Strona 1 z 6 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 54
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 33/164 - Te dwa modele były produkowane na przełomie lat 80. i 90. Alfa Romeo 33 posiadała silniki typu Boxer, które dziś są wykorzystywane m.in. w Subaru i Porsche. Alfa 164 to z kolei pierwsza duża limuzyna produkowana za kadencji FIAT-a. Oba samochody posiadały napęd na przednią oś, a w najmocniejszych wersjach - na obie osie.
  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar krycho91
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Wawa Natolin
    Auto
    Maxima j30 3.0 V6
    Postów
    615
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    29 d 13 m

    Domyślnie Niskie ciśnienie oleju??

    Witam dziś z samego rana zauważyłem problem otóż na zimnym silniku na wolnych obrotach wskaźnik pokazuje mi tylko 1,5 bara.. rozgrzałem auto i zaczęło pokazywać na wolnych 1... więc przegoniłem auto porządnie i przy bucie aż do odcinki miałem max 3 bar... Oleju nie ubywa, wymieniony niecałe 7tys km temu, przyspieszenie to samo.. pomoże mi ktoś?? może czujnik dał du*y. Jc to gdzie go szukać??
    Renault 25 2.2 1986r.- była
    Renault 25 2.0 1991r.- była
    AR 164 T.Spark- była
    Nissan Maxima j30- na stanie( na wiosnę plany z Gtv)

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    1,827
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    10 d 21 h 17 m

    Domyślnie

    te czujniki z racji wieku głupoty pokazują. Możesz podjechać do mecha na sprawdzenie manometrem ale do póki nie zapal się lampka niskiego ciśnienia przy schodzeniu z obrotów to możesz spać spokojnie.

    Ts 1.8 na idle powinien mieć 1 bar a przy 4krpm 5 barów, 2.0 na idle 1.5 i 5 przy 4krpm wg. manuala.

  3. #3
    Moderator Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,516
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    14 d 19 h 31 m

    Domyślnie

    mam sprawny czujnik i u mnie na wolnych na max rozgrzanym jest 2.5 a przy 5 tys rpm 5 barów ..


    sprawdź czujnik.. jest od tyłu głowicy od strony skrzyni taka "gruszka", dochodzi do niej jeden kabelek .. będzie problem z nowym :/ zamienniki zawyżają troszkę (około 0.4 bara) i dziwnie skokowo działają .. oryginał jeśli jest to b. drogi
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Yacek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa-Ursus
    Auto
    AR 164 3.0 V6
    Postów
    823
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    15 d 2 h 1 m

    Domyślnie

    sprawdz lepiej panewki.... niskie cisnienie to zwiastun panewek na wykonczeniu.. a jak się przekręci to masz już sporo do roboty.
    164 Q4 1994 do oddania w dobre ręce :-) / Insignia Sport automat klekot do jazdy :-)

  5. #5
    Moderator Romeo Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,402
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    68 d 11 h 2 m
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar krycho91
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Wawa Natolin
    Auto
    Maxima j30 3.0 V6
    Postów
    615
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    29 d 13 m

    Domyślnie

    niedługo będę sprawdzać, kontrolka od niskiego ciśnienia mi się wcale nie zapala
    Renault 25 2.2 1986r.- była
    Renault 25 2.0 1991r.- była
    AR 164 T.Spark- była
    Nissan Maxima j30- na stanie( na wiosnę plany z Gtv)

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Dyny164
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Berlin .... Chełm
    Auto
    1. 164 TS BIAŁA (BYŁA) 2. 164 ZIELONA (BYŁA) 3. 164CZARNA (byla).4.164ale na czesci.5 164V62.0TURBO
    Postów
    356
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    4 d 14 h 53 m

    Domyślnie

    u mnie czujnik raczej uszkodzony bo wskaznik sie nie podnosi . ale najgorzej martwila mnie czerwona kontrolka . w zimie przeszedlem na castrol i po tygodniu zgasla . dziwne co?


    najgorzej nie wiem gdzie jest czujnik od tej kontrolki. moze ktos wie?


    mam nadzieje ze panewki mi sie nie zacieraja
    1. 164 TS biała ..była .2. 164 TS LPG zielona ..była.. 3. 164 TS niebieska ..jest ale na części,, 4. 164 TS czarna *była .5 164 2.0 V6 TURBO lpg bordo JEST

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Xofer
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Mikorzyn
    Auto
    Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB 94r, Chevrolet Lacetti 2.0DTCI + kolekcja Opli Combo ;)
    Postów
    1,185
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    16 d 5 h 13 m

    Domyślnie

    A gdzie można dorwać nowy oryginał ? Ja bym profilaktycznie zmienił. Pytanie czy każda wersja silnikowa ma taki sam ?

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    B-gi/W-wa
    Auto
    155 2.0 TS 8V '94 Super
    Postów
    3,901
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    49 d 8 h 26 m

    Domyślnie

    Olej to, mój czasem też pokazuje głupoty ale jak działa dobrze to jest książkowo jak u fr33, na ciepło 2-2,5 na luzie i 5 przy wyższych obrotach. Moje akcje z czujką to elektryka, muszę wymienić zegary.
    155 2.0 8V - 2010-2013 - R.I.P.
    155 1.8 8V -> 2.0 8V - 2013-...

    "Make a car more powerful and it goes faster accelerating in a straight line. Make it lighter and it goes faster everywhere.", Colin Chapman.

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar krycho91
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Wawa Natolin
    Auto
    Maxima j30 3.0 V6
    Postów
    615
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    29 d 13 m

    Domyślnie

    myśle, że u mnie też coś chyba z zegarami nie halo... teraz z kontrolek pod predkościomierzem i obrot. działa tylko ABS, pasy długie i przeciwmgielne, reszta nie ma odzewu...
    Renault 25 2.2 1986r.- była
    Renault 25 2.0 1991r.- była
    AR 164 T.Spark- była
    Nissan Maxima j30- na stanie( na wiosnę plany z Gtv)

Strona 1 z 6 123456 OstatniOstatni

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. niskie ciśnienie oleju 1.6 TS
    Utworzone przez wronx88 w dziale 147
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 12-02-2013, 17:34
  2. Niskie ciśnienie oleju i silnik nie pracuje
    Utworzone przez użytkownik w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-05-2012, 11:26
  3. MSCF i niskie ciśnienie oleju
    Utworzone przez ant w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-02-2012, 16:21
  4. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 12-11-2008, 12:50
  5. niskie ciśnienie oleju
    Utworzone przez T omek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-01-2007, 20:47

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

jak najlepiej zwiękrzyć ciśnienie oleju przy c360

opel 2.2 benzyna cisnieni oleju

jakie cisnienie c 360

ciśnienie oleju w c360

ursus c 340 po remoncie niskie cisnienie

słabe ciśnienie oleju po remoncie

slabe cisnienie oleju w silniku c360

małe cisnienie c 360

ciśnienie oleju c-360

problemy z ciśnieniem oleju ursus c-360

niskie ciśnienie c 360

c-360 cisnienie oleju

jakie ciśnienie oleju w c 360

niskie cisnienie oleju na niskich obrotach opel 2.2 16v

niskie ciśnienie wc360

słabe ciśnienie oleju dlaczego

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory