Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Temat: Wydech JTD - TŁUMIKI

  1. #1
    Kayrol
    Gość

    Domyślnie Wydech JTD - TŁUMIKI

    Po rozmowie z tymi 2 panami

    http://www.youtube.com/watch?v=aH7UO...eature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=nI7ZLVpaAxI

    Napisali mi ze wywalili tłumik katalityczny i tłumik środkowy zostawiając w przypadku pierwszego pana orginalny tłumik i dospawując końcówke wydechu z 3.0 a pan nr.2 wywalił kompletnie tłumiki i rury zakończył ozdobnymi końcówkami.

    Z relacji panów zero dumienia, lepsze przyspieszenie, lepszy dzwięk.

    "Thanks. Yes the car definately accelerates better without the cat and mid muffler. No smoke whtatsoever as you see on the video which kinda suprised me. The engine i also remapped and still no smoke."

    Co o tym myślicie ?
    Ostatnio edytowane przez Kayrol ; 01-10-2009 o 16:16

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Dzwiek lepszy to kwestia gustu. Ja mam u siebie wydech przelotowy na 1 tlumiku przelotowym i cicho nie jest, ale do GT uwazam to pasuje. 166 to dostojna limuzyna i do niej mniej pasuje. Pytanie co chcesz osiagnac przez taki tuning wydechu, bo taka modyfikacja bez dolotu i chipa raczej nie ma sensu, poprawa osiagow bedzie w granicach bledu i wynikac bedzie z faktu, ze glosniej to subiektywnie szybciej.
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  3. #3
    Kayrol
    Gość

    Domyślnie

    no własnie nie chce zeby było wcale głośniej tylko swobodny przepływ spalin
    do tego duży IC z iveco 2.8(szeroki i chudy), lepszy dolot, no i czip na koniec.
    Ostatnio edytowane przez Kayrol ; 01-10-2009 o 16:29

  4. #4
    scoobi83
    Gość

    Domyślnie

    też sie zastanawiałem nad tym w swojej Belluni, myślałem właśnie żeby wywalić kompletnie tłumiki i rury oraz wsadzić wydech sportowy

    http://moto.allegro.pl/item758963096...jtd_ulter.html

    tylko szczerze mówiąc nie wiem czy gra jest warta zachodu, boje sie efektu bo to jednak diesel nie wiem jak to bedzie brzmiało :/

  5. #5
    Kayrol
    Gość

    Domyślnie

    Przedchwilą spotkałem znajomego na Orlenie i miał dziwną zaślepke na wydechu w środku rury. Zagadałem z nim i mówi ze tłumik wisi normalnie ale bokiem ma puszczoną inną rurę pod samochodem przelotowo. Odpalił silnik - zero różnicy, jest tak samo głośno lub tak samo cicho z tłumikiem lub bez niego. Lol
    ( na niskich obrotach + spokojne ruszenie z miejsca, ciekawe jak na 4tys jest XD )
    Ostatnio edytowane przez Kayrol ; 01-10-2009 o 17:15

  6. #6
    scoobi83
    Gość

    Domyślnie

    ciekawe

  7. #7
    Kayrol
    Gość

    Domyślnie

    Zna ktoś parametry i wymiary intercoolera wersji 140/150 koni ?

    Z tego co widze 147, 156 i GT mają jakieś takie małe te coolery, 166 ma 2x taki
    http://allegro.pl/item737382508_chlo...romeo_166.html
    Ostatnio edytowane przez Kayrol ; 01-10-2009 o 18:53

  8. #8
    fracek
    Gość

    Domyślnie

    W tych tłumikach przelotowych do naszych diesli chodzi o to przede wszystkim że usuwając katalizator+tłumik( bo to jest jedna puszka ) zaraz za turbo usuwamy hamulec do turbiny która bedzie sie rozbiegać tzn bedzie wchodzić na wyższe obroty niż ma dopuszczalne. Prawdopodobnie bedzie krótszy żywot dodatkowo nie będzie miała jak wyhamować wiec i trzeba bedzie dłużej odczekać aż sie uspokoi. Plus taki jak pisał autor wątku dźwięk i moc od najniższych obrotów.

  9. #9
    Kayrol
    Gość

    Domyślnie

    usunołeś hamulec turbo ? najs xD !! ja napewno nie porwe się na takiego moda IC, dolot, wydech i czips mozeda niecałe 200krówek

    PS. po całkowitym zaślepieniu egr zaczą masakrycznie mało palić, jazda po kielcach do radomia 5L xD a jechałem tak do 120 bez fajerwerków oczywiscie

    Ostatnio edytowane przez Kayrol ; 04-10-2009 o 17:21

  10. #10
    daniiels
    Gość

    Domyślnie

    Koledzy chciał bym trochę odnowić temat...
    i moje pytanie: czy ktoś może powiedzieć i najlepiej sensownie uzasadnić czy warto modyfikować / wymieniać na sportowy wydech w AR np. 156 z silnikiem 1,9 JTD (105 kM) -szykuje się do chipa i waham sie nad tym zagadnieniem.

    Nie chcę głośniejszej Alfy, zależy mi na mocy silnika...

    Jestem laikiem w tym temacie więc proszę o radę.
    Z góry dzięki.

Podobne wątki

  1. Tłumiki wydechy
    Utworzone przez Wodny w dziale Łódzkie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-10-2014, 15:54
  2. [155] tłumiki 16v - 8v...???
    Utworzone przez pawlo12 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-08-2012, 09:33
  3. [156]Tłumiki dedykowane
    Utworzone przez tomasz7730 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 22-03-2009, 18:50
  4. [146] Tłumiki.
    Utworzone przez Lesio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-08-2008, 08:26
  5. Tłumiki do 164
    Utworzone przez Garos w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-01-2007, 16:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory