Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    bassman
    Gość

    Domyślnie Alternator BOSCH

    Witam.

    Wysypaly mi sie lozyska w alternatorze.
    Jest to alternator BOSCHA przy silniku 1.7 IE 8V z 1992 roku, czy ktos potrafi mi powiedziec jakie sa tam lozyska? Chodzi mi o dokladne symbole? Codziennie jezdze samochodem do pracy poza miasto i nie moge sobie pozwolic na zbyt dlugi przestuj Alfy, wiec gdybym wiedzial co to za lozyska dokladnie to bym zakupil i od razu wymienil, obylo by sie bez jezdzenia po sklepach z lozyskami i dobierania ich w pospiechu.

    Bardzo by mi to ulatwilo sprawe.
    Pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc.

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar phantom71
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.8TS 16V 10.1998
    Postów
    656

    Domyślnie

    CZeść

    Podaj nr alternatora, ile Amper

  3. #3
    Administrator Romeo Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    5,092

    Domyślnie

    to nie sa jakies nietypowe lozyska ja kupilem od reki koszt ok 60 zl napewno kupisz w kazdym sklepie /warsztacie/ specjalizujacym sie w naprawach alternatorow czy rozrusznikow

  4. #4
    bassman
    Gość

    Domyślnie

    phantom71,

    Alternator Bosch 0 120 488 119
    Prawdopodobnie 65 lub 55 Amperow.

    Dzieki wielkie.


    piotriix,

    Wiesz jak powiem ze chce lozyska do alternatora Boscha z Alfy 33 to nie kazdy bedzie wiedzial o jakie chodzi.


    Jesli chodzi o lozyska to na tyle co zdolalem zobaczyc i znalesc w necie to wydaje mi sie ze to beda 6201-2Z i 6203-2Z...
    Jak macie mozliwosci to sprawdzcie mnie czy nie pomieszalem niczego.

    Pozdrawiam.

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    961

    Domyślnie

    powiem szczerze to są banalne jednorzędowe łożyska kulkowe - kryte. produkowane nawet przez polską iskrę. porządny sklep z łożyskami i facet znajdzie w katalogu. pewnie ze 20-30 zł za oba. ja wymieniałem u siebie - ale nie wiem gdzie wsadziłem te stare - wyjęte. zawsze zapisuję symbole łożysk i simmeringów które wymieniam - ale tych znaleźć nie mogę.
    Wszyscy mają alfę - mam i ja! r-sokol@wp.pl

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar phantom71
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.8TS 16V 10.1998
    Postów
    656

    Domyślnie

    Cytat Napisał bassman
    phantom71,

    Alternator Bosch 0 120 488 119
    Prawdopodobnie 65 lub 55 Amperow.

    Dzieki wielkie.
    No i Ok, łożyska 6203 i 6201 koszt 2x7zł

    Pozdrawiam

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    961

    Domyślnie

    nawet nie 20 zł - ale banał...
    Wszyscy mają alfę - mam i ja! r-sokol@wp.pl

  8. #8
    bassman
    Gość

    Domyślnie

    Spoko, dzieki wielkie za potwierdzenie :mrgreen:
    Dzis sklep

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar phantom71
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.8TS 16V 10.1998
    Postów
    656

    Domyślnie

    loozik sprawdziłem katalogowo

  10. #10
    bassman
    Gość

    Domyślnie

    I tak dzieki :mrgreen:

Podobne wątki

  1. [159] bosch 0 281 002 437 czy 0 281 002 845
    Utworzone przez SebaStol w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 02-10-2017, 20:46
  2. Alternator Magneti Marelli i Bosch - wymienne?
    Utworzone przez wojtaak w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-06-2013, 10:52
  3. Przepływkę Bosch 0 280 218 019
    Utworzone przez Damian156JTD w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-03-2012, 17:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory