od jakiegoś miesiąca po ostrej jeździe na autostradzie mam problem z kompem. to co zostało sprawdzone - wymienione wężyki podciśnienia do serwa oraz regulatora podciśnienia na listwie wtryskowej bo były brzydkie i nie wiem czy nie przedostawało się przez nie lewe powietrze, sprawdzone świece - wszystkie ładnie wygrzane nie okopcone porcelanki białe - świece wymienione jakieś 3 tysiące km temu. sprawdzone wszystkie pozostałe węże podciśnieniowe i powymieniane opaski które nie wyglądały dobrze i mogło być nieszczelne połączenie, sonda lambda wymieniona 40 kkm temu na NGK - pasującą do tego silnika, wyczyszczona przepustnica silnik krokowy oraz przepływomierz, w przepływomierzu zmienia się rezystancja na pinach 1-4 w zależności od temperatury a na pinach zmienia się rezystancja od położenia klapki. ponieważ świece są ładnie wypalone obstawiam że strona WN jest w porządku chodź zamówione zostały na podmiankę przewody sentech - w tym tygodniu będą więc sprawdzę czy to one nie generują błędów za małą iskrą. układ wydechowy szczelny. komputer zresetowany plus adaptacja na benzynie. na obecną chwilę potrzebuje sprawne auto na PB. co się z autem dzieje, szarpie nie wkręca się na obroty wyskakują błędy: 1223 - błąd regulacji sondy i 1226 - uszkodzenie ecu. poprawione masy pod maską a sonda na voltomierzu skacze między 0,1 a 0,9 V. styki popsikane preparatem do styków. ostatnio wybłyskał też kody 1216 - uszkodzenie przepustnicy i 1225 uszkodzenie przepływomierza ale po resecie na razie nie pojawiły się.
sprawa nr 2 - poszukiwany jest wąż termostat - chłodnica góra - może ktoś ma na sprzedaż??
czekam na odpowiedzi podpowiedzi