Nie kojarzę, by ktoś podawał wcześniej szczegółowe dane dotyczące ogólnej sprzedaży 166 w Europie, wrzucę zatem dane znalezione na grupie FB dotyczącej naszych aut.
Ratio przedFL do FL wynosi 5.72.![]()
Nie kojarzę, by ktoś podawał wcześniej szczegółowe dane dotyczące ogólnej sprzedaży 166 w Europie, wrzucę zatem dane znalezione na grupie FB dotyczącej naszych aut.
Ratio przedFL do FL wynosi 5.72.![]()
Są dostępne bardziej szczegółowe statystyki sprzedaży z podziałem na silniki?
Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie
warto dodać że . Car sales statistics are from the following countries: Austria, Belgium, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland.
****
http://carsalesbase.com/european-car...lfa-romeo-166/
[C
Hehe, to takiej Fabii czy Octavii sprzedaje się więcej w samej Polsce niż 166 w całej EuropieJeszcze kilka lat, rozpadną się te najbardziej zaniedbane egzemplarze, i będziemy mieli auta rzadsze niż limitowane wersje Ferrari
![]()
Nie ma sensu zakładać dodatkowego tematu, ale są mi znane 2 sztuki 166 (oczywiście nie fizycznie, po prostu po VIN-ie tak wychodzi), wyprodukowane w 1996r. Zapewne były to jakieś zakamuflowane egzemplarze do prób drogowych, a trzeba było im nadać VIN aby zarejestrować.
Natomiast ostatni polift wyprodukowany był 30 czerwca 2007r.
Szczegóły tutaj -> http://www.bozhdynsky.com/alfa-147-1...w_cCkufeqeWeeg
Zastanawia mnie jedna rzecz: pierwsza ze wskazanych tam 166 była 5 pojazdem w ogóle (Vehicle 5), natomiast VIN kończy się 3 (2 numery rozbieżności). To samo z kolejnym (13 a 11).
Natomiast ostatni polift ma VIN kończący się na 101188, a jest pojazdem nr. 99969. Różnica wynosi 1219. O co kaman?
Ostatnio edytowane przez Mumins ; 08-02-2019 o 08:52