Strona 3 z 14 PierwszyPierwszy 12345678910111213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 140
  1. #21
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 164 & AR 166
    Postów
    419

    Domyślnie

    Alfista czym się różni ten silnik od innych?
    Jak zepsuje to się nauczy
    Pozdrawiam

  2. #22
    kaiowas
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał ar4me
    mali ta jak jest z tymi znakami na wałkach są czy nie ma?
    W starych V6 sa znaki -nie ma blokad
    W nowych V6 nie ma znaków -są blokady

    Ja gdzies tam wyzej napisałem,ze da sie wymienic bez blokad (no bo sie da)
    lecz nie ma pewnosci czy rozrzad był ustawiony dobrze?-jezeli na jednym kole bedzie przestawiony o 1 zabek to tego bez blokad nikt nie jest w stanie stwierdzic
    -blokady po to sa by z nimi rozrzad wymieniac.

  3. #23
    mali
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfista
    nie ma to jak w silniku za 5tys w takie bzdury sie bawic

    a nie prosciej kupic te nieszczesne blokady i zmieniac sobie pasek przed sniadaniem dla rozrywki..
    Pewnie a nie lepiej jak przepali sie zarowka kupic caly klosz? :roll:
    Najlepiej kupic blokady za 300zl potem manomentr do ustawiania gmp za 200zl i zdejmowac pokrywy uszkadzajac uszczelki. Macie racje naprawde!! I to wszystko tylko dla jednej wymiany rozrzadu.
    A najlepiej to wogole do serwisu poprowadzic i zaplacic 3000zl :shock:

    Piszac tu co poniektorzy naprawde nie macie pojecia o mechanice tylko podpieracie sie teoriami z ksiazek/www
    Smieszy mnie to

    Sprawa wyglada tak: Jezeli mam pewnosc ze silnik "chodzil" bez zarzutow przez caly czas to nie ma obawy ze cos zlego sie stanie robiac starannie znaki na kolach zebatych i potem tak samo wszsytko skladajac. Potwierdzil to mechanik ktory robi samochody 30 lat
    Pozdrawiam!!!!! i Dziekuje wszystkim za odpowiedzi

    P.S Wogole to glupi samochod ze nie ma znakow i tylko pod serwis przygotowany

  4. #24
    Marcino 156
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał mali
    Piszac tu co poniektorzy naprawde nie macie pojecia o mechanice tylko podpieracie sie teoriami z ksiazek/www
    Smieszy mnie to
    Masz racje, nie jestem mechanikiem i na oczy nie widziałem rozebranego 2.5 V6 ale tymi samochodami interesuje sie nie od dziś, masz racje że moje teroie (w tym przypadku) wywodzą sie na podstawie przeczytanych artykółow wypowiedzi itp.
    Wybacz ale nie rozumiem skąd twoje zapytanie skoro wiesz lepiej, (prowokacja jakaś :roll dostałeś prawidłowe odpowiedzi że bez blokad to duże ryzyko ale nie że jest to nie wykonalne.
    To tak samo jak z pasami bezpieczeństwa w samochodzie są ale nikt nie zmusi Cię do ich zapinania, ale konsekwencje mogą być różne... :roll:
    Pozdrawiam

  5. #25
    mali
    Gość

    Domyślnie

    To nie prowokacja poprostu piszac ten temat nie wiedzialem czy sa znaki do ustawiania jak w normalnych samochodach, a dopiero po rozmowie z mechanikiem dowiedzialem sie prawdy ktora na koncu postu napisalem.
    Owszem dostalem prawidlowe odpowiedzi za co podziekowalem ale i dostalem irytujace wypowiedzi typu ze lepiej nie podchodz ze nie ma szans a najbardziej zirytowala mnie wypowiedz Alfisty ze nazwal to wszystko bzdurami stad moja wypowiedz poparta rozmowa z mechanikem ( i wcale nie mowie ze wiem lepiej)
    I dlatego jak sie nie wie to lepiej sie nie wypowiadac. Ja na 100% nie widzialem wiec napsialem ten temat. Potem porozmawialem z mechanikiem i teraz wiem
    Pozdro

  6. #26
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    Cytat Napisał mali
    To nie prowokacja poprostu piszac ten temat nie wiedzialem czy sa znaki do ustawiania jak w normalnych samochodach, a dopiero po rozmowie z mechanikiem dowiedzialem sie prawdy ktora na koncu postu napisalem.
    Owszem dostalem prawidlowe odpowiedzi za co podziekowalem ale i dostalem irytujace wypowiedzi typu ze lepiej nie podchodz ze nie ma szans a najbardziej zirytowala mnie wypowiedz Alfisty ze nazwal to wszystko bzdurami stad moja wypowiedz poparta rozmowa z mechanikem ( i wcale nie mowie ze wiem lepiej)
    I dlatego jak sie nie wie to lepiej sie nie wypowiadac. Ja na 100% nie widzialem wiec napsialem ten temat. Potem porozmawialem z mechanikiem i teraz wiem
    Pozdro
    tyle wiesz ze nic nie wiesz bo na 100% nie masz pewnosci czy masz rozrzad dobrze ustawiony bo bez blokad tego nie sprawdzisz.. :roll:

    przykro mi ze zirytowala Cie moja wypowiedz ale ja osobiscie nie rozumiem jak mozna sie bawic przy takim silniku w jakies namalowane kreski, przeciez blokady nie dosc ze są bardzo dobrym rozwiazaniem bo bardzo upraszczają wymiane to przeciez po wymianie mozesz sprzedac za 70% ceny i nie widze tutaj duzej straty materialnej a rozrzad masz ustaiwony na 100% dobrze a i przy okazji wałki mozna sobie obejrzec w jakim są stanie...

    u siebie juz zakladalem kilka razy pasek i bez blokad bym sie nie podjął tej czynnosc a ja mam tylko R4..

  7. #27
    kaiowas
    Gość

    Domyślnie

    Mali,ja sie z Toba zgadzam,ze jezeli silnik chodził dobrze to wszystko bedzie OK,ale jezeli Ty i ten twój mechanik uwzacie,ze blokady sa bez sensu to niestety jestescie w błedzie.
    W tym twoim silniku bardzo wazne jest by rozrzad był idealnie ustawiony i powiem Ci,ze nie jestes w stanie stwierdzic czy nie było przestawione jedno koło o pół zabka-a jest taka mozliwosc!-wynika to z tego,iz przy wymianie paska(oczywiscie blokady sa załozone)nalezy poluzowac wszystkie koła (kazde własnie ma pół zabka luzu na klinie)naciagnac pasek i dokrecic wszystkie koła,i wtedy dopiero masz pewnosc ,ze wszystko jest OK.
    Moge sie z Toba załozyc,ze jezeli teraz bys załozył blokady to sie okaze ,ze nie masz wszystkiego idealnie-Uwierz mi nie po to sa blokady by robic Ci na złosca po to by cały cykl pracy silniczka odbywał sie perfekcyjnie.
    Dodam tylko,ze mam pojecie o mechanice
    a ALFA to nie jest głupi samochód!
    Pozdro.

  8. #28
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    z tym odkrecaniem kół to chyba przesadzasz, jak je pozniej dociagniesz? jak wałek jest w głowicy?? bo chyba nie zablokujesz krzywki samą blokadą by zablokowac wałek i dokrecic koło...
    w twin sparkach na wariatorze sie luzuje koło ale tam są 4 male srubki a co dopiero jakas 18tke (wydechowe) dokrecac na zalozonym walku rozrzadu w glowicy..

    zreszta po nalozeniu blokad krzywki i tak maja delikatny luz w blokadach zeby ewentualnie dopasowac zeby do paska..

  9. #29
    kaiowas
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfista
    z tym odkrecaniem kół to chyba przesadzasz, jak je pozniej dociagniesz? jak wałek jest w głowicy?? bo chyba nie zablokujesz krzywki samą blokadą by zablokowac wałek i dokrecic koło...
    w twin sparkach na wariatorze sie luzuje koło ale tam są 4 male srubki a co dopiero jakas 18tke (wydechowe) dokrecac na zalozonym walku rozrzadu w glowicy..

    zreszta po nalozeniu blokad krzywki i tak maja delikatny luz w blokadach zeby ewentualnie dopasowac zeby do paska..
    Nie nie przesadzam-masz taki specjalny klucz do trzymania koła i dokrecasz,
    zreszta jezeli robiłes TSa to własnie taki luz masz na kole wałka wydechowego.
    Blokady nie moga miec luzu!!!!-masz dupiate blokady!!!!!

  10. #30
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    Cytat Napisał kaiowas

    Nie nie przesadzam-masz taki specjalny klucz do trzymania koła i dokrecasz,
    zreszta jezeli robiłes TSa to własnie taki luz masz na kole wałka wydechowego.
    Blokady nie moga miec luzu!!!!-masz dupiate blokady!!!!!
    i przy tym trzymaniu myslisz ze koło nie chrupnie przy solidnym momencie?? nie juz takiego ryzyka bym sie nie podjął o to pol zeba zwłaszcza ze slyszalem juz o scietym klinie koł zebatych na wałkach po nie dokreconych srubach

    co do blokad jest minimalny luz na krzywkach a wałki są nowe, dosc slono bulilem za nie kiedys nie wydaje mi sie zeby byly zle bo znaki na nowym pasku pokrywaja sie ze znakami na kołe wału i na kole wydechowych sie zgadza po zalozeniu blokad i GMP

Podobne wątki

  1. Wymiana rozrządu
    Utworzone przez kak-tus w dziale 147
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 15-05-2017, 14:24
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-07-2014, 09:41
  3. [147] 2.0 twin spark 2001 wymiana rozrządu problem z blokadą rozrządu
    Utworzone przez Lenix w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-10-2013, 12:19
  4. wymiana rozrządu
    Utworzone przez wronx88 w dziale 147
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 20-04-2013, 12:22
  5. [164] Wymiana rozrządu 3.0 V6 24v
    Utworzone przez Skandahl w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-08-2010, 09:13

alfa romeo 166 2.5v6 znaki rozrzadu

cechy rozrzadu Vr6

alfa 2.5 v6 rozrzad

GMP pierwszego cylindra alfa romeo v6

pasek rozrzadu alfa 166 2.5 v6 cena

rozrząd alfa 2.5

ko

alfa 2.5 v6 punkty rozrządu

gdzie zalozyc blokady rozrzadu alfa v6 24v

schemat zaworow omega 2.0 16v

schemat rozrządu alfa 2.5 v6

jak ustawic rozrząd alfa 2.5

alfa romeo 166 2.5v6 znaki

wymiana rozrzadu alfa 2.5 v6

v6 2 8 ustawienie rozrządu

ustawienie rozrzadu alfa 166

Rozrz

jak ustawic rozrzad 2.5 v6 alfa

rozrząd 2 8 vr6

alfa 164 wymiana rozrzadu

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory