Witam
Dzięki Alces za wyczerpujący tutorial
Też się przymierzam do takiego swapu
Wszystko już mam czyli
1.Zaciski z Alfy 166 2.5 v6 wypiaskowane, pomalowane proszkowo + szystkie gumy i zaworki nowe
2. Nowe tarcze EBC Usr slotted ( przód i tyl)
3. Nowe klocki do Alfy 166 EBC Redstuff
Tylko czasu kurcze nie mam więc dopiero w przyszły weekend ogarnę temat.
Muszę jeszcze tylko zdjąć tylne zapiski i dać do malowania ������
![]()
Ostatnio edytowane przez Emil 159 ; 13-11-2015 o 22:32 Powód: blad
Witam
Orientuje się ktoś czy te zaciski z 166 podejdą mi do Giulietty na zasadzie Plug&play?
Ori Brembo i tak jest montowane na adapterach do zwrotnicy i to chyba te same zaciski co w 159
Taka ciekawostka.
Dziś miałem wątpliwą przyjemność wymiany klocków w dużych Brembo. Lewy zacisk - wymiana bajeczna, chwila i zmienone. Prawy zacisk wymagał za to zestawu naprawczego, bo dwa metalowe bolce tak się zapiekły, że trzeba było je przeciąć. Cena takiego zetawu w ASO, to 260,00 na koło. Czyli dwa metalowe bolce i blaszka dociskająca klocki (w sumie zbędna). Ich normalnie poj$@#o z tą ceną, no ale nie było wyjścia. Cena normalnie z kosmosu, chyba że to kartka w pudełku z napisem Brembo tyle kosztowała.
Dokładnie, też się zdziwiłem przy wymianie oba bolce są do wyrzucenia. Ale jak kolega wyżej pisze kpl za 50 zł z IC na oba koła załatwia sprawę.
Naprawa skrzyń M20, M32 ---> http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...ml#post2004527
https://www.youtube.com/watch?v=WztjfgsSgJU - polskie złomowisko.
Czy na zaciski duże ze 166 2.5 lub 3.0 V6 wejdą koła ori 16" ze 159?
U mnie nie weszły nawet 18-tki z et35 potrzebny był dystans 3mm żeby weszło na styk ale wymienię na 5mm.
Ale myślę że zależy dużo od kształtu samej felgi u mnie ocierala o zacisk tylko w srodkowo-wewnetrznej części zacisku
Pozdro
U mnie też w końcu... na świętawpadły zaciski ze 166...nareszcie
teraz misiu może mi dokuczać ... on już wie za co...
![]()
Ostatnio edytowane przez Nikos ; 23-12-2015 o 19:39