Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 33/164 - Te dwa modele były produkowane na przełomie lat 80. i 90. Alfa Romeo 33 posiadała silniki typu Boxer, które dziś są wykorzystywane m.in. w Subaru i Porsche. Alfa 164 to z kolei pierwsza duża limuzyna produkowana za kadencji FIAT-a. Oba samochody posiadały napęd na przednią oś, a w najmocniejszych wersjach - na obie osie.
  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    łódzkie
    Postów
    91
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    15 h 2 m

    Domyślnie uszczelniacz wału korbowego 2 TS wymiana

    rada dla włąścicieli 2 TS 8V.
    Jezeli leje Ci się olej z lewej strony(czyli przeciwnej od skrzyni), a masz pewność ,że nie jest to spowodowane uszczelką miski olejowej, pokrywy zaworów lub czujników ciśnienia oleju wkręconych w blok to jest to napewno wina USZCZELNIACZA WAŁU KORBOWEGO.
    Sam uszczelniacz kosztuje około 25 złotych plus robocizna u mnie wyniosła 80 zł ,ale nie kupujcie uszczelniacza sami przed wymianą, gdyż najlepiej kupić gdy koło napędowe jest zdjęte z wału i stary uszczelniacz jest wyjęty. Na nim zaznaczony jest kierunek obrotów a nie znacie go przed kupnem. Uszczelnaicz nie jest jakiś nietypowy strasznie, ma standardowe wymiary i w wiekszości sklepów motoryzacyjnych winien być na stanie.
    Pisze o tym bo ja męczyłem się z p... wyciekiem oleju którego żaden ,,fachowiec,,nie potrafił zlokalizowac. Nie jestem mechanikiem, ale śmieszne wydaje mi się to jak można nim być i twierdzić ,że to gdzieś z rozrządu się leje. Jak się niby może lać z rozrządu skoro jest na łańcuchu?
    Ale ciemna masa mechanicka nie potrafi sobie wyobrazić konstrukcji innej niż astra czy golf.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 07-02-2010 o 08:52
    164 TS 95r
    164 TB V6 95r

  2. #2
    Moderator Romeo Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Postów
    2,726
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    28 d 17 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał T omek Zobacz post
    Jak się niby może lać z rozrządu skoro jest na łańcuchu?
    .
    Może być nawet na kołach zębatych, ale według mnie, moim zdaniem, jakieś uszczelnienie wałka rozrządu na bloku powinno być.
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4

    Wcześniej:
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maciek_czer
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    AR 75 1.8IE
    Postów
    394
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 4 h 27 m

    Domyślnie

    Wyciek z tego simmeringu jest dość popularny, a sam simering określany jest jako uszczelniacz od strony rozrządu, przy czym nie ma żadnego znaczenia czy silnik jest na pasku, łańcuchu czy na kółkach zębatych (2.5TD - VM) ta strona silnika nazywana jest przodem lub od rozrządu, uszczelniacz wału zawsze tam jest. Co do kierunku obrotu to uszczelniacz od strony rozrządu jest ZAWSZE prawoskrętny, a od strony sprzęgła/skrzyni lewoskrętny (znane mi wyjątki to FIAT Cinquecento 700, FIAT Panda I 650 oraz FIAT 850 ich wał kręcił się w lewo ). W 2.0 TS 8V wyciek oleju często pochodzi też z wspornika przedniego silnika. Wspornik ten poza łapą zawieszenia silnika jest też wspornikiem filtra oleju i na łączeniu owej łapy z silnikiem jest oring który twardnieje i puszcza olej pod ciśnieniem. Kolejnym miejscem wycieku w TS 8V jest pokrywa łańcucha, także na łączeniu jej z blokiem jest oring uszczelniający kanał olejowy.

    Jezeli leje Ci się olej z lewej strony(czyli przeciwnej od skrzyni)
    Czyli ze strony prawej
    Ostatnio edytowane przez maciek_czer ; 09-02-2010 o 16:55

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 14-06-2014, 09:29
  2. [145] Wymiana czujnika położenia wału korbowego
    Utworzone przez maniek015 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-01-2012, 21:03
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-07-2011, 19:07
  4. Uszczelniacz wała korbowego
    Utworzone przez siweczek25 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-07-2010, 15:30
  5. Uszczelniacz wału korbowego
    Utworzone przez kallimaster w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 03-11-2009, 10:09

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

uszczelniacz walu korbowego opel astra H ile kosztuje forum

jak wymienic uszczelniacz walu golf 3

wymiana uszczelniacz walu w oplu astrze

wymiana uszczelniacz na wale opel astra g 1 2

golf ii 1.8 wymiana uszczelniaczy za wale

uszczelnienie wału 2.0 dti

opel astra wymiana uszczelniacza wału koszt

uszczelniacz wałka skrzyni golf iii

wymiana uszczelniacza wału korbowego opel

wymiana simeringu na wale astra g 2.0 dti

golf 2 1 3 czy cieszko jest wymienic symering na wale

opel astra 16 8v wymiana uszczelniaczy

astra 2 uszcselniacz na wale

koszt wymiany simeringu w skrzyni vw bora

simering wału korbowego 2.5 td vm

uszczelniacz wału korbowego golf II 1 6 benzyna

wymiana uszczelniacza wałka rozrządu golf 3 1 6b

ile kosztuje wymiana uszczelki wału korbowego cinquecento

simering ts

wymiana wału korbowego t 25

wymiana uszczelniacza wału korbowego opel cena

wymiana uszczelniacza wału korbowego astra

wymiana uszczelniacza walka rozrzadu golf 3

astra f 16 8v wymiana simeringu rozrzadu forum

wymiana uszczelniacza zimeringu golf II diesel

naprawa uszczelnienia wału korbowego fiat uno

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory