Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 44

Temat: Alfa 166, 3.0 V6 - blokady rozrządu

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2016
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 L
    Postów
    29

    Question Alfa 166, 3.0 V6 - blokady rozrządu

    Hej, hej !

    Moi drodzy Alfo-maniacy... czy ktoś z was dysponuje może jakimś "rysunkiem" wyjaśniającym jak założyć blokady wałków rozrządu w Alfie 166 V6 ?
    Zrobiłem "remont", wymieniłem uszczelki głowicy, poskładałem prawie wszystko, ponalewałem płynów, oleju, przyszły blokady i ... dup@, nigdzie nie moge znaleźć informacji jak je zamontować :/

    Blokady są opisane kolejno C1, C2, C3, C4, co nijak się ma do jakichkolwiek oznaczeń na wałkach / w okolicy wałków :/
    Do tego są jakieś hieroglify typu: A-SX-6-CIL. Kompletnie nie wiem co to oznacza ;(
    Wyprzedzając ewentualne krytyki - nie jestem mechanikiem, z wykształcenia jestem grafikiem komp. auto / auta naprawiam sam, bo po paru wizytach w warsztatach miałem dość badziewia i poprawiania po "specach", tu jakiś wężyk, tu objemka, tam uszczelka... zawsze coś niedokręcone, źle założone... jednym słowem Podkarpacie ;D

    Może ktoś z was już coś takiego przerabiał i a gdzieś jakiś opis jak to wszystko po-blokować (prosiłem żeby dołączyli jakąś instrukcję ale ... po co klientowi pomóc) ?

    Pozdrawiam.

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bussoholik
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    AR 166 2.5 v6 00r CF2 GRIGIO CHIARO.
    Postów
    457

    Domyślnie