Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26
  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Solec Kujawski
    Auto
    33 Q4, 156 SW 2,4 JTD
    Postów
    379

    Domyślnie

    No i mialem nadzieje ze przyjdzie dzisiaj paczka i podlacze wszystko poniewaz wczoraj specjalnie kupilem 2 komputer ktory bedzie od teraz stal w garazu i zrobilem w nim 2 x com specjalnie pod interfejs ale nie mam interfejsu wiec caly plan sie rozpadl, mialem nadzieje ze przez weekend cos zbuduje a tu nic i caly tydzien nie mam czasu wiec nic pewnie nie wypali czyli z informacjami czy dziala czy nie, oraz opisem i fotkami gdy bedzie dzialac trzeba poczekac

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Solec Kujawski
    Auto
    33 Q4, 156 SW 2,4 JTD
    Postów
    379

    Domyślnie

    dzisiaj mamy nowosci ;] nadal nie ma paczki z interfejsem i bierze mnie juz nerwica ale nie o tym chcialem pisac :] po 4 dniowym postoju w garazu mojej Alfy postanowilem z nudow i braku pomyslow na naprawe cos zrobic, wiec wzialem sie za czyszczenie itp, ale najpierw trzeba wyjechac z garazu i tu problem bo kola zastane a auto nie ma sily no ale jakos wyralem. po 2 godzinnej zabawe w czyszczenie rozkrecanie i skrecanie przyszedl kuzyn i chcialem mu pokazac co jej jest (caly tydzien codziennie jak odpalalem tak miala nawet przy wyjezdzie z garazu) i ku memu zdziwieniu wkrecila sie spokojnie do 5 (dalej nie chcialem) wiec mowie narazie ok :] pomyslalem przejade sie kawalek az sie ugrzeje i moze bedzie narazie ok no i zaczely sie schody bo nie ma sily na zadnym biegu, odglos silnika podobny do pracy malucha. Mysle ze to pompa ale niewiem ;] a i poza tym zapach sie wydzielal podobny do palonego sprzegla :/

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Solec Kujawski
    Auto
    33 Q4, 156 SW 2,4 JTD
    Postów
    379

    Domyślnie

    No to chlopaki i piekne panie jestesmy w domu ;] po tak dlugim oczekiwaniu jest, mam interfejs no to ciuszki wyjsciowe komputer pod pache i do garazu. Przed wyjsciem wydrukowalem kilka kartek z opisem konfiguracji i podlaczenia do mojej kostki nie bede przeciez w kolko biegal. Z trudem wyjechalem z garazu, rozkladam graty i sie podpinam i nic, pozniej kolejna analiza tekstu z kartek ;] wogole nic sie nie zgadza z tym co mam i tak sie nie da zrobic :/ ustawienia kompa zrobilem sam tzn portow com bo tak jak oni chcieli nie moglem ;] no i po chwili namyslu zauwazylem odwrotnie wlozone kabelki we wtyczke :] ta zamiana chyba z podniecenia ze juz mam wszystko wiec kolejna proba i nagle po prawie 3 godzinach walki polaczenie nawiazane prawie spadlem z radosci z krzesla. Cos poklikalem i nagle zgaslo no ale wylaczylem silnik program od nowa i jest tak wiec da sie ladnie podlaczyc tylko trzeba pokombinowac i zero pospiechu no a z bledow pokazalo mi RPM / TDC SIGNAL i 02 SENSOR SIGNAL czy jakos tak juz nie pamietam :] na poczatku nie wiedzialem co to no ale to pierwsze to raczej czujnik polozenia walu (czyt. HELLA [dla siwego ]) i sonda lambda. I tak koniec na dzis tej pieknej przygody reszta jutro ah no zapomnialem ze w miedzy czasie padlo mi jeszcze ako i musialem ladowac ;] a moze ma ktos czujniki do 33 na sprzedanie??

  4. #14
    Dziev
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki za pamięć, będę czekał na kolejne teksty

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Solec Kujawski
    Auto
    33 Q4, 156 SW 2,4 JTD
    Postów
    379

    Domyślnie

    Dzisiejsze testy przebiegly bez problemow podlaczylem wszystko ladnie chodzilo i wykrywalo ;] przy niektorych oznaczeniach mam zagadke bo po angielsku jakies nazwy techniczne trudno rozpracowac wiec ucze sie na dledach i odlaczam jakis czujniczek i juz znam wtedy nazwe ale zalatwiam bardziej spolszczona wersje wiec pewnie bedzie latwiej jakby ktos kupil i mial jakis problemik sluze pomoca Pozdrawiam. Jak bedzie aparat porobie foty polaczen co jak wyglada a nawet moze kilka fotek ekranow podczas dzialania samochodu i programu razem Aha zapach spalenizny to byla rozgrzana do czerwonosci rura (dziwne ze tylko w jednym miejscu kawalek za srodkiem) dzisiaj tez tak sie zrobilo i odkrylem to przypadkiem zagladajac pod samochod ;]

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    961

    Domyślnie

    witam
    tak czytam ten temat i odnoszę wrażenie że zaczął się gdzieś indziej a tu jest tylko od środka.
    zacznijcie od początku. jaki interfejs, jaka cena, skąd, schemat, link do strony, ewentualnie skąd kupiony cały (link do strony) i co było w zestawie.
    jak podłączyłeś (schemat, ew. fotki) do jakiej wtyczki, jak kabelki
    co tym można zdiagnozować, czy można coś zmieniać ustawiać.
    jak to działa (zrzuty z ekranu)
    do jakiej alfy (model, jaki silnik, jaki komputer, rocznik auta) to podłączyłeś.
    nic nie wiadomo z tego tematu....
    jakbyś napisał coś więcej, o jakie skróty angielskie chodzi to by się może coś pomogło... może by jeszcze ktoś skorzystał...
    a tu żadnych konkretów...

    eee chłopaki...
    Wszyscy mają alfę - mam i ja! r-sokol@wp.pl

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Solec Kujawski
    Auto
    33 Q4, 156 SW 2,4 JTD
    Postów
    379

    Domyślnie

    Temat tu sie zaczal i tu sie toczy. Jest to EuroScan Plus za 249 zl na allegro ale sa tansze ;] pasuje do wszystkich alf i wszystkich silnikow ale nie tylko bo mozna diagnozowac tez inne pojazdy do 2000 roku, podpina sie go pod wtyczke od komputera w sklad wchodzi 4 pinowa wtyczka do PC w aucie, 5 metrow kabla od auta do interfejsu, interfejs, koncowka z portami 2x com do podlaczenia do domowego PC lub laptopa i plyta z programami do obslugi interfejsu i ustawiania portow. Wazne jest jak juz wczesniej bylo napisane zeby 2 x com wychodzil z plyty a nie byl na plytce czy cos, w starych kompach mozna wyjac wtyczke od LPT i wlozyc tam drugiego com-a ja tak mam i dziala. Podlaczylem narazie moja AR 33 1.4 boxer 92 rok. Mozna wykonac testy pomp, wtryskow, zaworow, obrotomierza itp, przy odpalonym silniku np pokazuje dzialanie lambdy, obroty obecne, temp silnika i powietrza w dolocie, cisnienia na wtryskach, poloznienie przepustnicy i wiele innych. Pokazuje tez uszkodzone czesci jezeli sa w jeszcze jednym menu ;] ja mialem akurat czujnik polozenia walu i teraz czekam az dojdzie. Fotki z podlaczen i zrzuty ekranow beda jak mi z naprawy oddadza aparat ;] W razie pytan mozna pytac nawet w razie problemow w miare mojej wiedzy i mozliwosci postaram sie pomogac przy samotnym podlaczaniu ;]

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    961

    Domyślnie

    Nooo taką odpowiedź to ja rozumiem. mam tylko jedną wątpliwość: pod jaką wtyczkę od komputera w alfie się tego euroscana podłącza? bo chyba nie pod wtykę która łączy wiązkę silnika z komputerem tylko pod jakąś wtyczkę diagnostyczną. czy możesz napisać co to za wtyczka, w którym jest miejscu i ile ma pinów?

    i drugie pytanko. ten euroscan pracuje na jakim programie? bo jeśli na visa to w wykazie obsługiwanych modeli nie ma wszystkich alf. z alf 33 są tylko 1,4 na IAF magneti marelli i 1,7 na motronicu 3.1.
    a pozostałe 33-trójki? były przecież 1,7 na jetronicu i 1,7 16v na motronicu 4.1 że o modelach 1,5 nie wspomnę.

    czy masz możliwość sprawdzenia czy z innymi modelami ar33 to znaczy 1,7 na jetronicu i 1,7 16v na motronicu 4.1 ten euroscan współpracuje? w wykazie nie ma - może są w menu programu?
    pozdrowionka
    Wszyscy mają alfę - mam i ja! r-sokol@wp.pl

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar phantom71
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.8TS 16V 10.1998
    Postów
    656

    Domyślnie

    no powiem szczerze że i mnie wciągnął ten temat. Czekam na dalsze info i jakieś fotki.

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Solec Kujawski
    Auto
    33 Q4, 156 SW 2,4 JTD
    Postów
    379

    Domyślnie

    Wiec odpowiadam ze wtyczka jest specjalna diagnosctyczna w kazdym aucie w 33 jest przy ECU z zaslepka ktora sie sciaga i sa wewnatrz 3 piny tu masz obrazek:



    a tu mojej produkcji male tlumaczenie
    A - prad wymagany z akumulatora
    B - wtyczka diagnostyczna przy ECU w aucie
    C i D - profesjonalna wtyczka diagnostyczna (nie mam jej)
    E - niewiem co to

    A tu moja przerobka z programu jeszcze ;]



    A - umiejscowienie wtyczki diagnostycznej
    B - opisana wtyczka diagnostyczna
    * - kolory pinow roznia sie wazne gdzie linia K i linia L wchodzi (w tabelce napisane)

    Tu masz wykaz aut moze faktycznie 1.7 16V niema ;] ale to nie moja wina http://www.auto-soft.pl/download/euroscan.pdf
    fotki bede obiecuje jak bede mial aparat tydzien lezy w naprawie

    W razie pytan piszcie

Podobne wątki

  1. [155] Komputer
    Utworzone przez genius288 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-04-2013, 19:20
  2. Podlaczanie wzmacniacza ;]
    Utworzone przez 123ravo123 w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 09-07-2012, 17:30
  3. Wymiana zegarów mały komputer-duży komputer
    Utworzone przez tomekrvf w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-03-2012, 21:02
  4. komputer
    Utworzone przez Szczepan28 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 05-11-2009, 10:56
  5. [145] Komputer
    Utworzone przez Parzi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 23-09-2008, 21:49

http:www.autosoft.pleuro.zip

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory