Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15
  1. #1
    bassman
    Gość

    Domyślnie Łożyska mcpherson'a

    Prosilbym o jakies fotki lozysk mcphersonow tych na koncu amorka w wersji z czterema srubami, i opis co sie tam wymienia dokladnie i co mozna od czego zastsowac. Bo mi pukaja jak skrecam kolami - dzieje sie tak tylko jak jest goraco (upaly) :mrgreen:
    Dzieki wielkie Pozdrawiam.

  2. #2
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2006
    Mieszka w
    Potworów/Radom
    Auto
    Alfa 33 Permanent 4, Alfa 166 2.4 Jtd, Alfa 156 SW 1.9 jtdm 16v
    Postów
    518

    Domyślnie

    Sa dwa lozyska na dole pod kielichem i na gorze.
    Od czego pasuja niemam pojecia poniewaz niema problemu ze zdobyciem oryginalnych
    Za dolne placilem 32 zl.szt. a gorne kosztuja cos kolo 100 zl. szt.
    Jak stukaja tylko przy skrecie i tak jakby skokami to napewno dolne sa do wymiany.
    Jakbys wczesniej napisal to porobilbym fotki bo niedawno rozbieralem mcpersony, a tak masz znalezione gdzies w necie:

    Po lewej gorne a po prawej dolne.
    Alfa 33 Permanent 4
    Alfa 166 2,4 Jtd ---- Była
    Alfa 33 1,4 imola ---- Była
    Alfa 156 Sport Wagon 1,9 16v Jtdm

  3. #3
    bassman
    Gość

    Domyślnie

    Duzo rozbierania, ktoredy najlepiej sie tam dostac zeby je narazie przesmarowac smarem w spayu, wymieniac bede dopiero po weekendzie.
    Pozdro i dzieki za fote.

  4. #4
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2006
    Mieszka w
    Potworów/Radom
    Auto
    Alfa 33 Permanent 4, Alfa 166 2.4 Jtd, Alfa 156 SW 1.9 jtdm 16v
    Postów
    518

    Domyślnie

    Mozesz zdjac kolo i psiknac od dolu jakims preparatem moze cos pomoze.
    A zeby wymienic trzeba rozebrac cala kolumne, niejest to duzo roboty tylko trzeba miec sciskacze do sprezyn, i umiejetnie wybic koncuwke drazka kierowniczego.
    Alfa 33 Permanent 4
    Alfa 166 2,4 Jtd ---- Była
    Alfa 33 1,4 imola ---- Była
    Alfa 156 Sport Wagon 1,9 16v Jtdm

  5. #5
    bassman
    Gość

    Domyślnie

    Sciskacze mam wiec nie powinno byc problemu, jesli da sie wybic galke na dwa mlotki, bo sciagacza do galek to nie mam.

  6. #6
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2006
    Mieszka w
    Potworów/Radom
    Auto
    Alfa 33 Permanent 4, Alfa 166 2.4 Jtd, Alfa 156 SW 1.9 jtdm 16v
    Postów
    518

    Domyślnie

    Mozesz sprubowac mlotkami moze wyjdzie, tylko nie sklep koncowki!!! czasami jest ciezko to wybic a tymbardziej jak nie ruszane kilka lat.
    Alfa 33 Permanent 4
    Alfa 166 2,4 Jtd ---- Była
    Alfa 33 1,4 imola ---- Była
    Alfa 156 Sport Wagon 1,9 16v Jtdm

  7. #7
    bassman
    Gość

    Domyślnie

    Jeszcze jedno pytanie: czy to dolne lozysko jest rozbieralne? chodzi o to zeby nie kupowac calego tylko moz kulki powymieniac.

  8. #8
    Administrator ds. społecznych Romeo Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V
    Postów
    2,904

    Domyślnie

    Końcówki drązków raczje wybijesz bez problemu. ja je wybijalem ostatnio jak wymienialem mcPhersony. Podpierasz łomikiem oderzasz w McPeherson z boku i wyskakuje za pierwszym razem. Te male lozyska pod kielichem te zółte o mnie w miescie kosztowaly 42zl sztuka. Wymienialem jedno bo drugie bylo ok. Sciskacze do sprezyn nie wiem czy beda potrzebne. Ja te sprzezyny sciskalem sam przy pomocy rączek.

  9. #9
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2006
    Mieszka w
    Potworów/Radom
    Auto
    Alfa 33 Permanent 4, Alfa 166 2.4 Jtd, Alfa 156 SW 1.9 jtdm 16v
    Postów
    518

    Domyślnie

    Cytat Napisał Majkel
    Sciskacze do sprezyn nie wiem czy beda potrzebne. Ja te sprzezyny sciskalem sam przy pomocy rączek.
    To musisz miec duzo sily skoro sprezyny scisnoles rekoma :-)
    Lozyska sa nie rozbieralne, chociaz w moim przypadku rozlecialy sie same po zdjeciu kielicha i sie rozsypaly.
    Alfa 33 Permanent 4
    Alfa 166 2,4 Jtd ---- Była
    Alfa 33 1,4 imola ---- Była
    Alfa 156 Sport Wagon 1,9 16v Jtdm

  10. #10

Podobne wątki

  1. [159] McPherson - łożysko --> jest czy nie ma ?
    Utworzone przez partyboy w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-06-2011, 22:03
  2. [33] Mcpherson - zamiana (mocowanie 3 śruby - 4 śruby)
    Utworzone przez markat w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 11-03-2010, 10:51

łożysko mcpherson

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory