Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23
  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Stefan116
    Dołączył
    03 2006
    Mieszka w
    Puławy
    Auto
    GT 1600 Junior 72r.
    Postów
    696

    Domyślnie 164 skrzynia Viscodriwe

    Witam mam pytanko bo niedokońca jestem pewien co to dokładnie jest ta skrzynia Viscodriwe jaka była w najlepszych wersji 164?????

  2. #2
    gosia
    Gość

    Domyślnie

    to cos tam bylo ze ograniczone tarcie ma ?

  3. #3
    ViP Romeo Avatar Rafał
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Kozy k/Bielsko-Biała
    Auto
    164 Q4 , Giulietta QV, 164 - 3 szt , Alfa Galaxy //// BUSSO
    Postów
    1,599

    Domyślnie

    nie to blokada obu kół napędowych podczas ruszanoa- przyśpieszenie 2 takich samych alf 164 jedna z tą właśnie skrzynią to ; 7,9 s/100km/h-normalka, a z Visco - to6,8- jest różnica nie , a na mokrym to już poezja jazdy

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Torowa GTV6
    Postów
    645

    Domyślnie

    No dobra ale dokładnie czym sie różni Twoja skrzynia od "zwykłych" montowanych w 164. Chodzi mi o budowę. Czy to jest jakaś skrzynia zautomatyzowana?

  5. #5
    ViP Romeo Avatar Rafał
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Kozy k/Bielsko-Biała
    Auto
    164 Q4 , Giulietta QV, 164 - 3 szt , Alfa Galaxy //// BUSSO
    Postów
    1,599

    Domyślnie

    satelty regulują przekazanie napędu na półosie i w Visco- jest lepszy stosunek przekazania mocy na koła- skrzynia z zewnątrz niczym sie nie różni

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Stefan116
    Dołączył
    03 2006
    Mieszka w
    Puławy
    Auto
    GT 1600 Junior 72r.
    Postów
    696

    Domyślnie

    czyli ma szpere :twisted:

  7. #7

  8. #8
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES / ETM
    Auto
    2x 33
    Postów
    1,329

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rafał
    nie to blokada obu kół napędowych podczas ruszanoa- przyśpieszenie 2 takich samych alf 164 jedna z tą właśnie skrzynią to ; 7,9 s/100km/h-normalka, a z Visco - to6,8- jest różnica nie , a na mokrym to już poezja jazdy
    To chyba dane dla wersji Q4, bo szpera w osce raczej nie za wiele zdziala na jednorodnej nawierzchni

  9. #9
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Torowa GTV6
    Postów
    645

    Domyślnie

    Jacek, jak to szpera zawiele nie zdziała w oście? Sam masz szperę i nie zaznałeś goryczy nieposiadania LSD :wink: Wystarczy, że w FF lekko skręcisz koła, a stosunek momentu między półosiami się tak zmienia, że wewnętrzne koło mieli. Na śliskim to nie wspomnę, moc ucieka po najmniejszej linii oporu => jedno koło buksuje. Ja u siebie mam problem z trakcją nawet na 4, jak deszcz spadnie, i wtedy nieciekawie się robi.

  10. #10
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES / ETM
    Auto
    2x 33
    Postów
    1,329

    Domyślnie

    Cytat Napisał PietereQ
    Jacek, jak to szpera zawiele nie zdziała w oście? Sam masz szperę i nie zaznałeś goryczy nieposiadania LSD :wink: Wystarczy, że w FF lekko skręcisz koła, a stosunek momentu między półosiami się tak zmienia, że wewnętrzne koło mieli. Na śliskim to nie wspomnę, moc ucieka po najmniejszej linii oporu => jedno koło buksuje. Ja u siebie mam problem z trakcją nawet na 4, jak deszcz spadnie, i wtedy nieciekawie się robi.
    Tak, ale chodzilo mi o to, ze pomiary przyspieszen sa przeprowadzane raczej w warunkach zblizonych do idealu, czyli na suchej, przyczepnej nawierzchni i z kolami ustawionymi na wprost. Czyli przyczepnosc obu kol jest w sumie jednakowa i szpera tutaj duzo do powiedzenia nie ma, a przynajmniej chyba nie na tyle, zeby az o 1s poprawic czas przyspieszania? Moze chodzilo o roznice w przyspieszeniach z zalaczona szpera centralna w Q4? Jesli w ogole byla tam taka mozliwosc, to rzeczywiscie spiecie napedow z przodu i z tylu moze zdecydowanie poprawic trakcje przy starcie w kazdych warunkach .

    BTW. Co do mojej szpery to obawiam sie, ze nie dziala . No ale po tylu latach to chyba nie ma sie czemu dziwic.

Podobne wątki

  1. [159] skrzynia w 2,4
    Utworzone przez jjokocha w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 18-01-2016, 08:29
  2. Skrzynia TCT
    Utworzone przez julka w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 85
    Ostatni post / autor: 13-11-2015, 13:06
  3. skrzynia z 156 1.8ts do V6
    Utworzone przez rafalo w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-11-2014, 10:07
  4. Skrzynia 6b
    Utworzone przez teiras w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-10-2013, 18:04
  5. skrzynia 1.8ts i 2.0 ts
    Utworzone przez decumanus w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-04-2012, 16:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory