Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Zbierznosć kół PROBLEM!!

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    Alfa romeo 166 2.4 JTD 136KM
    Postów
    21

    Domyślnie Zbierznosć kół PROBLEM!!

    Witam Dzisiaj odebrałem autko od mechanika. Zrobiłem generalny remont zawieszenia co kosztowało mnie ponad 3000 tyś. Nie ma juz zadnych luzów stuków i tym podobnych rzeczy. Problem natomiast jest z "tańczącym"tyłem auta na nierównosciach. Przed remontem nie było takiego objawu. Wydaje mi sie ze zbierznosc jest zle ustawiona. Czy mógłby ktoś rzucic okiem na wyniki i ewentualną diagnoze??Z góry dziękuje.Sorki za jakosc zdjecia-mam nadzieje ze jest w miare czytelne.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20150313_231603.jpg
Wyświetleń:	127
Rozmiar:	26.3 KB
ID:	160048   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSCF9735.jpg
Wyświetleń:	128
Rozmiar:	66.1 KB
ID:	160049  
    Ostatnio edytowane przez Mario ; 13-03-2015 o 23:42

  2. #2
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Polska, Mazowieckie
    Auto
    166 V6 3.0
    Postów
    779

    Domyślnie

    wymieniłeś tuleje tylnej belki ?

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    Alfa romeo 166 2.4 JTD 136KM
    Postów
    21

    Domyślnie

    nie widze na wyszczególnieniu wymiany tych tulei. Czy to one są winne tanczącej pupy?? Mechanik powiedział ze nie ma zadnych luzów... zastanawia mnie tylko dlaczego po tych wszystkich naprawach zaczeło rzucać. Przed remontem było z tym ok nic nie rzucało
    Ostatnio edytowane przez Mario ; 14-03-2015 o 00:11

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,326

    Domyślnie

    Kąty masz poza normą. Masz sportpacka czy ni

    Nadymione z komórki.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  5. #5
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    166 2,4 jtd 2000r. 166 2,4jtd 1998r.
    Postów
    182

    Domyślnie

    Zbieżność masz ustawioną prawidłowo. Rzuca tyłem z powodu luzów w zawieszeniu, coś zostało pominięte.

  6. #6
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    Alfa romeo 166 2.4 JTD 136KM
    Postów
    21

    Domyślnie

    Prawdopodobnie przyczyną tego bujania są tuleje pływające zwrotnicy. Już sam nie wiem co o tym mysleć , na szarpakach nie wykazało luzów dopiero jak "ręcznie " bujali autem to zobaczyli ze chodzą te tuleje na prawo i lewo. Czy to jest przyczyna???

  7. #7
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,282

    Domyślnie

    To co ten mechanior właściwie zrobił za te 3k pln, bo zgłupiałem już ?

    Za błędy winić Tapatalk i operatora MB526
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Podepnę się. Tuleja pływająca zwrotnicy może mieć delikatny luz wzdłużny? U mnie jest 2-3mm. Auto prowadzi się dobrze, ale negatyw wdaję mi się za duży.
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  9. #9
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    166 2,4 jtd 2000r. 166 2,4jtd 1998r.
    Postów
    182

    Domyślnie

    Absolutnie nie powinna mieć jakiegokolwiek wzdłużnego luzu. W ten sposób objawia się jej właśnie zużycie i wpływa na nadmierne pochylenie kół.

    Mario, jeżeli mechanik nie wymienił tulejek zwrotnicy, to zrobił największą fuszerkę z możliwych. To jest najszybciej zużywający się element w tylnym zawieszeniu, mający bezpośredni wpływ na rzucanie tyłem samochodu.
    Ostatnio edytowane przez Dominik2 ; 14-03-2015 o 15:37

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    No to mam winowajcę dzięki za pomoc.
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

Podobne wątki

  1. ICS problem z radiem, problem z dzwiękiem - przerywa, pyka
    Utworzone przez deszczyk w dziale 166
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 29-02-2016, 10:43
  2. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 10:52
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 16:03
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-09-2012, 18:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory