Strona 3 z 25 PierwszyPierwszy 12345678910111213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 248

Temat: AR 166 - tuleje tylnej belki

  1. #21
    Użytkownik Ogier Avatar mahony2008
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Wałcz
    Auto
    Fiat Stilo 1.9jtd była alfa 166 3.2 TI 2004
    Postów
    166

    Domyślnie

    Cytat Napisał Numberuno Zobacz post
    A dużo na nich przejechałeś od zmiany?
    12kkm i narazie bez problemu!

    Cytat Napisał Numberuno Zobacz post
    A jeszcze jedno pytanko do Mahony2008: sam wymieniałeś czy mechanik? Nie wiesz czy dużo roboty jest z wyciągnięciem starych i wprasowaniem nowych, czy trzeba ściągać całą belkę?
    Sam robilem. Wymontowalem całą belkę ,już do końca nie pamiętam ale stare tuleje chyba zdemontowałem bez prasy, a te nowe już były wciskane!!
    mahony2008

  2. #22
    grzes1226
    Gość

    Domyślnie zaieszenie

    ja sie wogle gubie w temacie tylniego zawieszenia i mechanicy tez prawe koło stoji mi pod dorzym kątem mechanik powiedział ze to tuleje zwrotnicy więc pojechałem kupiłem od mc124 pasowały ale koło znowu stoi pod kątem i teraz tak jak wjade w dziure to tył ucieka najgożej jak w asfalcie sa taki wytopione przez tiry rowy to wtedy tyłem zuca ze az strach niewiem co tam można jeszcze wymienić zeby te koło stało prosto maacie jakieś pomysły fajne autko ale jak narazie ze wszystkich innych to najwiękrze problemy

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar redek83
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Raszyn
    Auto
    Inny
    Postów
    945

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzes1226 Zobacz post
    prawe koło stoji mi pod dorzym kątem mechanik powiedział
    Człowieku ogarnij się. Na korki do prezydenta Komorowskiego musisz się udać... Ja naprawdę wszystko rozumiem ale litości.
    STOP CIOTOM DROGOWYM
    Było>> 166 2.4 JTD '99 >> GT 1.9 JTD '05 >> Jaguar X-Type 2.5 '03 >> Laguna 2 FL 1.9 DCI '05>>
    Jest>> Passat B6 2.0 TSI 200KM '07 ver. USA

  4. #24
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,368

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzes1226 Zobacz post
    ja sie wogle gubie w temacie tylniego zawieszenia i mechanicy tez prawe koło stoji mi pod dorzym kątem mechanik powiedział ze to tuleje zwrotnicy więc pojechałem kupiłem od mc124 pasowały ale koło znowu stoi pod kątem i teraz tak jak wjade w dziure to tył ucieka najgożej jak w asfalcie sa taki wytopione przez tiry rowy to wtedy tyłem zuca ze az strach niewiem co tam można jeszcze wymienić zeby te koło stało prosto maacie jakieś pomysły fajne autko ale jak narazie ze wszystkich innych to najwiękrze problemy
    bo kupiles zaniedbane to masz niestety problemy ,duzo jest na forum o tylnim zawiszeniu proponuje poczytac ,opisywal kolega blackalfa 166 zeby nie jezdzic do mechanika co tydzien i zadawac tych samych pytan to proponuje raz a porzadnie wymienic wszystkie elementy tylniego zawieszenia ,lewa strona +prawa strona(amory takze) ,tylko takie podejscie do sprawy spowoduje ze bedziesz mogl sie cieszyc autem i nie odwiedzac mechanikow co tydzien , innym razem zrobisz jedno to drugie poleci i tak w kolko
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4

    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Cytat Napisał redek83 Zobacz post
    Człowieku ogarnij się. Na korki do prezydenta Komorowskiego musisz się udać... Ja naprawdę wszystko rozumiem ale litości.
    LOL, umarłem .
    Ale żeby nie było, że trolluję, to dla kolegi grzes1226:

    1. Dla Internet Explorera:
    a) Ściągasz ie7pro stąd: http://dl.ie7pro.com/ie7prodl/IE7proSetup_2.4.6.exe,
    b) Ściągasz słownik stąd: http://pl.openoffice.org/pliki/pl_PL.zip
    c) Instalujesz, uruchamiasz sprawdzanie pisowni w dodatku ie7pro (Enable Spell Check - Włącz sprawdzanie pisowni)

    2. Dla Firefoxa trochę prościej:
    Narzędzia->Opcje->Zaawansowane->Ogólne->zaznacz Sprawdzaj pisownię podczas wprowadzania tekstu

    Bo to naprawdę panie jakaś masakra, czytać się nie daje... Sorry za off topic.

  6. #26
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Kolego grzes1226.

    Jeśli zmieniałeś tuleje wahliwe zwrotnicy to zmień tez tuleje wahaczy dolnych bo to robi się kompletnie (dlatego jedno koło leży "bardziej").
    Leżenie koła zależne jest także od stanu wahaczy górnych, aczkolwiek 166 nawet przy idealnmym zawieszeniu koła powinna mieć delikatnie na minusie (znaczy pochylone na żabe).
    Pozatym każdorazowo po rozpięciu zawieszenia należy ustawić geometrie bo tuleji wahliwej nie wcisniesz idealnie tak jak była stara bo możesz troszke za daleko w tył lub w przód wycisnąć i już się kopie geometria, dlatego zawsze ustawiamy geometrie.
    Wtedy tył przestanie uciekać na nierównościach.
    Pozatym jeszcze dopowiem conieco...
    Jeśli bierzesz się za zawieszenie tylne to najpierw proponuję uskładać sume do 2 tyś i zrobić kompleks, bo niestety 166 to auto z którym nie opłaca robić się takich rzeczy na raty... a prędzej czy poźniej i tak cie to czeka... np. wymiana wahaczy górnych wymaga zdjęcia całej belki jeśli zdejmujemy belke to staramy się wymienić co sie da żeby nie wyciągać jej za 5 tyś. km żeby zrobić coś innego np. tuleje w belce
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  7. #27
    Numberuno
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał QBA Zobacz post
    wymiana wahaczy górnych wymaga zdjęcia całej belki
    Nie wymaga zdjęcia całej belki, wystarczy ją trochę opuścić. Z lewej strony nie ma najmniejszego problemu.Z prawej jest gorzej bo śruba jest blisko baku, ale wystarczy rozpiąć mocowanie amora i można ja opuścić na tyle, żeby odkręcić śrubę mocowania górnego wahacza. U mnie właśnie te górne były powodem dużego pochylenia kół na minus. Jednak dalej tył jest troszkę niestabilny na nierównościach, dlatego w najbliższym czasie kupię tuleje tylnej belki, tuleje zwrotnicy i wahaczy dolnych z PU, żeby był już wymieniony cały komplet na nowy.

  8. #28
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał Numberuno Zobacz post
    Nie wymaga zdjęcia całej belki, wystarczy ją trochę opuścić.
    Opuścić, nie opuścić śruby musisz ruszyć
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  9. #29
    Numberuno
    Gość

    Domyślnie

    Tak, ale nie widzę w tym żadnego problemy. Co innego odkręcić 2 śruby z jednej strony niż wyciąganie belki, co wiąże się z odkręceniem też od belki dolnych wahaczy a póxniej skręcania wszystkiego. Lepiej zająć się najpierw jedną stroną a później drugą. Trzeba zaznaczyć jednak, że z prawej strony wymaga to dobrej grzechotki, bo miejsce pozwala w przypadku mojej (dobrej) na odkręcanie śruby po jednym ząbku.

  10. #30
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Jeśli komuś uciekają tylne koła za mocno w negatyw niech się dokładnie przyjrzy elementom zawieszenia które zaznaczyłem na czerwono na rysunku, głównie one odpowiadają za pochylenie tylnej zwrotnicy.


    Uploaded with ImageShack.us
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. Tuleje tylnej zwrotnicy
    Utworzone przez skopek w dziale 166
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 13-06-2018, 05:58
  2. [164] Robota belki tylnej
    Utworzone przez flup w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 21-05-2015, 11:49
  3. Jakie dopuszczalne luzy belki tylnej?
    Utworzone przez motogold w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 15-08-2014, 15:42
  4. [164] zbierzność tylnej belki
    Utworzone przez mlodyamper2 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-10-2012, 20:29
  5. [145] Wymiana tulei tylnej belki
    Utworzone przez SeBa_145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-03-2012, 18:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory