Strona 1 z 14 1234567891011 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 134

Temat: Słaba klimatyzacja - problem - słabo chłodzi

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kobielczak
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    GT 2.0 JTS
    Postów
    785

    Domyślnie Słaba klimatyzacja - problem - słabo chłodzi

    Cześć!
    W zeszłym roku moja klimatyzacja słabo chłodziła. Na 15stopniach leciało letnie powietrze. Z tego powodu, że w tym roku pierwsze cieplejsze dni sprawiły iż moja klima była przydatna. Nabiłem ją, a mimo tego szału nie ma jeśli chodzi chłodzenie.

    Gdzie mam szukać przyczyn takiej sytuacji?
    Podejrzewam nieszczelną nagrzewnice w moim aucie - więc chciałbym się zapytać was czy ma to jakiś wplyw?

    Nie znam się na układach chłodzenia więc proszę o rady

  2. #2
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,605

    Domyślnie

    A co Ci powiedział koleś który nabił? Ile straciłeś czynnika po roku?
    Klima albo chodzi albo nie. Jak słabo to nie wina mało czynnika tylko osuszacz albo kompresor klęka/.

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kobielczak
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    GT 2.0 JTS
    Postów
    785

    Domyślnie

    Czytam i czytam.. a czy może to być wina na przykład zużytej chłodnicy od klimy?
    Jakie są koszta osuszacza albo kompresoru?

    Jak z nagrzewnica? Jest ona powiązana z klimą?

    Wszło mi coś około 400gram czynnika.

    EDIT: Zawsze jak działa mi klima to z nawiewów słyszę takie jakieś delikatne i ciche "syczenie", na opcji MAN - nie występuje ono..
    Ostatnio edytowane przez kobielczak ; 03-05-2014 o 21:06

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    było: opel omega 3.2 jest alfa romeo 166 2.5 V6
    Postów
    27

    Domyślnie