Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Pasek wielorowkowy czasem piszczy JTD

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 175km
    Postów
    41

    Domyślnie Pasek wielorowkowy czasem piszczy JTD

    Witam. Niedawno wymieniłem rolki i napinacz, jednak po wymianie pasek piszczał. Wymieniono też więc pasek, mimo że stary wyglądał jak nowy. Teraz po +500km od wymiany pasek czasem piszczy, czasem nie. Nie ma znaczenia temperatura otoczenia lub silnika. 2minuty na postoju popiszczy a 20km dalej przestaje... i na odwrót. Pasek chodzi niezwykle równo, prawie nie drga. Co zrobić? Może po prostu spsikać go sprayem. Ale czy to rozwiąże problem na długo? A może zły pasek został założony?

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar Dawid_Zielu
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTD 20V Sportronic '03
    Postów
    1,277

    Domyślnie

    pasek dobrze naciągnięty?? rolką mimośrodową powinno tak naciągnąć się pasek aż otwór z boku napinacza paska pokryje się z otworem w korpusie silnika.
    Alfa Romeo - "bez serca bylibyśmy jedynie maszynami"

  3. #3
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    ogolnie to napierw blokujesz napinacz jakims gwozdziem, pozniej rolka napinasz na maksa pasek i zwalniasz napinacz i on po uruchiomieniu jeszcze go dociagnie. powiedz jesdzcze na jaki pasek wymieniles bo conti jest za dlugi w porownaniu z ori.

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Zaloze pasek GATES i może pomoże. Te wszystkie continentale się w jtd nie sprawdzają. Jakiej firmy jest pasek u Ciebie?

    [C

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 175km
    Postów
    41

    Domyślnie

    Nowy pasek to BOSCH 6 PK 1740. Wcześniej miałem CONTITECH 6 PK 1740.

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Zaryzykuj i zaloz gatesa. Ją też miałem piski na contitechu i nie mogłem ich się pozbyć. Dopiero montaż gatesa sprawę załatwił. Jedni twierdzą że contitech jest innej długości i dlatego piszczy. Dodatkowo jednak wg mnie winien jest inny kształt rowkow . Marka bosch mi się kojarzy z wiertarkami pralkami i czajnikami ich paska nie miałem.

    Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 10-02-2014 o 22:47
    [C

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Postów
    108

    Domyślnie

    Witam ja również mam nowy komplet w napędzie paska akcesoriów i także czasem piszczy ale dojadę do świateł i już przestaje zmieniałem paski najpierw miałem dayco a teraz mam gatesa i jest to samo, napinałem pasek rolką mimośrodową nawet wydawało mi się że trochę za mocno ale i tak po miesiącu jeżdżenia z powrotem zaczął popiskiwać

  8. #8
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    odkrec oslone i na pracujacym silniku docisnij obudowe napinacza do silnika w miejscu gdzie jest sruba mocujaca do bloku. jak przestaje piszczec to napinacz do wymiany bo ma juz luz na tej srubie.

Podobne wątki

  1. [159] Pasek wielorowkowy
    Utworzone przez marqo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-05-2014, 13:37
  2. pasek wielorowkowy tarabani i piszczy
    Utworzone przez lysy_84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 21-02-2011, 19:56
  3. czasem cos strasznie piszczy w kole
    Utworzone przez mrq w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-05-2010, 10:34
  4. [156] pasek wielorowkowy i pasek rozrzadu razem?
    Utworzone przez yarecky w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 21-12-2008, 21:47
  5. [166] Pasek wielorowkowy w 2,4 JTD
    Utworzone przez sqadak w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-07-2008, 13:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory