Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 166 - Następca 164, czyli flagowa limuzyna Alfy Romeo. Powstała na tej samej platformie co Lancia Thema (posiadała FWD). Montowano w niej silniki: 2.0 TS, 2.0 V6 Turbo, 2.5 V6, 3.0 V6, 3.2 V6 oraz 2.4 JTD. Produkcję zakończono w 2007 roku, do dziś Alfa 166 nie doczekała się następcy.
  1. #1
    Zeus
    Gość Avatar Zeus

    Domyślnie Amortyzatory tył - sachs, kayaba

    Tydzień temu chciałem wymienić amortyzatory tylne w swojej 166.
    Kupiłem SACHS, trochę kręcenia śrubek, wyrzucam stare amorki, skręcam ze sprężynami nowe i... nie pasuje
    Firma SACHS była łaskawa pomylić się w procesie produkcji i błędnie wspawała talerzyk ustalający sprężynę. Po sprawdzeniu w hurtowni okazało się, że pozostałe ze stanu magazynowego wyglądają podobnie.

    Cóż... skręcam auto na stare, żeby nie blokować sobie stanowiska i zamawiam KAYABA....
    Przychodzą następnego dnia i... wyglądają jak kopia SACHS. Są identycznie wadliwie wyprodukowane.

    Finalnie zamontowałem Magneti Marelli, które nie dość, że wyszły najtaniej, są zrobione poprawnie - to jeszcze bardzo kulturalnie pracują.

    Przestrzegam przed zakupem kiepskiej serii amortyzatorów Sachs i Kayaba (pomimo iż nadal uważam, że są to dobrzy producenci).

  2. Thanks bogbit thanked for this post
  3. #2
    8rafal4
    Gość

    Domyślnie

    witam
    ja wymienialem z 3 miechy temu na Kayaba i wszystko było ok i się trzyma dobrze tył dużo lepiej

  4. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    DET
    Auto
    V8TITAN
    Postów
    52
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    8 d 12 h 37 m

    Domyślnie

    Zakładałem u siebie Kayaba i nie było żadnego problemu. Jest sztywno i bardzo dobrze się prowadzi.

  5. #4
    Zeus
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał 8rafal4 Zobacz post
    witam
    ja wymienialem z 3 miechy temu na Kayaba i wszystko było ok i się trzyma dobrze tył dużo lepiej
    Mój przypadek dowodzi tylko tego, że na rynku znajduje się seria produktów Kayaba i Sachs nieodpowiadająca specyfikacji OE (problem typowo techniczny a nie w samym tłumieniu).
    Co ciekawe przedstawicielstwo Kayaba na Polskę nie było zainteresowane taką informacją.
    Mając na względzie totalną globalizację produkcji przyczyn może być kilka:
    1. Sachs robi dla Kayaba
    2. Kayaba robi dla Sachs
    3. Sachs i Kayaba zlecają jakiejś fabryce z Chin produkcję.
    Tak czy siak - chcieli dobrze a wyszło jak wyszło.

    Na zdjęciach amortyzator OE i SACHS.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Amortyzatory tył - sachs, kayaba-2_amorki.jpg   Amortyzatory tył - sachs, kayaba-2_amorki_alfa.jpg  
    Ostatnio edytowane przez Zeus ; 05-11-2010 o 01:07

  6. Thanks kelpin thanked for this post
  7. #5
    Użytkownik Ogier Avatar Rafik
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Bartoszyce/Londyn
    Postów
    171
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    12 h 15 m

    Domyślnie

    Wlasnie skonczylem wymiane amorkow KYB z moim mechanikiem. Faktycznie tylne amortyzatory nie pasowaly!!. Musialem uciac kawalek sprezyny. Alfa jest nizsza o okolo 2-3 milimetry 11 godzin i alfa jak marzenie jezdzi))
    Była Alfa 156 2.4 JTD 10V 185 KM
    Byla Alfa 166 3.0 Super + LPG
    Jest Alfa 166 3.2

  8. #6
    Użytkownik Romeo Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Edinburgh & Oswiecim
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2003 Eibach+B6 z CF3 na CF2 by EL-TEC
    Postów
    897
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    29 d 6 h 21 m

    Domyślnie

    nie lepiej bylo kupic bilstein b6, pewnie i tak sporo kosztowaly te kyb, takze roznica moze byc niewielka w cenie a bilstein b6 jest znakomity do tego samochodu
    166 3.0 V6 24v 2007-
    155 2.0 16v 2002-
    164 3.0 V6 12v 2002-2006 Lancia Kappa 2.4 TDS 2004-2005
    155 1.7 TS 1999-2002

  9. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec Pokaż na mapie Avatar _RAFI_W
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Deszczno k/o Gorzowa Wlkp.
    Auto
    Alfa Romeo 166,3.0
    Postów
    133
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    14 d 15 h 31 m

    Domyślnie

    Ja tam zakładałem ostatnio kayaba na tył i wszystko pasowało.

  10. #8
    Użytkownik Ogier Avatar Rafik
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Bartoszyce/Londyn
    Postów
    171
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    12 h 15 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    nie lepiej bylo kupic bilstein b6, pewnie i tak sporo kosztowaly te kyb, takze roznica moze byc niewielka w cenie a bilstein b6 jest znakomity do tego samochodu
    Bilstein byl dwa razy drozszy. KYB Excel-G byly po 65 funtow za sztuke a bilsteiny po 130 funtow za sztuke

    Auto jest teraz twardsze i w zakrety lepiej wchodzi

    Pozdr.
    Była Alfa 156 2.4 JTD 10V 185 KM
    Byla Alfa 166 3.0 Super + LPG
    Jest Alfa 166 3.2

  11. #9
    Użytkownik Romeo Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Edinburgh & Oswiecim
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2003 Eibach+B6 z CF3 na CF2 by EL-TEC
    Postów
    897
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    29 d 6 h 21 m

    Domyślnie

    to tanio te kyb kupiles ,myslalem ze bedzie mniejsza roznica w cenie ,jesli jest lepiej niz na oryginalnym to git
    166 3.0 V6 24v 2007-
    155 2.0 16v 2002-
    164 3.0 V6 12v 2002-2006 Lancia Kappa 2.4 TDS 2004-2005
    155 1.7 TS 1999-2002

  12. #10
    QBA
    QBA jest teraz aktywny
    Użytkownik Romeo Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0 V6 24v + Q2 00 r || ALFA 166 3.0 V6 24v SPORTRONIC 99 r|| FIAT Tempra SW 1.9 TD
    Postów
    2,276
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    104 d 10 h 31 m

    Domyślnie

    Jak ja szukałem nowych amortyzatorów to zamienniki były droższe niż ori :| i skończyło się na oryginałach
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    SERWIS KLIMATYZACJI
    Wypożyczę oryginalne blokady rozrządu: TS 16v 1.8-2.0; V6 24v 2.5-3.0, 3.2 oraz HP do 2.0 JTS
    Pomiar grubości lakieru.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. sprężyny SACHS sportpack?
    Utworzone przez Rafit w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-07-2013, 22:59
  2. [166] Amortyzatory Sachs
    Utworzone przez Italiano w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-04-2008, 23:34
  3. Monroe czy Kayaba
    Utworzone przez Sysio166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 11-07-2007, 14:15

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

opinie amortyzatory kayaba

amortyzatory kayaba forum

kayaba czy sachs

amortyzatory sash

tanie amortyzatory do alfy romeo 166

sachs czy kayaba 2012

amortyzatory kayaba czy sachs

amortyzatory kayaba czy sachs które

Amortyzatory sportowe kayaba alfa 147

amortyzatory sachs-opinie

kayaba opinie amortyzatory

sachs amortyzatory alfa 147

co wybrac kayaba czy sachs

amortyzatory kayba alfa 166 forum

opinie o amortyzatorach sachs

sachs amortyzatory oponia

kayaba z hiszpanii sa dobre

amortyzatory sash opinie

sachs

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory