Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: nie odpala po przejechaniu przez tzw."śpiącego policjanta"

  1. #1
    _lukasz_20
    Gość

    Domyślnie nie odpala po przejechaniu przez tzw."śpiącego policjanta"

    Witam, przeglądałem dosyć często to forum by poczytać, jakie są problemy z naszymi samochodami i wiedzieć jak ich uniknąć i niestety dopadło to i mnie.
    U mnie w mojej alfie 166 2.4Jtd 20v wystąpił taki problem ze nie zauważyłem na drodze tzn. „śpiącego policjanta” i przez niego przeleciałem po uderzeniu wszystko zgasło jest brak możliwości odpalenia samochodu.
    -nie wyświetla się nic na wskaźnikach po przekręceniu kluczyka, na przekręconym kluczyku, jeśli się otworzy drzwi z pilota kontrolki zapalają się na ułamki sekund wtedy można odpalić samochód, ale po chwili gasną jest brak świateł brak kierunków brak wszystkiego, sprawdzałem czujniki bezwładnościowe, które załączają się w momencie wypadku, ale wszystko jest ok. co może być może ma ktoś jakiś pomyśł?

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iwok
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    okolice Poznania
    Auto
    już nie alfa :)
    Postów
    499

    Domyślnie

    W siedzeniu kierowcy masz wyłącznik przeciążeniowy. Musisz go znaleźć pod tapicerką i przełączyć. Wszystko powinno wrócić do normy.
    powodzenia

  3. #3
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Witam,
    sprawdź klemy na akumulatorze.

  4. #4
    _lukasz_20
    Gość

    Domyślnie

    dzieki za odp.
    sprawdzałem obydwa wyłaczniki przeciążęniowe ten pod siedzeniem i ten przy akumulatorze klemy też sprawdzałem odpinałem też akumulator i niestety nic to nie dało

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iwok
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    okolice Poznania
    Auto
    już nie alfa :)
    Postów
    499

    Domyślnie

    Sorry, przyznam, że nie doczytałem Twojego posta do końca.
    Sprawdziłbym jeszcze oczywiście wszystkie bezpieczniki i przekaźniki (czy nie wyskoczyły) i to te w kabinie pasażerskiej, w bagażniku i te w podszybiu pod maską.

  6. #6
    _lukasz_20
    Gość

    Domyślnie

    bezpieczniki i przekazniki sprawdzalem te w kabinie i w bagarzniku te pod maska też. W podszybiu to te pod maska po lewej stronie czy sa gdzies jeszcze?
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 09-06-2010 o 19:04

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iwok
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    okolice Poznania
    Auto
    już nie alfa :)
    Postów
    499

    Domyślnie

    Cytat Napisał _lukasz_20 Zobacz post
    bezpieczniki i przekazniki sprawdzalem te w kabinie i w bagarzniku te pod maska też ale w podszybiu to te pod maska po lewej stronie czy sa gdzies jeszcze?
    O ile mi wiadomo, to nie.

  8. #8
    _lukasz_20
    Gość

    Domyślnie

    bardzo dziękuje za pomoc. udało sie naprawić, okazało się że przepalił sie 1 z 2 bezpieczników głównych 70A, tych na klemie plusowej.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 09-06-2010 o 22:00 Powód: zdania oddzielamy kropkami!

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iwok
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    okolice Poznania
    Auto
    już nie alfa :)
    Postów
    499

    Domyślnie

    Cytat Napisał _lukasz_20 Zobacz post
    bardzo dziękuje za pomoc , udało siś naprawić , okazało się że przepalił sią 1 z 2 bezpieczników głównych 70A tych na klemie plusowej
    czyli jednak bezpiecznik. Ciesze się. Szerokiej drogi.

Podobne wątki

  1. [159] Brak wskazań "awarii" przez komputer pokładowy
    Utworzone przez Belmondo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 18-08-2012, 09:07
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 23-05-2012, 21:51
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-05-2012, 23:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory