Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 72

Temat: Tylne koła pod dużym kątem

  1. #11
    Stanley
    Gość

    Domyślnie

    No Panowie to teraz wiem , że nie wiem nic !

  2. #12
    Stanley
    Gość

    Domyślnie

    Ok fachowcy, to zadam inaczej pytanie , czy ktoś wie lub się sam na własnej skórze przekonał czym grozi zwlekanie z wymiana tylnych wahów? O tym , że dre teraz opony to wiem na tyle jestem rozgarnięty. Ale jeżeli to ma być jedyny negatywny skótek , to mam kilka bardziej pilniejszych napraw.

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar blackalfa166
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 166 3.0 V6 1999; AR 166 3.0 V6 2002; JEEP Grand Cherokee V8 5.9 1998; Cadillac Seville STS
    Postów
    754

    Domyślnie

    Stanley, czym grozi zwlekanie ? teoretycznie to może się wszystko rozlecieć wyskoczyć sworznie i koła odpaść :-) pewnie nikomu się to nigdy nie stało ale odpowiadając na pytanie należy wziąśc to pod uwagę

    praktycznie jesteś pozbawiony przyjemności z jazdy zawieszenie nie pracuje tak jak powinno w sumie auto jeździ ale co to za jazda ?
    Zdaję sobie sprawę że wielu oszczędza jak może i czeka się do ostateczności i do wymian części a i tak wtedy robi się to na raty wymieniając to co niezbędne
    wielu nawet nie wie jaka jest różnica w prcy między zawieszeniem sprawnym a takim już wyeksploatowanym.
    wszystko zalezy kto czym jeździł wcześniej. Jeśli w poprzednich autach była stosowana podobna polityka jakości no to faktycznie można powiedzieć że AR 166 to super komfort i wypas biorąc pod uwagę że to pewnie kolejna półka w posiadanych autach.
    Sprawne zawieszenie zmienia ten samochód w cudownie prowadzący się pojazd

    ja bym na twoim miejscu poczekał z wymianą jeśli masz zamiar robić to na raty. Odkładaj kasę i zrób wszystko za jednym zamachem - jak wyremontujesz zawieszenie to zakochasz się podwójnie w tym aucie.

    a co do tych kątów to jedź do mechanika i niech ci sam powie jaka jest regulacja jak zobaczy auto od spodu to już będzie wszystko wiedział a dla ciebie będzie to najbardziej wiarygodna podpowiedź

  4. #14
    kmito
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Stanley
    Ok fachowcy, to zadam inaczej pytanie , czy ktoś wie lub się sam na własnej skórze przekonał czym grozi zwlekanie z wymiana tylnych wahów? O tym , że dre teraz opony to wiem na tyle jestem rozgarnięty. Ale jeżeli to ma być jedyny negatywny skótek , to mam kilka bardziej pilniejszych napraw.
    Jeżeli nie masz stuków w tylnym zawieszeniu to proponuję ustawienie tylnej zbieżności na duży (+) na przykład nawet na +10.
    Zmniejszy Ci się darcie opon i tył sie trochę uspokoi.
    Jest to oczywiście rozwiązanie absolutnie awaryjne.
    Ja ma tak zrobione.
    Jestem przed kompletnym remontem tylnego zawieszenia.
    Ale jak to z prowizorkami bywa - jeżdżę już tak prawie 20tyś.km.
    Na razie nic złego się nie dzieje.
    Pozdrawiam

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mario166
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 166 2,4 JTD CF3 140 PS
    Postów
    34

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pablo.
    Cytat Napisał blackalfa166
    mario166, dokładnie ! masz rację !
    tak jak mówię tam jest rególacja ale nie taka żeby na padniętym zawieszeniu z /----\ uzyskać |----| nie ma szans !
    Zapewne już to regulowaliście i wiecie jak to się robi, więc po co się pytacie mądrale.
    Regulacji jest całkiem sporo, można nawet zrobić tak \----/ . Oczywiście sprężyny też mają na to wpływ.
    Ale koledzy wiedzą przecież lepiej.
    Ja w swojej AR 166 tylne zawieszenie wymieniałem osobiście, znam tę konstrukcję na pamięć
    i jak widzę co napisałeś o sporej regulacji to wiem że nie wiesz o czym piszesz, podobnie sprawa się ma z wpływem wysokości sprężyn na kąt pochylenia koła w zawieszeniu wielowahaczowym które z założenia takowy wpływ likwiduje .
    Po wymianie zużytych elementów kąty powinny osiągnąć wartości przewidziane przez producenta
    zostaje tylko ustawienie zbieżności kół t.

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar blackalfa166
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 166 3.0 V6 1999; AR 166 3.0 V6 2002; JEEP Grand Cherokee V8 5.9 1998; Cadillac Seville STS
    Postów
    754

    Domyślnie

    mario166, no to teraz będzie wojna :-) kolega Pablo., w podpisie dał taki adres http://www.pablogarage.pl/ więc pewnie jest mechanikiem lub włascicielem tego serwisu mario166, wiesz co to znaczy urazić mechanika ? :-)

    potwierdzam wersję mario166, też tam ślęczałem nie raz pod samochodem i wiem że nie ma tam aż takich możliwości tak radykalnych przesunięć geometrii

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mario166
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 166 2,4 JTD CF3 140 PS
    Postów
    34

    Domyślnie

    Cytat Napisał blackalfa166
    mario166, no to teraz będzie wojna :-) kolega Pablo., w podpisie dał taki adres http://www.pablogarage.pl/ więc pewnie jest mechanikiem lub włascicielem tego serwisu mario166, wiesz co to znaczy urazić mechanika ? :-)

    potwierdzam wersję mario166, też tam ślęczałem nie raz pod samochodem i wiem że nie ma tam aż takich możliwości tak radykalnych przesunięć geometrii
    Ja na żadną wojnę sie nie wybieram, w swoim poście opisałem tylko stan faktyczny budowy zawieszenia AR 166 w którym producent nie przewidział regulacji kąta pochylenia kół t .
    A w ogóle powinniśmy zacząć od tego że zużytego zawieszenia się nie reguluje !!! i każdy mechanik powinien to wiedzieć.

  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    raczej malo w jakim samochodzie mozna ustawic katy z tylu, o czym wy piszecie? jak zbieznosci z tyly nie trzyma to tylko zawiecha, amory itd padniete ale jakie ustawianie???
    Jak zyje czegos takiego jeszcze nie czytalem

  9. #19
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,403

    Domyślnie

    Cytat Napisał mario166
    Cytat Napisał blackalfa166
    mario166, no to teraz będzie wojna :-) kolega Pablo., w podpisie dał taki adres http://www.pablogarage.pl/ więc pewnie jest mechanikiem lub włascicielem tego serwisu mario166, wiesz co to znaczy urazić mechanika ? :-)

    potwierdzam wersję mario166, też tam ślęczałem nie raz pod samochodem i wiem że nie ma tam aż takich możliwości tak radykalnych przesunięć geometrii
    Ja na żadną wojnę sie nie wybieram, w swoim poście opisałem tylko stan faktyczny budowy zawieszenia AR 166 w którym producent nie przewidział regulacji kąta pochylenia kół t .
    A w ogóle powinniśmy zacząć od tego że zużytego zawieszenia się nie reguluje !!! i każdy mechanik powinien to wiedzieć.
    O żadnej wojnie nie ma mowy, urazić mnie też jest ciężko, ale do rzeczy.
    Może trochę przesadziłem z tą regulacją, ale jako takie ustawienie jest, tylko nie jestem w stanie tego opisać bez pokazania. Wyszło to kiedyś w pewnym Warszawskim ASO. kiedy to po wymianie zawieszenia tylnego, łącznie z belką koła stały właśnie tak: \----/, i nie jest to jakiś wymysł, tylko sprawa zbadana naocznie. Może trudno nazwać to regulacją, ale na pewno można zmieniać kąt pochylenia kół tylnych, z tym, że w sprawie tematu poruszonego w tym wątku rzecz dotyczy faktycznie wyeksploatowania zawieszki. Acha, wtedy to jeśli dobrze pamiętam koleżka coś przekombinował,ale co dokładnie to niestety nie mogę sobie przypomnieć. Mimo wszystko sorki za wprowadzenie zamętu.
    Pozdrawiam. :wink:
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  10. #20
    kmito
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pablo.
    Acha, wtedy to jeśli dobrze pamiętam koleżka coś przekombinował,
    Może mu szmat na wbijali w w tuleje?
    Podobno się sprawdza na dystansie 100km.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Tylne koła za mocno hamują. ?!
    Utworzone przez lewarek w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 07-04-2014, 22:32
  2. Zawieszenie tylne prawego koła
    Utworzone przez michal w dziale GT
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 14-01-2014, 08:45
  3. grzeją się tylne koła alfa 156
    Utworzone przez tomek1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 26-08-2013, 21:09
  4. Tylne koła się kraczą z tyłu proszę o porade
    Utworzone przez Czarek w dziale 166
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 01-10-2012, 16:09
  5. [146] Tylne koła w dość dużym plusie
    Utworzone przez witek_007 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 30-10-2008, 11:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory