić raz na jakiś czas
    A jak nie chce zapalić, to przydało by się zobaczyć np. co tam na listwie się dzieje. Gwarantuje ci, że da się to zrobić.
    Aham, tylko jak się np. wiesza regulator ciśnienia, to możesz sobie logować do woli - dopóki będzie chodził dobrze, to logi nic nie wykażą.
    Generalnie zacząłbym od mega trywialnej rzeczy - zaślepienia całkowitego EGR-u, jak jest sytuacja, ze auto odpala i gaśnie. Robi się to w parę minut i już jeden element podejrzany o takie zachowanie można wyeliminować.
    Auto nie wyrzuca żadnych błędów??
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  3. #23
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Jasne. Wymyślaj dalej. Co tu dyskutować.... szukaj po ciemku, gdybaj, snuj teorie...

    P.S.
    W załączeniu zwieszony regulator w górnym zakresie i odcięcie z check engine zgłoszone przez czujnik ciśnienia na listwie.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	rail_error.jpg
Wyświetleń:	123
Rozmiar:	11.9 KB
ID:	81524

    To tyle w tym temacie.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #24
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Jasne. Wymyślaj dalej. Co tu dyskutować.... szukaj po ciemku, gdybaj, snuj teorie...
    Ale my mamy do czynienia z przypadkiem, w którym auto wywaliło błędy DPF, EGR i pompy paliwa. W dodatku brak reakcji na pedał gazu. Słowa nie było o błędzie ciśnienia paliwa - dlatego zakładam, że regulator nie mógł się zawieszać tak, jak napisałeś. Chyba, że przedmówca o czymś zapomniał. Skoro mamy więc do czynienia z błędem EGR, a gaśnięcie auta po paru sekundach pracy może być efektem zawieszonego OTWARTEGO EGR - to chyba najprościej zacząć od rzeczy trywialnej - czyli blacha pod zawór. Trudno chyba to nazwać szukaniem po ciemku...
    Poza tym jak żyję- jeszcze nie widziałem tak zaciętego zaworu regulacji, żeby auto zgasło od zbyt wysokiego ciśnienia, pracując na wolnych obrotach.
    Oczywiście logowania podstawowych parametrów tez bym nie odpuścił - byle to zrobił ktoś, kto wie na co popatrzeć.
    Ostatnio edytowane przez Tomek_KRK ; 01-01-2013 o 12:30
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  5. #25
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    była AR156 1,9 JTD 110 2001; AR147 1,9 JTD 2003, Stelvio, jest 159,1,9 200KM, Giulia 280KM
    Postów
    1,552

    Domyślnie

    W swoich alfach 147 i 156 regulator ciś. paliwa wymieniałem nie raz ( w 147 pompa paliwa kończyła się i siała opiłkami), ale ich niesprawność w moich przypadkach zawsze unieruchomiała silnik w czasie jazdy, nigdy nie utrudniała rozruchu i pracy silnika na wolnych obrotach. Przeważnie (aczkolwiek nie zawsze) mycie w wannie ultradżwiękowej przywracało sprawność regulatora.

  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał kocurr Zobacz post
    Uwierz, że zrobiłem to z konieczności, bo DPF nie wypalił się w trasie, a kontrolka "Anti-pollute filter clogged" wyskakiwała i samochód miał "muła"...
    Po wypalaniu serwisowym samochód zaczął w końcu jeździć normalnie i bez problemowo.
    Po trasie którą dzisiaj zrobiłem jedyny błąd jaki wyskoczył to P0100 czyli "Przepływomierz". Skasowałem - zobaczymy co dalej będzie.
    Jak widać coś w tym układzie dolotowym siedzi i trzeba będzie to sprawdzić, ale to raczej po nowym roku.

    Pzdr i dzięki wszystkim za pomoc.

    Da się to na drodze wypalić jadąc z diagnozą nawet gdy błędy wyskakują.
    Tym razem się koledze udało, innym razem może skończyć się wymianą turbiny czy tez innymi kosztownymi naprawami.

    Pozdrawiam
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  7. #27
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Ale my mamy do czynienia z przypadkiem, w którym auto wywaliło błędy DPF, EGR i pompy paliwa. W dodatku brak reakcji na pedał gazu. Słowa nie było o błędzie ciśnienia paliwa - dlatego zakładam, że regulator nie mógł się zawieszać tak, jak napisałeś. Chyba, że przedmówca o czymś zapomniał. Skoro mamy więc do czynienia z błędem EGR, a gaśnięcie auta po paru sekundach pracy może być efektem zawieszonego OTWARTEGO EGR - to chyba najprościej zacząć od rzeczy trywialnej - czyli blacha pod zawór. Trudno chyba to nazwać szukaniem po ciemku...
    Poza tym jak żyję- jeszcze nie widziałem tak zaciętego zaworu regulacji, żeby auto zgasło od zbyt wysokiego ciśnienia, pracując na wolnych obrotach.
    Oczywiście logowania podstawowych parametrów tez bym nie odpuścił - byle to zrobił ktoś, kto wie na co popatrzeć.
    To był tylko przykład i odpowiedź na twój tekst "tylko jak się np. wiesza regulator ciśnienia, to możesz sobie logować do woli" - nic więcej.
    A ja powyżej pisząc, że warto by zrobić konkretne logowanie tylko chciałem pomóc... zrobiło się święte oburzenie.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #28
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Nemrak
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDM - 8V, 2007
    Postów
    79

    Domyślnie

    Witam czytając o waszym problemie opisze mój jest. b.zbliżony będę wdzięczny za wszelka pomoc wiem ze już doradzaliście ale czy macie rade na mój przypadek. To jest sprawa dla elektryka czy mechanika? Dodam jeszcze że przy ładnej pogodzie nie mam tych problemów.

    A wiec podczas jazdy czy po zapaleniu auta silnik gaśnie, nie ma reguły czy jest ciepły czy zimny gaśnie.Najłatwiej będzie jak opisze np. dzisiejsza wycieczkę 140 km.
    Wyjedzam samochodem z garażu temp. 2`C wysiadam z samochodu zgasł nie wyciągając kluczyka staram się odrazu odpalić kreci nie chwyta, wyciągam kluczyk wkładam zapalam silnik działa normalnie (nic nie przerywa nie faluje działa normalnie- spadku mocy też nie zaobserwowałem) Wiec jadę po przejechaniu 1 km zgasł znowu odpalam jedziemy dalej silnik się grzeje 3 km zgasł, 10 km silnik ciepły zgasł temp. na zewnątrz 0,5`C gaśnie na biegu i przy spadku obrotów. I tak cała drogę w obydwie strony nawet przez 20 km nic a potem gaśnie.
    A teraz tydzień wcześniej wsiadam do auta jadę 500 km i ani razu nie zgasł.
    Kolejny przypadek jadę do pracy 15km w jedna stronę gaśnie.
    Jade do pracy winny dzień nie gaśnie.
    I tak od dłuższego czasu przy ładnej pogodzie nie mam tych problemów.
    Co zrobiłem podłączyłem pod komputer pokazał 2 błędy:
    1.P0265 - Wtryskiwacz cylindra 2 - wysoki sygnał
    2.P0268 - Wtryskiwacz cylindra 3 - wysoki sygnał
    zmieniłem i zatankowałem nowe paliwo dolałem Skkyd wymieniłem filt paliwa oczywiście nic to nie dało.
    Wiec o co chodzi.
    Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez Nemrak ; 06-01-2013 o 23:34

  9. #29
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Sprobuj sprawdzic styki wtryskow- ktos mial problem z tym na forum i o ile dobrze pamietam nagiecie blaszek (lub czegokolwiek co tam jest) i wyczyszczenie ich dalo pozytywny efekt.
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  10. #30
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Nemrak
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDM - 8V, 2007
    Postów
    79

    Domyślnie

    Odstawiłem auto do fachowca. Podłączył pod komputer wyskoczyły mu te same błędy co mi. Na chwile obecna proponuje zrobic porzadek z wtryskami czyli wymiana... Dodał jeszcze ze to nie jest pewne że to sa wtryski bo być może coś sie zablokowało i robi zwarcie. Przy uszkodzonych wtryskach auto nie powinno gasnąć a ono ganie. CO dalej jakaś rada? Styków jeszcze nie sprawdzałem.

Podobne wątki

  1. Odpala i gaśnie
    Utworzone przez ayrekp w dziale 147
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 26-10-2015, 17:20
  2. Ksenon mruga przez 5 sekund i gaśnie
    Utworzone przez sebek501 w dziale 166
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 23-06-2015, 06:45
  3. Odpala i Gaśnie
    Utworzone przez nietyx w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-03-2011, 09:23
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-10-2009, 20:29
  5. [145] Gaśnie,a po godzinie odpala i znowu gaśnie.
    Utworzone przez jarek0301 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-08-2008, 22:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory