Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Wspomaganie kierownicy

  1. #1
    michu
    Gość

    Domyślnie Wspomaganie kierownicy

    Witam
    wiem ze temat juz byl,ale wyszukiwarka nie daje rady,a przerobilem pietnascie stron w tyl i wystarczy..do rzeczy
    jak wymienic plyn we wspomnianym wspomaganiu kierownicy,gdzie nie podjade do warsztatu to twierdza ze moga tylko dolac a nie wymienic.
    objawy sa takie ze przy zimnym silniku chodzi lzej,rozgrzeje sie trzeba uzywac wiecej sily do krecenia,sprawdzalem plyn i jest lekko metny,nie wyglada najlepiej jednym slowem.
    Co wlac,jak fabryka kaze czy mozna cos innego?

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    z tego co piszesz to nie koniecznie wina plynu, piszczy badz czasem popiskuje Ci pompa wspomagania? nie chce Cie straszyc ale rowniez takim obiawem jakim piszesz jest kres zycia przekładni

    Jesli chodzo o wymiane ja u siebie nie widzialem takiej opcji (wiem wiem masz inny silnik) mozesz ewentualnie odkrecic gdzies waz i zlac ile sie da.
    Ostatnio edytowane przez aniol_jojo ; 10-05-2009 o 08:53
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  3. #3
    michu
    Gość

    Domyślnie

    pompa jest cicho,moze jedynie przy max skrecie troszke glosniejsza.
    chce zaczac od plynu,jesli nie pomoze nowa pompa,potem juz tylko przekladnia do wymiany.
    ktos pisal aby odkrecic waz przy chlodniczce tylko bym chcial sie upewnic gdzie ona jest i ktory waz.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    po 1 zdjac pasek a potem waz ktory wchodzi do pompy ze zbiorniczka - zlac calosc z weza i zbiorniczka,
    po 2 zdjac waz ktory wychodzi z pompy do przekladni i zlac ile sie da z weza oraz pokrecic troche kolem pompy niech zleci to co jest w srodku - uwazaj na czesci ponizej bo wszystko zalejesz plynem (wsadz tam jakis pojemnik czy chociaz szmate)

    byc moze da sie jeszcze gdziec odkrecic cos z przekladni ale tego niestety nie wiem
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  5. #5
    michu
    Gość

    Domyślnie

    plyn wymieniony w zapoznanym polskim warsztacie..
    bez rozkrecania,chlopaki maja pompe prozniowa.
    wyssany plyn ze zbiorniczka,zalany swiezy,odpalony silnik pare ruchow kierownica i od nowa.Czynnosc powtorzona 4 razy az kolor plynu w zbiorniczku byl jak nowy.

Podobne wątki

  1. Wspomaganie kierownicy
    Utworzone przez hubabuba w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-08-2014, 15:00
  2. Wspomaganie kierownicy
    Utworzone przez Nareau w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-11-2013, 14:49
  3. wspomaganie kierownicy
    Utworzone przez grzegorz113 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-04-2011, 12:37
  4. [145] wspomaganie kierownicy
    Utworzone przez wamax w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-10-2010, 08:49
  5. [156] wspomaganie kierownicy
    Utworzone przez kamil_gdansk w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 27-02-2008, 20:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory