Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Demontaż radia - ICS

  1. #1
    moonlightcove
    Gość

    Domyślnie Demontaż radia - ICS

    Witam serdecznie.. Jestem tu nowy a już mam ogromną prośbę Mianowicie - posiadam AR 166 2,4 JTD 2000 r i muszę wymontować radio żeby dostać się do numeru seryjnego gdyż sprawdzając bezpieczniki przerwałem dopływ prądu co spowodowało zablokowanie ICS, do którego odblokowania potrzebny jest kod, którego nie posiadam... ( 4444) nie działa... Tak wiec jak zdemontować radio, od czego zacząć i jak postępować żeby czegoś nie zniszczyć. Z góry serdecznie dziękuję za wszelkie wskazówki (przeszukiwałem forum ale niczego konkretnego nie znalazłem)

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iwok
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    okolice Poznania
    Auto
    już nie alfa :)
    Postów
    499

    Domyślnie

    Nie jest to takie trudne ani czasochłonne:

    1. rozpinasz mieszek lewarka, wkładasz łapę do środka, ciągniesz do góry i wyciągasz obudowę tego mieszka - odpinasz wtyczkę zapalniczki i pozostałych przycisków zależy co tam masz (asr, paliwo etc)
    2. odkręcasz cztery śrubki przytrzymujące tę gumową ramkę w której siedzi to co przed chwilą wyjąłeś - dwie śrubki są od strony hamulca ręcznego, dwie pod ics`em.
    3. ciągniesz oburącz za tę gumę od góry i zwalniasz ją z zaczepów
    4. teraz wkładasz śrubokręt pod kątem ok 45 stopni w otwory znajdujące się po bokach icsa i zwalniasz zaczepy mocujące ics`a - broń Boże ciągnąć za panel ics`a
    5. Jak uda Ci się zwolnić zaczepy, wtedy ics sam lekko wyskoczy - teraz można go wyciągnąć

    Całość przy odrobinie wprawy zajmuje góra 10 minut

  3. #3
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Na wstępie tylko przypomnę że słabo szukałeś. Jest na forum opis i to dobrze zilustrowany. Przyłóż się do szukajki.
    Dokładnie tak jak iwok napisał. Choć jak nie widzisz zdjęć gdzie ten wkrętak włożyć i jak wyglądają zaczepy (a pamiętam że wszystko na zdjęciach jest) to trochę się nakur...esz za nim trafisz cierpliwości

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar zulek1986
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bystrzyca Kłodzka, Londyn
    Auto
    Alfa 156 1.9JTD 2004r oraz Volvo S90 2017
    Postów
    327

    Domyślnie

    http://www.forum.alfaholicy.org/166/...monitorem.html w tym temacie masz pokazane zdjęcia gdzie należy wsunąć śrubokręt aby zwolnić zaczepy.

  5. #5
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    O proszę... zulek potrafił znaleźć więc czemu moonlightcove nie potrafił?
    Dzięki zulek.

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar zulek1986
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bystrzyca Kłodzka, Londyn
    Auto
    Alfa 156 1.9JTD 2004r oraz Volvo S90 2017
    Postów
    327

    Domyślnie

    Nie ma za co siedzę w pracy i się nudzę to mogę pomóc koledze odnaleźć temat

  7. #7
    moonlightcove
    Gość

    Domyślnie

    Serdecznie dziękuję wszystkim za pomoc. Przyznaję,że w poruszaniu się po forach jestem laikiem Zaraz zabieram się do pracy. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

  8. #8
    zielony80
    Gość

    Domyślnie moge prosic o pomoc z tymi zdjeciami jak sie wypina panel

    gdzie moge znalezc te zdjecia jak sie wypina panel
    Cytat Napisał iwok Zobacz post
    Nie jest to takie trudne ani czasochłonne:

    1. rozpinasz mieszek lewarka, wkładasz łapę do środka, ciągniesz do góry i wyciągasz obudowę tego mieszka - odpinasz wtyczkę zapalniczki i pozostałych przycisków zależy co tam masz (asr, paliwo etc)
    2. odkręcasz cztery śrubki przytrzymujące tę gumową ramkę w której siedzi to co przed chwilą wyjąłeś - dwie śrubki są od strony hamulca ręcznego, dwie pod ics`em.
    3. ciągniesz oburącz za tę gumę od góry i zwalniasz ją z zaczepów
    4. teraz wkładasz śrubokręt pod kątem ok 45 stopni w otwory znajdujące się po bokach icsa i zwalniasz zaczepy mocujące ics`a - broń Boże ciągnąć za panel ics`a
    5. Jak uda Ci się zwolnić zaczepy, wtedy ics sam lekko wyskoczy - teraz można go wyciągnąć

    Całość przy odrobinie wprawy zajmuje góra 10 minut
    - - - Updated - - -

    gdzie moge poszukac te zdjecia

  9. #9
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    OP/DZA
    Auto
    Służbowe wozidło pasek b7
    Postów
    154

Podobne wątki

  1. Kod do radia i demontaż radia fabrycznego
    Utworzone przez piter34 w dziale 156
    Odpowiedzi: 67
    Ostatni post / autor: 25-04-2023, 09:20
  2. Demontaż fabrycznego radia
    Utworzone przez BlackBomb w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 11-12-2021, 12:56
  3. [159] Demontaż radia 159
    Utworzone przez robbson77 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 103
    Ostatni post / autor: 15-11-2014, 19:22
  4. [159] Pokrętło radia, demontaż
    Utworzone przez Mokatte w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-08-2014, 09:14
  5. [MiTo] Demontaż radia
    Utworzone przez bogas w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-05-2012, 10:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory