Witam wszystkich.
Mam dwa problemy z moją Niunią 2,4 JTD 10CV
Problem 1.
Zaczęła głośniej pracować. tzn w okolicy urządzeń pomocniczych pojawił się dość wyraźny szum. Podejrzewam , któreś łożysko (klima, alternator, może napinacz)
Chcę zrzucić pasek rowkowy i "obadać" te łożyska. I tu pytanie... czy autko bez tego napędu może chwilę dłużej popracować??? Chyba pompa wody i oleju są napędzane od rozrządu???
Powiedzcie jak to jest....
Problem 2.
Miałem takie dziwne klapnięcie i stuk z układu przeniesienia napędu przy dodawania i odejmowania gazu. Zostało wymienione kompletne sprzęgło i koło dwumasowe (wszystko nowe Valeo)... Stuk przy dodawaniu i ujmowaniu gazu zniknął ale to dziwne klapnięcie, mlaśnięcie, głuchy stuk (nie wiem jak to nazwać) przy zmianie biegów pozostał... Co to może być? Szczególnie go słychać z redukcji z 3 na 2.
Z góry dzięki...