Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 166 - Następca 164, czyli flagowa limuzyna Alfy Romeo. Powstała na tej samej platformie co Lancia Thema (posiadała FWD). Montowano w niej silniki: 2.0 TS, 2.0 V6 Turbo, 2.5 V6, 3.0 V6, 3.2 V6 oraz 2.4 JTD. Produkcję zakończono w 2007 roku, do dziś Alfa 166 nie doczekała się następcy.
  1. #1
    Zeus
    Gość

    Domyślnie Amortyzatory tył - sachs, kayaba

    Tydzień temu chciałem wymienić amortyzatory tylne w swojej 166.
    Kupiłem SACHS, trochę kręcenia śrubek, wyrzucam stare amorki, skręcam ze sprężynami nowe i... nie pasuje
    Firma SACHS była łaskawa pomylić się w procesie produkcji i błędnie wspawała talerzyk ustalający sprężynę. Po sprawdzeniu w hurtowni okazało się, że pozostałe ze stanu magazynowego wyglądają podobnie.

    Cóż... skręcam auto na stare, żeby nie blokować sobie stanowiska i zamawiam KAYABA....
    Przychodzą następnego dnia i... wyglądają jak kopia SACHS. Są identycznie wadliwie wyprodukowane.

    Finalnie zamontowałem Magneti Marelli, które nie dość, że wyszły najtaniej, są zrobione poprawnie - to jeszcze bardzo kulturalnie pracują.

    Przestrzegam przed zakupem kiepskiej serii amortyzatorów Sachs i Kayaba (pomimo iż nadal uważam, że są to dobrzy producenci).

  2. Thanks bogbit thanked for this post
  3. #2
    8rafal4
    Gość

    Domyślnie

    witam
    ja wymienialem z 3 miechy temu na Kayaba i wszystko było ok i się trzyma dobrze tył dużo lepiej

  4. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    DET
    Auto
    V8TITAN
    Postów
    52
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    8 d 12 h 37 m

    Domyślnie

    Zakładałem u siebie Kayaba i nie było żadnego problemu. Jest sztywno i bardzo dobrze się prowadzi.

  5. #4
    Zeus
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał 8rafal4 Zobacz post
    witam
    ja wymienialem z 3 miechy temu na Kayaba i wszystko było ok i się trzyma dobrze tył dużo lepiej
    Mój przypadek dowodzi tylko tego, że na rynku znajduje się seria produktów Kayaba i Sachs nieodpowiadająca specyfikacji OE (problem typowo techniczny a nie w samym tłumieniu).
    Co ciekawe przedstawicielstwo Kayaba na Polskę nie było zainteresowane taką informacją.
    Mając na względzie totalną globalizację produkcji przyczyn może być kilka:
    1. Sachs robi dla Kayaba
    2. Kayaba robi dla Sachs
    3. Sachs i Kayaba zlecają jakiejś fabryce z Chin produkcję.
    Tak czy siak - chcieli dobrze a wyszło jak wyszło.

    Na zdjęciach amortyzator OE i SACHS.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Amortyzatory tył - sachs, kayaba-2_amorki.jpg   Amortyzatory tył - sachs, kayaba-2_amorki_alfa.jpg  
    Ostatnio edytowane przez Zeus ; 05-11-2010 o 00:07

  6. Thanks kelpin thanked for this post
  7. #5
    Użytkownik Ogier Avatar Rafik
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Bartoszyce/Londyn
    Postów
    173
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    14 h 16 m

    Domyślnie

    Wlasnie skonczylem wymiane amorkow KYB z moim mechanikiem. Faktycznie tylne amortyzatory nie pasowaly!!. Musialem uciac kawalek sprezyny. Alfa jest nizsza o okolo 2-3 milimetry 11 godzin i alfa jak marzenie jezdzi))
    Była Alfa 156 2.4 JTD 10V 185 KM
    Byla Alfa 166 3.0 Super + LPG
    Jest Alfa 166 3.2

  8. #6
    Użytkownik Romeo Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Edinburgh & Oswiecim
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2003 Eibach+B6 z CF3 na CF2+eguel lenghts pipes
    Postów
    914
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    32 d 7 h 56 m

    Domyślnie

    nie lepiej bylo kupic bilstein b6, pewnie i tak sporo kosztowaly te kyb, takze roznica moze byc niewielka w cenie a bilstein b6 jest znakomity do tego samochodu
    166 3.0 V6 24v 2007-
    155 2.0 16v 2002-
    164 3.0 V6 12v 2002-2006 Lancia Kappa 2.4 TDS 2004-2005
    155 1.7 TS 1999-2002

  9. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec Pokaż na mapie Avatar _RAFI_W
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Deszczno k/o Gorzowa Wlkp.
    Auto
    Alfa Romeo 166,3.0
    Postów
    133
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    14 d 17 h 18 m

    Domyślnie

    Ja tam zakładałem ostatnio kayaba na tył i wszystko pasowało.

  10. #8
    Użytkownik Ogier Avatar Rafik
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Bartoszyce/Londyn
    Postów
    173
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    14 h 16 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    nie lepiej bylo kupic bilstein b6, pewnie i tak sporo kosztowaly te kyb, takze roznica moze byc niewielka w cenie a bilstein b6 jest znakomity do tego samochodu
    Bilstein byl dwa razy drozszy. KYB Excel-G byly po 65 funtow za sztuke a bilsteiny po 130 funtow za sztuke

    Auto jest teraz twardsze i w zakrety lepiej wchodzi

    Pozdr.
    Była Alfa 156 2.4 JTD 10V 185 KM
    Byla Alfa 166 3.0 Super + LPG
    Jest Alfa 166 3.2

  11. #9
    Użytkownik Romeo Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Edinburgh & Oswiecim
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2003 Eibach+B6 z CF3 na CF2+eguel lenghts pipes
    Postów
    914
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    32 d 7 h 56 m

    Domyślnie

    to tanio te kyb kupiles ,myslalem ze bedzie mniejsza roznica w cenie ,jesli jest lepiej niz na oryginalnym to git
    166 3.0 V6 24v 2007-
    155 2.0 16v 2002-
    164 3.0 V6 12v 2002-2006 Lancia Kappa 2.4 TDS 2004-2005
    155 1.7 TS 1999-2002

  12. #10
    QBA
    QBA jest nieaktywny
    Użytkownik Romeo Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0 V6 24v + Q2 00 r || ALFA 166 3.0 V6 24v SPORTRONIC 99 r|| FIAT Tempra SW 1.9 TD
    Postów
    2,344
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    111 d 14 h 21 m

    Domyślnie

    Jak ja szukałem nowych amortyzatorów to zamienniki były droższe niż ori :| i skończyło się na oryginałach
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    SERWIS KLIMATYZACJI
    Wypożyczę oryginalne blokady rozrządu: TS 16v 1.8-2.0; V6 24v 2.5-3.0, 3.2 oraz HP do 2.0 JTS
    Pomiar grubości lakieru.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. sprężyny SACHS sportpack?
    Utworzone przez Rafit w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-07-2013, 21:59
  2. [166] Amortyzatory Sachs
    Utworzone przez Italiano w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-04-2008, 22:34
  3. Monroe czy Kayaba
    Utworzone przez Sysio166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 11-07-2007, 13:15

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

opinie amortyzatory kayaba

tanie amortyzatory do alfy romeo 166

amortyzatory kayaba forum

amortyzatory kayaba czy sachs

sachs czy kayaba 2012

amortyzatory sachs-opinie

kayaba opinie amortyzatory

sachs amortyzatory alfa 147

amortyzatory kayaba czy sachs które

co wybrac kayaba czy sachs

amortyzatory kayba alfa 166 forum

opinie o amortyzatorach sachs

sachs amortyzatory oponia

kayaba z hiszpanii sa dobre

amortyzatory sash opinie

Amortyzatory sportowe kayaba alfa 147

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory