Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: AR 166 nawigacja

  1. #1
    marcin1135
    Gość

    Domyślnie AR 166 nawigacja

    Witam. Zakupilem wlasnie alfe 166 ( z czego jestem bardzo uradowany) ale mam takie pytanie do ludzi znajacych sie na rzeczy.

    W rozpisce ktora dostalem byla zawarta informacja,ze w wyposazeniu jest nawigacja... W tym momencie mam watpliwosci czy ona na prawde jest, bo kiedy nacisne przycisk navi wyskakuje komunikat "...not available". Nie wiem czy to moze byc zwiazane z brakiem plyty, chociaz wydaje mi sie ze jakas ogolna mapa powinna byc zainstalowana.

    Drugie pytanie mam takie: mapy do tej nawigacji sa na cd czy alfa ma jakis gdzis ukryty dysk na ktory sie je zgrywa?

    W ogole skad mozna takie mapy wylapac??

    Z gory przepraszam za tego typu pytania ale jeszcze jestem laikiem w tej marce, ale lada moment sie to zmieni. Prosze o odpowiedz .

    P.S prosze jeszcze o informacje czy w kazdym modelu alfy standartowo instalowany byl alarm ( ja mam z 2000r) , a jezeli tak to jak on dziala bo zadnych czujnikow w srodku sie jeszcze nei dopatrzylem, ale oczywiascie moglem przeoczyc.

  2. #2
    Dj_Direct
    Gość

    Domyślnie

    Polskich map do AR nie ma. Koniec tematu. Kwestia Navi - funkcja na panelu moze byc, natomiast pelnej instalacji z czytnikiem map w bagazniku chyba Ci brak, stad tez wyskakuje NOT AVAILABLE. Nawet jesli jest instalacja, to brak czytnika. Mozna to kupic, nawet swego czasu ggdzies na allegro widzialem, ale po cholere to w PL, skoro i tak nie ma map PL. Tematu koniec Lepiej kup sobie jakiegos Palmtopa z automapa

  3. #3
    marcin1135
    Gość

    Domyślnie

    Dzieki za info. Ogolnie nawigacja nie jest mi w ogole potrzebna, jezdze z cb i to mi jak na razie wystarcza, ale wyznaje zasade, ze jak cos w samochodzie jest to ma dzialac.
    pozdrawiam

  4. #4
    areks
    Gość

    Domyślnie