Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1
    croma
    Gość

    Domyślnie rozrząd 3.0 24V

    witam
    mam problem z stukającym paskiem rozrządu to znaczy wpada w wibracje najbardziej przy 1500obr/min, chyba stało sie to po wymianie paska rozrządu nieznam zabardzo procedury napinania ale bolec 1.5mm wsuwa sie lekko w napinaczu hydraulicznym auto wczesniej stało rok . dziekuje za pomoc
    pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    szarpanie paska niezaleznie w jakim silniku najczesciej powodują stare koła zębate

  3. #3
    croma
    Gość

    Domyślnie

    no koła zebate są pordzewiałe chyba ze miałes na mysli starte ? moze sie dotrą bo raczej nieusmiecha mi sie wymieniac bo bede musiał silnik z poduszek zrzucic i przesunąc w prawo w cromie mam tylko 2 cm szczeliny od kielicha. montował ktos smt6 do tego silnika jak sie zachowuje?, wydech mam robiony w El-Tec słyszałem cos tez o koloktorze ssącym od 166 i łącząc te 3 dodatki mozna sporo uzyskac KM, chyba ze są jakies inne sposoby podniesienia mocy?

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    wystarczy ze mają delikatne zadziory i są wyjechane to wtedy nowy pasek bedzie sie szarpał, moze sie rowniez zerwac po krotkim przebiegu bo pasek bardzo tego nie lubi. Ze starym bylo ok bo sie juz ułozyl na tych kolach.. temu juz sie pewnie nie uda..

    To Twoja croma taka stuningowana od A do Z jest?? niebieska jesli dobrze pamietam ze starym przodem ta byla

  5. #5
    croma
    Gość

    Domyślnie

    he narazie bede jezdził i obserwował
    moja jest czarna z 93r wczesniej miałem silnik 2.5 v6 i panewka wypłyneła bokiem podczas bicia max km/h

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    czyli miales seryjną crome V6 bo wychodzily z tym motorem - unikat

    na naszym forum duzo ludzi juz sie zastanawialo czy 155 2,5 latwo jest przerobic na 3,0 wiec pewnie sie mozesz pochwalic duzą wiedzą w tym temacie

Podobne wątki

  1. Rozrząd w 2.0 JTS
    Utworzone przez pawelcali w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 14-05-2015, 19:48
  2. Rozrząd
    Utworzone przez ukasz6200 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 11-03-2014, 18:57
  3. [33] Rozrząd !!
    Utworzone przez Pol3wa w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 18-11-2010, 23:25
  4. Rozrząd
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-10-2009, 07:25
  5. [146] Rozrząd 2.0 TS
    Utworzone przez Tipo14000 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-06-2009, 15:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory