Witam,
Mam taka sprawęZauważyłem, że w mojej świeżo nabytej 166 nie działają wiatraki-od razu lektura forum i zabrałem się za przekaźniki testy itp. FES pokazał, że cyka przekaźnik 1 biegu a 2-go nie. Spojrzałem na opornik w chłodnicy, przerwany obwód 1 biegu. Kupiłem dziś opornik 0,3 ohm o mocy 5 W, wlutowałem i wiatrak działa (sprawdzałem w FESie-załącza się i wyłacza 3 razy-ta ma być w czasie testowania?). Jednak z opornika leci dymek-jakby wiatrak miał dłużej chodzić opornik pewnie szlag trafi
Jakiej mocy kupić opornik? 10, a możę 25W. Chce to zmontować, bo inaczej silnik w korku sie zagotuje zanim kupię nowy czujnik
Martwi mnie, że nie cyka przekaźnik drugiego biegu
Gdzie szukać przyczyny? Po zmianie przekaźników jest to samo.
Masz jakiś pomysł?
Będę wdzięczny za rady, przeszukałem chyba wszystkie posty na ten temat i nie znalazłem odpowiedzi
Ps. Które piny zewrzeć w przekaźniku, żeby połączyć go "na krótko"?
Pozdrawiam,
mkenad