Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 46

Temat: Błąd check engine - obwód pompy paliwa, wyregulowany

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Warszawa/Katowice
    Auto
    Alfa 156
    Postów
    20

    Domyślnie Błąd check engine - obwód pompy paliwa, wyregulowany

    Witam z racji że jestem kobietą, nie mechanikiem proszę o pomoc lub poradę dot. problemu z moją alfa 159... autko użytkuje od niecałego roku ale mój zachwyt alfą i jej właściwościami jezdnymi (to jak się klei do drogi jest mega!) minął po ok 3 miesiącach od zakupu do momentu wgrania chipa (mapy). Chip robiłam w V-techu w Krakowie i z 120 KM (z hamowni wyszło 136 KM) zrobiono 169KM. Autko fajnie się zbierało, było zrywne i czuć było szybką reakcję na pedał gazu. Jednakże nacieszyłam się taką jazdą zaledwie 70 km bo po tym przebiegu wyskoczył CHECK ENGINE. Autko zgasiłam, zapaliłam ponownie i dalej kontrolka się świeciła. Dojechałam do domku a po 2 dniach uruchomiłam ponownie auto i kontrolka już się nie świeciła. Dodam, że chipowałam auto w listopadzie u.r. nastała więc zima i nie szalałam autkiem przez okres śniegów (żadnej gwałtownej jazdy itp.). Ale że zima szybko się skończyła znowu zaczęłam "deptać" auto. I przy pierwszym ruszaniu z wciśniętym prawie do dechy gazem znowu kontrolka się zaświeciła, ponownie po 2-3 dniach zgasła. nie przejęłam się tym za bardzo aż do czasu gdy jechałam autostradą z prędkością ponad przepisową, lewym pasem i nagle znowu check engine, mało tego auto weszło w tryb awaryjny z gwałtownym spadkiem mocy i prędkości do uwaga ! 60 km/h więc o mały włos nie doszłoby do karambolu na tak szybkiej i ruchliwej trasie ! masakra ! pojechałam w te pędy i w końcu do mechanika, rzekomo specjalisty od Alf i tam panowie stwierdzili, że chip z V-techu jest do bani - wykazali pisemnie aż 6 poważnych błędów ! oraz że wtryskiwacz jeden leje i są przekroczone jakieś maksymalne wartości dopuszczalne. Potrzebowałam auto na już (znaczy