Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 164 3.012v Automat // Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    Postów
    2,661

    Domyślnie [164] Wariacje obrotomierza

    Czasem po dłuższym postoju obrotomierz wskazuje mi 2000 obr/min na biegu jałowym, kiedy dodaje lekko gazu brakuje mu skali i wskazówka idzie za czerwone pole (swoją drogą jak pasażerowie są niezorientowani to mają niezłe zdziwko).
    Nie wiem co może być tego przyczyną? Po zrobieniu kilku kilometrów wszystko wraca do normy i obrotomierz wskazuje normalnie.

    No i prawdopodobnie zaniża mi prędkościomierz- jechałem po autostradzie 130 wg. prędkościomierza, a kolega jechał za mną i stwierdził że było coś koło 140-150..... ale wydaje mi się, że to akurat jest kit...
    http://fiergloo.blog.pl lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację

  2. #2
    michal-janek
    Gość

    Domyślnie

    Ty ja mam cos podobnego, czasami mi sie licznik zawiesza i nie pokazuje predkosci w czasie jazdy a za kilka sekund pokazuje np. 120km/h - tzn normalną predkość.

    To chyba czujnik predkosci.... na skrzyni... albo linka, ale nie !!! sorry tam nie ma linki bo pewnie elektroniczny jest??

  3. #3
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 164 3.012v Automat // Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    Postów
    2,661

    Domyślnie

    Elektroniczny- impulsator jest na wyjściu ze skrzyni. Dojrzysz go po skręceniu kół maksymalnie w prawo na mechaniźmie jak półosie wychodzą- bo z góry jest ciężko.
    http://fiergloo.blog.pl lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację

  4. #4
    Administrator ds. społecznych Romeo Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V
    Postów
    2,903

    Domyślnie

    Ale tu impulsator nie będzie winny, gdyż on odpowiada za prędkościomierz(wkręcony jest w mechanizm różnicowy).. Obroty moga iść z cewki. W dieslach często z Alternatora.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 8V 120KM

    Wcześniej:
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

Podobne wątki

  1. [159] Wariacje elektorniki Hill Holder/czujniki parkowania/prawa lampa
    Utworzone przez Kidd w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-12-2015, 09:31
  2. Wariacje silnika
    Utworzone przez ESKUDO1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-03-2011, 19:28
  3. problem obrotomierza 156
    Utworzone przez macieja210 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-02-2011, 19:54
  4. temperatura silnika - wariacje
    Utworzone przez xdj1 w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-03-2010, 19:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory