Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: POMOCY 33!!!

  1. #11
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar DaniioDTB
    Dołączył
    10 2006
    Mieszka w
    WZY
    Auto
    33 boxer dell'orto carbs
    Postów
    262

    Domyślnie

    a pierscienie nominały... auto z popychu zapala dosyc latwo....a moze to akumulator albo cos innego??

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    961

    Domyślnie

    jakie napięcie na akumulatorze? jeśli spada poniżej 11v w czasie rozruchu to nie zapali... potem jest już "zalane"...
    Wszyscy mają alfę - mam i ja! r-sokol@wp.pl

  3. #13
    Wołek
    Gość

    Domyślnie

    Ile kilometrów już przejechałeś :?: Mniejsza z luzami, powiedz mi jaki jest efekt jak gasiasz silnik: staje natychmiast czy czuć że gaśnie bardziej swobodnie :?:

  4. #14
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar DaniioDTB
    Dołączył
    10 2006
    Mieszka w
    WZY
    Auto
    33 boxer dell'orto carbs
    Postów
    262

    Domyślnie

    witam wiec tak
    -akumulator ma 45ah i przy zapalaniu spadam napięcie z 12v do 8v,może należy go wymienić??
    -w tej chwili przejechane jest niestety tylko niecałe 60km
    -silnik wydaje mi się ze normalne gaśnie tak jak przed remontem,głównie problem jest przy odpaleniu raz za razem auta
    -jedyne co jeszcze denerwuje to to ze nie zostały wymienione głowice i przez co z prawej strony nieraz słychać zawory które prawdopodobnie są niedomykane przez tłoczki szklanek?
    -aha i czy synchronizacja gaźników polega na jednakowym ustawieniu przepustnic?
    -aha miałem jeszcze problem z wolnymi obrotami prawdopodobnie była to wina jednej ze świec Golden'ow do boxerów teraz założyłem zwykłe iskry i obroty ładnie się trzymają i silnik równiutko pracuje

  5. #15
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    -akumulator ma 45ah i przy zapalaniu spadam napięcie z 12v do 8v,może należy go wymienić??

    Zobacz na innym aku jeszcze ale powiem ze ja tak miałem to aku mi padl

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    961

    Domyślnie

    skoro pytasz o gaźniki tzn że nie masz wtrysku wielopunktowego. przy wtrysku jeżeli napięcie spadnie poniżej 10 v to nie zapali za chiny...
    przy gaźniku to nie powinno mieć znaczenia.
    pytanie skąd taki tuży spadek napięcia. czy przypadkiem nie masz powycieranych tulejek w rozruszniku. w takim przypadku wirnik ci się ukosuje i może się zwierać do stojana...
    co do synchronizacji - masz napisane kilka postów wyżej jak "na oko - ucho" zsynchronizować gaźniki. jeśli ci ten sposób nie odpowiada to musisz się postarać o czterokanałowy podcinieniomierz lub cztery wakuometry. dłuższa i lepsza zabawa. mam opis po angielsku (chyba) i po francusku. jak ci się chce tłumaczyć... to ci mogę przesłać skany.
    co do głowic. przy każdym ściąganiu głowic - nawet jeśli nic przy nich nie robisz trzeba wyjąć hydropopychacze (szklanki), rozebrać je i wylać olej. w przeciwnym przypadku będziesz miał niedomknięte zawory i brak sprężu na cylindrach...
    Wszyscy mają alfę - mam i ja! r-sokol@wp.pl

  7. #17
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar DaniioDTB
    Dołączył
    10 2006
    Mieszka w
    WZY
    Auto
    33 boxer dell'orto carbs
    Postów
    262

    Domyślnie

    Witam nie zakładając nowego tematu mam kolejne pytania a propo silnika w 33: -czy głowice montowane w naszych 33 są rożne czy np:z 1,4 pasuje do 1,7 (z tego co wiem wałki pasują a czy z głowicami jest tak samo?)? znawców tematu AR33 prosze o odpowiedz

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar phantom71
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.8TS 16V 10.1998
    Postów
    656

    Domyślnie

    z tego co pamiętam to są 2 ver głowic na hydraulice,
    1 ver. płaska komora spalania, 2 ver. wklęsła (jakoś tak) , ale już nie pamiętam która głowica była przy której ver. silnikowej. ops:

  9. #19
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar DaniioDTB
    Dołączył
    10 2006
    Mieszka w
    WZY
    Auto
    33 boxer dell'orto carbs
    Postów
    262

    Domyślnie

    dokładnie chodzi mi oto czy do alfy 1,7 będą pasować głowice z np:1.3?? średnica tłoków jest inna ale wałki podobno takie same :|

  10. #20
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    chełm
    Auto
    33 16V
    Postów
    578

    Domyślnie

    Co do niezapalania na ciepłym silniku:najpierw sprawdz przerwy na swiecach, a zaraz potem jesli to nie pomoże rozrusznik.Miałem identyczny problem tyle że w polonezie walczyłem z tym przez długiczas rozrusznik rozbierałem ze 4 razy ale wkońcu okazało się ze to "kochane"świece :? .Więc warto sprawdzić.Mogą być niewłasciwe bądż przerwa na swiecach zaduża.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 08-10-2011, 08:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory