Strona 5 z 19 PierwszyPierwszy 123456789101112131415 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 181

Temat: Air conditioner faulty

  1. #41
    konrad1501
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał szubi Zobacz post
    u mnie też sukces udało się mam nawiew i ogrzewanie prawdopodobnie coś było nie teges z przewodami od silnika nawiewu ale już jest ok nareszcie mi ciepło
    kilka postow wyzej pisalem o przewodach

  2. #42
    szubi
    Gość

    Domyślnie

    no tak ale najważniejsze że już mam ciepło w samochodzie

  3. #43
    macccccc
    Gość

    Domyślnie

    Ja mam to samo, lecz u mnie to jest związane z czujnikiem temperatury zewnętrzej. Za każdym razem, gdy składam lusterka wyskakuje mi ten błąd i pokazuje -40'C

  4. #44
    nygus25
    Gość

    Domyślnie

    zrobione-spalony bezpiecznik na "podszybiu"

  5. #45
    szubi
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał macccccc Zobacz post
    Ja mam to samo, lecz u mnie to jest związane z czujnikiem temperatury zewnętrzej. Za każdym razem, gdy składam lusterka wyskakuje mi ten błąd i pokazuje -40'C
    Gdzieś na forum widziałem że taki czujnik temperatury zewnętrznej to koszt chyba około 2zł w sklepie elektrycznym może go wymień i będzie ok. koszt nie wielki ale rozbierania trochę jest ale jak masz ciepły garaż to czemu nie

  6. #46
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Ja to opisywałem i jest to zwykły termistor NTC 10k. Tydzień temu wymieniałem u siebie i płaciłem za sztukę 2,90 pln. Roboty na jakieś 30 minut, ale potrzebna miniszlifierka, kombinerki, kawałek płaskownika i klej na gorąco.
    Kawałek płaskownika wsuwamy między obudowę a wkład lusterka i wyciągamy szkiełko, bo trzyma się tylko na zatrzaskach. Następnie wypychamy ten plastikowy cypelek czujnika do środka lusterka i mamy czujnik na wierzchu. Następnie za pomocą miniszlifierki należy usunąć pozostałości starego czujnika i kleju w którym jest zalany. Należy pamiętać, że połączenia termistora z kabelkami nie mogą być lutowane, a więc należy rozgiąć te zagniotki oryginalne i zaciskamy ponownie na nowym czujniku. Potem wkładamy w wyfrezowaną wcześniej obudowę i zalewamy klejem na gorąco. Wkładamy obudowę czujnika w lusterko i wciskamy wkład. Ot cała robota.
    Niech się nikt początkowo nie zdziwi wskazaniami temp prawie z kosmosu. Jest to spowodowane zaabsorbowaniem dość dużej ilości ciepła przez czujnik z kleju. Po 1h na mrozie pokazuje prawidłowo z dokładnością do 1 stopnia, bo taka jest rozdzielczość ICS'a.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  7. #47
    Mata
    Gość

    Domyślnie

    U mnie po prostu nie działa to klapa czy jakoś tak od strumnienia powietrza na podszybiu obieg zamkniety/otwarty. Kiedy mam włączone, że leci powietrze z dworu i nie przełączam to nic się nie dzieje, a jak tylko zmienię obieg powietrza czyli na zamknięty to od razu wyskakuje ten komunikat Akurat u mnie dzięki Wam udało się szybko zdiagnozować problem

  8. #48
    Marcin Szł-y
    Gość

    Domyślnie Klimatyzacja problem

    Witam od około tygodnia posiadam piękną alfe 166 turbo jestem w 10000000000000000000000% zadowolony i zachwycony z przesiadki z bmw..... Mam do was takie pytanko byłem w piątek nabić klimatyzacje bo wyskakiwał mi błąd Air Conditional fault - contact workshop, klima nabita a błąd dalej wyskakuje.... A więc pojechałem do mechanika on stwierdził że nie chodzi mi wentylator klimatyzacji,bo jeżeli by chodził to byłoby go słychać a tu cisza. Mam pytanie ile może kosztować wymiana i jaki czas to zajmie??????? Z góry dziękuje

  9. #49
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Najpierw sprawdź przekaźnik i bezpiecznik wentylatora, które są w podszybiu (od strony silnika).
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  10. #50
    Marcin Szł-y
    Gość

    Domyślnie

    Masz może fotke który to jest przekaźnik i który bezpiecznik??? Byłbym wdzięczny

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 174
    Ostatni post / autor: 02-10-2019, 22:58
  2. Transponder faulty
    Utworzone przez Pepek w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 03-01-2013, 19:43
  3. Problem z nadmuchem i komunikat Air conditioner faulty
    Utworzone przez lukasrps2 w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-07-2012, 20:00
  4. Air Conditioner
    Utworzone przez skarabeusz w dziale 166
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 01-11-2010, 17:35
  5. [166] Air conditioner faulty - komunikat na wyświetlaczu
    Utworzone przez fokusek w dziale 166
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 21-05-2009, 14:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory