Strona 14 z 14 PierwszyPierwszy ... 4567891011121314
Pokaż wyniki od 131 do 140 z 140
  1. #131
    Moderator Romeo Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    AR166 3.0V6 4HP20 i 9-3 V6 aero
    Postów
    12,659

    Domyślnie

    Moim zdaniem to Ty masz słabe dowody bo wykopujesz jakieś rzemieślnicze filmy a już w dwóch przypadkach udowodniłem Ci że nie masz racji pomimo że w audi rzekomo też nie trzeba było Znajdź mi serwisowy film a nie maciaszczyków z warsztatu. Na tym filmie od hondy jakiś jegomość markerem sobie pokreślił, wałków nie zablokował.... ba, nawet kół nie zablokował przecież to jakaś ściema na nie profesjonalna wymiana rozrządu. Luzuje się koła nie dlatego że tak wymyślili konstruktorzy alfy i audi, tylko dlatego że z punktu widzenia fizyki i mechaniki jest niemożliwością napiąć pasek między sztywnymi kołami. I to dotyczy wszystkich silników i maszyn a nie tylko naszego widzimisię. A to że znajdujesz filmy ze stodoły niczemu nie dowodzi. Oczywiścię nie twierdzę że zawsze przez to wypluje tłoki bo widać ten stary silnik hondy ma po jednym wałku więc już z definicji nie jest precyzyjny i pewnie nei jest podatny na przekoszenia rozrządu. Co wcale nie oznacza że producent nie przeiwdział profesjonalnej metody. Tylko sympatyczny autor filmu pewnie nie ma o niej pojęcia tak jak Ty w przypadku puga albo co się okazało -audi nie pozjadałem wszystkich rozumów ale nie żyję filmami z YT tylko merytorycznie podchodze do tematu.

  2. #132
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Küsnacht ZH/Warszawa/Puławy
    Auto
    AR 156 3.0 V6 '02
    Postów
    192

    Domyślnie

    Tu masz instrukcję wymiany rozrządu w Nissanie (i to 4 wałki), bardziej merytorycznie się nie da:
    http://www.300zx-twinturbo.com/cgi-b...st=em&slide=17
    Pozdrawiam,
    Adam

  3. #133
    Moderator Romeo Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    AR166 3.0V6 4HP20 i 9-3 V6 aero
    Postów
    12,659

    Domyślnie

    Ehhhh..... ale dużo czasu na Ciebie tracę przeczytałem tą instrukcję... i nie wiem czy zwróciłeś uwagę i przeczytałeś ze zrozumieniem p. 7. W szczególności 7 d/e
    tylko zamiast omawiać tu silniki świata to może skupmy się na naszych makaronach?

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał alterro Zobacz post
    Tu masz instrukcję wymiany rozrządu w Nissanie (i to 4 wałki), bardziej merytorycznie się nie da:
    To jest to samo o czym pisze w poprzednim i fakt, nie luzuje się ale skup się na tym jaka jest metoda kontrolna i co potem w p. 7 d/e jest to lepiej opisane.

  4. #134
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Küsnacht ZH/Warszawa/Puławy
    Auto
    AR 156 3.0 V6 '02
    Postów
    192

    Domyślnie

    To może inną instrukcję czytasz, bo w tej co podałem nie ma punktu 7 d/e.
    Pozdrawiam,
    Adam

  5. #135
    Moderator Romeo Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    AR166 3.0V6 4HP20 i 9-3 V6 aero
    Postów
    12,659

    Domyślnie

    W tej co poprzednio linknąłes fakt moja wiedza nie ogarnia całego świata motoryzacji silniki nissana chyba nie mają luzowania kół. Ale... nissan widać zabezpiecza się inaczej przed nieumiejętnym montażem (wyjaśnione w tych punktach) więc to nie zmienia postaci rzeczy że Ty nie masz świadomości problemu. A powinieneś mieć biorąc odpowiedzialność za robotę. A widać że nie robisz silników nissana tylko alfy i PSA a tam to jest poważny błąd
    Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 22-09-2016 o 12:53

  6. #136
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Küsnacht ZH/Warszawa/Puławy
    Auto
    AR 156 3.0 V6 '02
    Postów
    192

    Domyślnie

    A, w tamtej. Jest opis sprawdzenia, czy pasek jest dobrze napięty. Ciągle nie ma słowa o luzowaniu kół.
    Pozdrawiam,
    Adam

  7. #137
    Moderator Romeo Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    AR166 3.0V6 4HP20 i 9-3 V6 aero
    Postów
    12,659

    Domyślnie

    Tak, nie ma. Tu mnie masz ale czytaj mój post wyżej

  8. #138
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Kłobuck/Częstochowa
    Auto
    166 3.0v6 24 Sportronic
    Postów
    21

    Domyślnie

    Czytałem to już kiedyś ...
    Co prawda nie o blokady już kopie tu kruszycie ale było o prawidłowej procedurze napięcia paska .
    Link do tematu :
    http://www.forum.alfaholicy.org/166/...blokad_v6.html
    Amen ...
    Jak ktoś chce wymieniąć pasek bez prawidłowego napięcia niech to robi u siebie ...

  9. #139
    Administrator weteran Romeo Avatar Krzyśko
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Kuryłówka
    Auto
    159 SW 1.9 JTS 2006r., 146 1.6 i.e. 16V TS 1998r.
    Postów
    915

    Domyślnie

    Sorry za odkop tematu (tak możecie mi wręczyć złotą łopatę ) wymieniam właśnie rozrząd w 166 2.5 V6 z bodajże 1999r i są cechy na wałkach rozrządu o których zostało wcześniej wspomniane. Cechy te ustawiają się na równo z głowicą po ustawieniu 1 tłoka w gmp i pokrywają się z blokadami założonymi na wałkach. Zdjęcia cech w linku. https://drive.google.com/folderview?...mxTS2R3WFo5YXc

  10. #140
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    wrocław
    Auto
    166
    Postów
    18

    Domyślnie

    Cytat Napisał mali Zobacz post
    Pewnie a nie lepiej jak przepali sie zarowka kupic caly klosz? :roll:
    Najlepiej kupic blokady za 300zl potem manomentr do ustawiania gmp za 200zl i zdejmowac pokrywy uszkadzajac uszczelki. Macie racje naprawde!! I to wszystko tylko dla jednej wymiany rozrzadu.
    A najlepiej to wogole do serwisu poprowadzic i zaplacic 3000zl :shock:

    Piszac tu co poniektorzy naprawde nie macie pojecia o mechanice tylko podpieracie sie teoriami z ksiazek/www
    Smieszy mnie to

    Sprawa wyglada tak: Jezeli mam pewnosc ze silnik "chodzil" bez zarzutow przez caly czas to nie ma obawy ze cos zlego sie stanie robiac starannie znaki na kolach zebatych i potem tak samo wszsytko skladajac. Potwierdzil to mechanik ktory robi samochody 30 lat
    Pozdrawiam!!!!! i Dziekuje wszystkim za odpowiedzi

    P.S Wogole to glupi samochod ze nie ma znakow i tylko pod serwis przygotowany
    Ma Facet rację zawsze robię znaki punktakiem i nigdy się nie rozjechał rozrząd ewentualnie mam swoje duperele a nie blokady. Przecież to tylko mechanika i w innych autach też .Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. Wymiana rozrządu
    Utworzone przez kak-tus w dziale 147
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 15-05-2017, 14:24
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-07-2014, 09:41
  3. [147] 2.0 twin spark 2001 wymiana rozrządu problem z blokadą rozrządu
    Utworzone przez Lenix w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-10-2013, 12:19
  4. wymiana rozrządu
    Utworzone przez wronx88 w dziale 147
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 20-04-2013, 12:22
  5. [164] Wymiana rozrządu 3.0 V6 24v
    Utworzone przez Skandahl w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-08-2010, 09:13

alfa romeo 166 2.5v6 znaki rozrzadu

cechy rozrzadu Vr6

alfa 2.5 v6 rozrzad

pasek rozrzadu alfa 166 2.5 v6 cena

GMP pierwszego cylindra alfa romeo v6

schemat rozrządu alfa 2.5 v6

rozrząd alfa 2.5

ko

gdzie zalozyc blokady rozrzadu alfa v6 24v

jak ustawic rozrząd alfa 2.5

alfa 2.5 v6 punkty rozrządu

alfa romeo 166 2.5v6 znaki

wymiana rozrzadu alfa 2.5 v6

v6 2 8 ustawienie rozrządu

ustawienie rozrzadu alfa 166

Rozrz

jak ustawic rozrzad 2.5 v6 alfa

rozrząd 2 8 vr6

schemat zaworow omega 2.0 16v

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory