Strona 7 z 25 PierwszyPierwszy 1234567891011121314151617 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 248

Temat: AR 166 - tuleje tylnej belki

  1. #61
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    Witam,
    Jaki jest orientacyjny koszt wymiany tulei tylnej belki? ...bo troche roboty chyba z tym jest

  2. #62
    Mata
    Gość

    Domyślnie

    Witam,
    Mam problem odnośnie tych tulei belki które miały pasować od golfa III. Kupiłem dokładnie takie jak piszesz i co się okazało. Oryginalna tuleja ma ŚREDNICE ZEW. 60mm A OD GOLFA III 56,5mm. Tuleje od Golfa III kompletnie nie pasują, niech nikt nie zrobi takiego błędu jak ja! Dorobiłem taką tuleje niby ładnie wszystko a jak włożyłem do belki to lata jak żyd po pustym sklepie. Ma luz 3,5 mm, a przecież one muszą być bardzo ciasno wprasowane. Poza tym ciężko je dorobić bo są z twardego metalu i gumy. Osobiście będę szukał z PU o takich wymiarach albo kupie blok PU i dorobie u tokarza.

  3. #63
    Użytkownik Romeo Avatar redek83
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Raszyn
    Auto
    Inny
    Postów
    945

    Domyślnie

    Coś kolego pokiełbasiłeś bo pod tylną belkę pasują ale od... merca W124
    STOP CIOTOM DROGOWYM
    Było>> 166 2.4 JTD '99 >> GT 1.9 JTD '05 >> Jaguar X-Type 2.5 '03 >> Laguna 2 FL 1.9 DCI '05>>
    Jest>> Passat B6 2.0 TSI 200KM '07 ver. USA

  4. #64
    Mata
    Gość

    Domyślnie

    No niestety nie, ponieważ w tym temacie znalazłem na stronie 4 post użytkownika "NUMBERUNO". Niestety nie pasują jak pisałem wcześniej a tuleje od merca W124 owszem pasują idealnie bo właśnie dzisiaj zakładałem, z tym że jest to tuleja wahliwa firmy LEMFORDER na zwrotnicę, nie na belkę.
    No nic, tuleje od golfa oddam, ale dążę w tym wątku do czego innego. Dzisiaj wściekły na moją niunie szukałem w sklepie motoryzacyjnym tuleji na belke i znalazłem idealną!!! Jest to tuleja od OPLA nie wiem tylko dokładnie jakiego jest od omegi lub astry, w linku pokażę jaka dokładnie. http://moto.allegro.pl/poduszka-tyl-...680775201.html

    Ja zapłaciłem w sklepie 30zł za sztukę. Kołnierz pasuje idealnie ma jak w oryginale 60mm, śrub nie trzeba zmieniać tylko trzeba podłożyć dwie podkładki pod spód. Ja zamontowałem tulejki odwrotnie tzn wprasowałem je od góry w belkę. Jeśli ktoś nie wierzy postaram się zrobić jakoś zdjęcia lub dokładniej opisze sposób montażu tych tulejek. Moim zdaniem są lepsze od oryginału ponieważ większą płaszczyzna przylegają do spodu auta. Pomogę chętnie każdemu kto będzie zainteresowany zmianą tych tulejek.
    PODKREŚLAM ŻE PASUJĄ W 100%.

  5. #65
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Kraków / Irlandia
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 TS, Alfa Romeo 147 1.6 TS
    Postów
    70

    Domyślnie

    Mata mógłbyś podać więcej informacji dotyczących tych tulei od opla. Jakieś zdjęcia albo co

  6. #66
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar b-ski
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    PiotrkĂłw Trybunalski, Poland
    Auto
    Bella 166 2,4jtd Millenium
    Postów
    753

    Domyślnie

    potwierdzam tuleje od golfa ni chu chu co się naklołem. po pierwsze są za duże a po drugie gniazda w belce są ze stożka, a te tuleje od golf są proste. po kilku dniach kombinacji i namysłu tatko wpadł na pomysł i w belce siedzą ucięte i przetoczone pod wymiar(wchodziły luźno w belkę, dopiero śrubami zostało wszystko dociągnięte) uszy od zużytych amortyzarorów od ośki podwieszanej od MANa. nie do ruszenia, a prowadzi się idealnie jak po sznurku. następnym razem gdybym miał coś takiego robić, to bym walił na sztywno. tuleje mosiężne albo aluminiowe i tyle(tak miało być gdyby części od MANa nie zdały egzaminu). nie widzę tam większego sensu montowania tulei gumowych.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 06-07-2011 o 22:21

  7. #67
    Mata
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fatasso Zobacz post
    Mata mógłbyś podać więcej informacji dotyczących tych tulei od opla. Jakieś zdjęcia albo co
    Zdjęć niestety nie mam jak zrobić bo tynkuje sobie garaż więc nie mam jak wjechać i podnieść autka do góry. Tak jak pisałem tuleje mają 60mm średnicy więc idealnie jak oryginał wchodzą w gniazdo. Od góry w belce jest mały kołnierz który trzeba stoczyć. W tym miejscu otwór na belce ma 59mm srednicy i wys 1mm więc znikoma operacja żeby go usunąć. Tuleje którą pokazałem w linku w poście wyżej to dokładnie ta co kupiłem. Nasze oryginalne od dołu tzn od miejsca gdzie opierają się o belkę mają dokładnie tą samą wys co te od opla wsadzone od góry. Ciężko mi wytłumaczyć, ale jeśli ktoś ma jakieś pytania to odpowiem Dla potwierdzenia przelatałem już 1tys kilometrów i jest git. Acha i śruby pozostają oryginalne tylko trzeba podłożyć wcześniej wspomniane podkładki które oprą się o tulejkę i o belkę pod gniazdem.

  8. #68
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Kraków / Irlandia
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 TS, Alfa Romeo 147 1.6 TS
    Postów
    70

    Domyślnie

    Wszystko spoko tyle że wyżej opisana tuleja jest tuleją wahacza wzdłużnego z opla vectry b wbrew temu co napisane jest w opisie aukcji. Zastanawia mnie czy jest ona w 100% zalana gumą w środku i czy jej sztywność nie jest mniejsza niż orginalnej?

    http://allegro.pl/tuleja-wahacza-tyl...691134242.html

    Swoją drogą jeśli właśnie jest to tuleja od wahacza to można ją zastąpić tym po drobnej modyfikacji http://cgi.ebay.co.uk/POWERFLEX-TRAI...item2311ac9a24 jak ktoś lubi wydawać kase.
    Ostatnio edytowane przez Fatasso ; 09-07-2011 o 23:05

  9. #69
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Kraków / Irlandia
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 TS, Alfa Romeo 147 1.6 TS
    Postów
    70

    Domyślnie

    Jestem na etapie remontu zawiasu i postanowiłem zainspirowany metodą kolegi Mata zarzucić w belkę tuleje wahacza wleczonego od vectry B. Wszystko pasuje idealnie. Różnica w moim wypadku polegała na tym, że u mnie nie było wyżej wspomnianego kołnierza (nic nie trzeba było spiłowywać). Tuleje lemfordera które kupiłem wystają może 1mm wyżej nad belkę niż orginalne. Według mnie podkładka opierająca się od spodu o tuleję i sanki (użyłem większych podkładek ze starych tuleji) powinna być oddzielona od sanek dodatkową podkładką z gumy. W innym wypadku prawie niczym się to nie różni od skręcenia na sztywno (metalowe sanki poprzez metalową podkładkę przenoszą wibracje na metalowy trzon tuleji a dalej na metalową karoserię ). Tak czy siak panie Mata chwała panu za patenta prawieżeomałoco "plug and play".

    P.S.

    Jak ktoś mieszka w Irlandii i potrzebuje tuleji na przednie dolne wahacze to mam komplet (delphi) na zbyciu.

  10. #70
    Numberuno
    Gość

    Domyślnie

    Wychodzi na to, że nie wszystkie belki w 166 są takie same. Jak ktoś nie wierzy, że u mnie siedzą te od Golfa, to moja Alfa stoi na podwórku i chętnie je pokażę. Witać jedyną metodą jest zdjęcie belki, wyprasowanie starych tulei i pomierzenie średnicy gniazda.

Podobne wątki

  1. Tuleje tylnej zwrotnicy
    Utworzone przez skopek w dziale 166
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 13-06-2018, 05:58
  2. [164] Robota belki tylnej
    Utworzone przez flup w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 21-05-2015, 11:49
  3. Jakie dopuszczalne luzy belki tylnej?
    Utworzone przez motogold w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 15-08-2014, 15:42
  4. [164] zbierzność tylnej belki
    Utworzone przez mlodyamper2 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-10-2012, 20:29
  5. [145] Wymiana tulei tylnej belki
    Utworzone przez SeBa_145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-03-2012, 18:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory