Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 24 z 24
  1. #21
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    Ja tam już od dawna mam wybeszony i jakoś jest ok. spalanie nie czuje by wzrosło a co do katalizatora to raczej nowy odpada cena jest z kosmosu :| jedynie zamienniki jakieś bo używanego nie opłaca się kupować.

  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    961

    Domyślnie

    te wolne obroty są jak trzeba. 1500 obrotów na wolnych - to jest irytujące, po za tym przy wyższych wolnych jedynka w skrzyni ma tendencje do zgrzytania (albo ja mam powaloną skrzynię), wzrasta zużycie paliwa, silnik się grzeje. Jak miałem alfe na gażnikach to bokserek miał wolne rzędu 250-300 obr/min. to były wolne! i kręcił się bez problemu.
    Oczywiście że odtłumienie wydechu przez wywalenie kata powinno polepszyć osiągi silnika (mniejsze opory wydechu) zwłaszcza przy wysokich obrotach (łatwiej mu wyrzucić te wszystkie spaliny). ale nie zawsze tak jest. wydech to rodzaj rezonatora - to zazwyczaj jest jakoś wypośrodkowane.
    alfa bez kata może nie tyle jest zmulona na wolnych, co jakoś słabo się "zbiera" - jak wspawałem katalizator było dużo lepiej.
    twoje auto ożyło bo wydech się zapychał. jak się zapchał to auto stanęło.
    jeśli chcesz kupić używanego kata to poszukaj na allegro. wpisz "alfa 33" w wyszukiwaniu i wyświetli sie lista dostępnych części. katalizatora nie ma, ale ci ludzie którzy sprzedają części zazwyczaj rozbierają całe auta, więc trzeba"wysłać wiadomość sprzedającemu" z zapytaniem czy kata nie ma i w jakiej cenie. raczej nie kupuj kata od 1,4 bo może mieć rury o mniejszej średnicy. poza tym występowały w dwóch wersjach - do kolektora symetrzycznego i tego niesymetrycznego.
    Wszyscy mają alfę - mam i ja! r-sokol@wp.pl

  3. #23
    bassman
    Gość

    Domyślnie

    Spoko. Kolektor mam asymetryczny, myslalem nad wcisnieciem w puszke po katalizatorze zbitej siatki z chromu, zeby zrobic podobny opor spalinom jak przy katalizatorze. Ale zeby to zrobic to musze miec wiecej danych na temat kata z Alfy Romeo 33.
    Pozdrawiam.

  4. #24
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa 147
    Postów
    1

    Domyślnie

    Cytat Napisał phantom71 Zobacz post
    Siema
    Mówisz i masz.
    Na schemacie wzmacniacz jest pod nr 13. (sterownik cewki zaplonowej (taka kosc z 7 pinami nad cewka zaplonowa - Bosch 0 227 100 200)







    Pozdrawiam
    Witam
    Czy ktoś z szanownych forumowiczów posiada może zdjęcia z cytowanego postu phantom70.
    Potrzebuje zdiagnozować moduł Bosch 0 227 100 200 ,ale niestety fotografie są niewidoczne.
    Z góry dziękuje za pomoc

Podobne wątki

  1. Stalo sie. Alfa 156 GTA
    Utworzone przez wasyl w dziale Nasze Belle
    Odpowiedzi: 77
    Ostatni post / autor: 18-02-2012, 14:23
  2. Stalo sie -10 i Alfa nie odpalila:(!
    Utworzone przez danloo23 w dziale 156
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 16-02-2012, 20:22
  3. [145] Cos sie stalo -tylko co? :(
    Utworzone przez hobbit_666` w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-12-2010, 21:14
  4. Coś sie stalo z nawiewem
    Utworzone przez danielm10 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-08-2009, 09:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory