Strona 9 z 9 PierwszyPierwszy 123456789
Pokaż wyniki od 81 do 88 z 88
  1. #81
    Szary
    Gość

    Domyślnie

    Czy można wymontować wał bez wyjmowania silnika ?

  2. #82
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2006
    Mieszka w
    Potworów/Radom
    Auto
    Alfa 33 Permanent 4, Alfa 166 2.4 Jtd, Alfa 156 SW 1.9 jtdm 16v
    Postów
    518

    Domyślnie

    Można ale i tak trzeba sie tyle narozkręcać ze wyjęcie silnika to czysta formalnośc a jak wyjmiemy go sobie na zewnątrz to mamy przynajmniej komfort pracy wszystko mozemy wygodnie i dokładnie poskładać.
    Alfa 33 Permanent 4
    Alfa 166 2,4 Jtd ---- Była
    Alfa 33 1,4 imola ---- Była
    Alfa 156 Sport Wagon 1,9 16v Jtdm

  3. #83
    Szary
    Gość

    Domyślnie

    A jaka jast masa silnika 1.7 8V ?
    Nie wiem jaki mam gromadzić sprzęt i jakie siły

  4. #84
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2006
    Mieszka w
    Potworów/Radom
    Auto
    Alfa 33 Permanent 4, Alfa 166 2.4 Jtd, Alfa 156 SW 1.9 jtdm 16v
    Postów
    518

    Domyślnie

    Niewiem jaka jest masa ale 16v we dwoch z bratem wyciągaliśmy.
    Alfa 33 Permanent 4
    Alfa 166 2,4 Jtd ---- Była
    Alfa 33 1,4 imola ---- Była
    Alfa 156 Sport Wagon 1,9 16v Jtdm

  5. #85
    odar
    Gość

    Domyślnie [33] Hukneło, trzasneło.

    Cóż, tak to już jest, że coś za coś :-] Opisze po krótce. Z tydzień temu zaczęło sie niedobrze dziać. A konkretnie. Autko na wolnych obrotach, nie paliło na jeden garek. Przynajmniej miałem takie wrażenie, bo strasznie było słabe i dziwnie "zrywało". Zatem w niedziele postanowiłem się za to zabrać i wyczyściłem świece, końcówki kabli wysokiego napięcia od strony świeć jak i od strony aparatu zapłonowego, sprawdziłem jeszcze raz płyny oleje, paski i całą resztę osprzętu. Poprawiło się, ale nie na długo. Powiedziałem, że zabiore ją do mechanika lada dzień. Niestety tak to już jest że zawsze jest potrzeba jechać gdzieś. Podczas wyprzedzania, pan z Bryki Młodego Wieśniaka tak podniósł mi ciśnienie, że musiałem przypiłować bellę na 3 biegu gdzieś do 6900-7000 bo ten arystokrata nie chciał odpuścić. Ale widocznie czegoś nie przewidziałem, bo trzasnęło huknęło zgasła i musiałem zjechać. Przerażony całą sytuacją zadzwoniłem po kumpla i zholowałem piękną pod garaż. Na zajutrz spróbowałem odpalić i ............. odpaliła, ale słysze metaliczny pogłos i stuki. Zgasiłem więc i nie wiem na co się szykować. Czy czasem nie pękły pierścionki, skutkiem czego kompresji brak i mam zabawe ze szlifami cylindrów, czy spodziewać się czegoś innego. Dajcie znać co mogło się zdarzyć, bo wtedy będę wiedział gdzie szukać i od czego zacząć.

  6. #86
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2006
    Mieszka w
    Potworów/Radom
    Auto
    Alfa 33 Permanent 4, Alfa 166 2.4 Jtd, Alfa 156 SW 1.9 jtdm 16v
    Postów
    518

    Domyślnie

    Czy słychać takie rytmiczne stukanie narastające z obrotami silnika???
    Na początek odkręć miskę olejową powinno ci to wyjaśnić sytuacje, ale wstępnie szykuj się że obróciło ci panewkę na korbowodzie niezbyt przyjemna sprawa ale częsta w lekko zaniedbanych boxerach.
    Alfa 33 Permanent 4
    Alfa 166 2,4 Jtd ---- Była
    Alfa 33 1,4 imola ---- Była
    Alfa 156 Sport Wagon 1,9 16v Jtdm

  7. #87
    odar
    Gość

    Domyślnie

    Podepnę się, bo temat poruszyłem z tym samym problemem. Wybebeszyłem miske olejową. Prawda jest taka że to zobaczyłem przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Wymiana oleju tak naprawde zaraz po kupnie niewiele dała, bo na dnie miski była taka gęsta maź, w której była cała kupa dziadostwa. Prawdopodobnie pozostałości po poprzednich nieterminowych wymianach oleju. Troche jak smar, troche jak szlam z szamba. Ale nie to jest najgorsze. Wśród tego syfu znalazłem paseczki blaszek o szerokości 2-4mm grubości tej grubszej folii aluminiowej, a długie na 3-5cm i poszarpane. Jak wnioskuje są to pozostałości po panewce, albo po startym wale korbowym. Reszta wygląda nie tragicznie, tzn tłoki na całe i wizualnie nie widze jakiś rzeczy które by mnie zdziwiły. Aha i olej zajebiaszczo czarny pomimo tego, że zrobiłem na nim może z 2 tyś. Jak myślicie co sie stao ? Bo ja raczej nie jestem mechanikiem i ciężko mi ocenić. Dzięki za pomoc.

  8. #88
    djdark
    Gość

    Domyślnie

    w mojej alfie 33 wersja dwugaźnikowa Weber poj. 1.5 ewidentnie od jakiegoś czasu pali na 3 cylindry i szarpie a po chwili zapala na 4 i wtedy słychać takie ssące klekotanie i nie wiem co jest temu winne - podejrzewam popychacz- a co wy o tym sądzicie ?

    to klekotanie wydaje mi się ze jest zbyt glosne jak na boksera bardziej przypomina odglos z malucha niestety cisnienie jest wporzo, kontrolka po zapaleniu gaśnie olej i filtr wymieniany terminowo

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-01-2015, 20:49
  2. Stukanie w silniku 2.4 jtd
    Utworzone przez pawel2910 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 17-05-2013, 20:42
  3. [2.0 TS] Stukanie w silniku
    Utworzone przez Deamian w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 21-12-2012, 21:20
  4. Stukanie w silniku
    Utworzone przez alfawieslaw w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 15-04-2010, 18:16
  5. [33] Stukanie w silniku
    Utworzone przez Szery w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 11-03-2008, 12:27

silnik stuka przy dodawaniu gazu 1.8 td

vm stukanie silnika

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory