Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26
  1. #21
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 164 & AR 166
    Postów
    422

    Domyślnie

    75andrew155 nie rozumiem twojego zdziwienia. Chyba napisałem dlaczego tak jest a nie inaczej w poprzednim poście.

  2. #22
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,141

    Domyślnie

    Cytat Napisał ar4me
    75andrew155 nie rozumiem twojego zdziwienia. Chyba napisałem dlaczego tak jest a nie inaczej w poprzednim poście.
    Ja z Twojego postu zrozumiałem tyle że V6 ma odwrotnie czyli większe luzy na ssących niż wydechowych zaworach bo w fiacie i alfach czterocylindrowych większy luz jest na wydechach

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #23
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 164 & AR 166
    Postów
    422

    Domyślnie

    Zobacz jaka jest konstrukcja rozrządu w alfie (mieszana) a jaka w samochodach które przytoczyłem dla przykładu. Fiat to strona ssąca wałek bezpośrednio nad zaworem i wydechowa (polonez czy maluch) zawory sterowane pośrednio przez popyczacze.

  4. #24
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,141

    Domyślnie

    Cytat Napisał ar4me
    zawory sterowane pośrednio przez popyczacze.
    Laski popychaczy, czy dobrze zrozumiałem ?????? Sorry że tak przynudzam :>>

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #25
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 164 & AR 166
    Postów
    422

    Domyślnie

    Tak dobrze

  6. #26
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,141

    Domyślnie

    No zatrybiłem <?????>

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. opinie o zaworach Paradowscy.
    Utworzone przez marcin88 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 07-11-2012, 13:08
  2. Jakie ma być ciśnienie na zaworach silnika 2.5 24v
    Utworzone przez MISZEL w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 25-03-2012, 14:15
  3. jaki luz na zaworach w 1,9 115km??
    Utworzone przez lukas1983 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 23-09-2011, 10:42
  4. alfa 156 1.8ts jaki luz na zaworach
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-11-2009, 22:09
  5. bardzo pilnie jaki wzmacniacz do 155
    Utworzone przez SYSUNIAdq w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-06-2007, 21:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory