Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 40
  1. #31
    AR_33
    Gość

    Domyślnie

    Alfy z oznaczeniem Q4 tak miały, czyli 155, 164

  2. #32
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942

    Domyślnie

    W 155 Q4 te proporcje wyglądają dokładnie tak: przód 47%, tył 53%
    "Stały napęd wszystkich kół za pośrednictwem środkowego mechanizmu różnicowego, urządzenia dzielącego moment obrotowy między przednie i tylne koła- (47%/53%)
    sprzęgła wiskotycznego Ferguson i tylnego samoblokującego mechanizmu różnicowego torsen".
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


  3. #33
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,066

    Domyślnie

    Cytat Napisał Strzala_1
    wiec teraz tak o co chodzi na liczniku na tarczy obrotomieza mam 4x4 kontrolke dodam ze wał w tej chwili mam wyjety druga czesc tak kupiłem auto ale zapewniano mnie ze jest w 100% sprawny okaze sie jak załoze jaka prawda.
    To chyba jest odpowiedz dlaczego jest zdjęty tylna część wału . Zdaje sie że ta wiskoza nie działa dlatego zdemontował tylną część wału . Życzę jednak żebym się mylił i oby działało

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #34
    Strzala_1
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155
    Cytat Napisał Strzala_1
    wiec teraz tak o co chodzi na liczniku na tarczy obrotomieza mam 4x4 kontrolke dodam ze wał w tej chwili mam wyjety druga czesc tak kupiłem auto ale zapewniano mnie ze jest w 100% sprawny okaze sie jak załoze jaka prawda.
    To chyba jest odpowiedz dlaczego jest zdjęty tylna część wału . Zdaje sie że ta wiskoza nie działa dlatego zdemontował tylną część wału . Życzę jednak żebym się mylił i oby działało
    naped działa na 100% jedyna przyczyna wyjetego wału to mocno rozbite podpory przy wiskozie które juz sa naprawione

  5. #35
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942

    Domyślnie

    Cytat Napisał Strzala_1
    na liczniku na tarczy obrotomieza mam kontrolke ale teraz co ma znaczyc ze jak kontrolka sie nie swieci a jak sie swieci, na prosty rozum chłopski to oznaczało by to ze jak sie swieci to znaczy ze właczony jest naped 4x4 a jak nie swieci to wyłaczony wiec teraz kto mi to wytłumaczy
    Z tego co pamiętam (kolega miał P4 dopóki nie skończyłą na drzewie...) ta kontrolka pod obrotomierzem (zapala się na pomarańczowo) przy sprawnym układzie powina zapalić się na sekundę,dwie podczas rozruchu i potem zgasnąć. Oznacza to że układ jest ok
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


  6. #36
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2006
    Mieszka w
    Potworów/Radom
    Auto
    Alfa 33 Permanent 4, Alfa 166 2.4 Jtd, Alfa 156 SW 1.9 jtdm 16v
    Postów
    518

    Domyślnie

    williamdrake dobrze piszesz!!!
    Kontrolka pali sie wtedy gdy jest jakaś awaria jak sie nie pali to jest OK.
    No i przy przekreceniu kluczyka zapala sie na 2 sek.
    Alfa 33 Permanent 4
    Alfa 166 2,4 Jtd ---- Była
    Alfa 33 1,4 imola ---- Była
    Alfa 156 Sport Wagon 1,9 16v Jtdm

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    961

    Domyślnie

    przed diagnostyką musisz wyjąć bezpiecznik od p4 bo zwalisz wiskozę.
    Wszyscy mają alfę - mam i ja! r-sokol@wp.pl

  8. #38
    Strzala_1
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał r-sokol
    przed diagnostyką musisz wyjąć bezpiecznik od p4 bo zwalisz wiskozę.
    jak mozna zwalic wiskoze?? ona jest mechaniczna hehehe z tego co napisałes wynika ze gdy ona pracuje to tez sie zwalic powinna takie moje zdanie a przed diagnoza (rozumiem badanie teczniczne) to by alfe wyjmowała z rolek

  9. #39
    Użytkownik Romeo Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    961

    Domyślnie

    napisałem to co wyczytałem w oryginalnej instrukcji obsługi do p4.
    załączyć skana?
    generalnie chodzi o testowanie tylnej osi (hamulce) na rolkach podczas przeglądu -
    i właśnie wtedy można zwalić wiskozę. pomyśl chwilkę i dojdziesz dlaczego.
    Wszyscy mają alfę - mam i ja! r-sokol@wp.pl

  10. #40
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    chełm
    Auto
    33 16V
    Postów
    578

    Domyślnie

    a jaki napęd miały 4x4 serii 2 jaki rozkłąd mocy??Czy w seriach 3 były jakies inne 4x4 niz P4??

Podobne wątki

  1. Bose sound system - radio działa a głosu brak.
    Utworzone przez luqash81 w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 09-07-2017, 17:41
  2. Paląca się kontrolka ABS. system nie działa
    Utworzone przez Robson74 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 28-03-2015, 12:45
  3. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 12-08-2013, 16:35
  4. [Giulietta] System DNA. Czy aby na pewno działa prawidłowo?
    Utworzone przez Edivip w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 09-12-2012, 13:14
  5. [159] Jak działa system ASR?
    Utworzone przez berez w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 31-12-2011, 15:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory