Pokaż wyniki od 11 do 20 z 69
-
13-02-2007, 21:51 #11
- Dołączył
- 12 2006
- Mieszka w
- Solec Kujawski
- Auto
- 33 Q4, 156 SW 2,4 JTD
- Postów
- 379
Prosze cie nie pisz takich glupot. Po 1 sonda nie dziala jak silnik jest zimny a wtdy juz nie ma mocy a po drugie na komputerze ktory mam i podlaczam do alfy nie pokazuje mi uszkodzenia sady a wrecz przeciwnie pokazuje nawet czy mieszanka jest za dogata czy za uboga. Czujnika nie da sie zle wlozyc jest przykrecany na 2 srubki i nie da sie go ruszyc
-
-
13-02-2007, 22:54 #12
Witam
jedno pytanie czy silnik pracuje na wszystkie cylindry ??
- niewiem jak w bokserze jest zapłon ale może to być uszkoszenie cewki jeżeli są dwie albo aparatu zapłonowego ( wilgoć we wnętrzu i jest taki efekt )
- uszkodzona świeca zapłonowa ( zwarta )
uszkodzenie mechaniczne raczej bym wykluczył
pozdrawiam
.
-
13-02-2007, 23:02 #13
- Dołączył
- 12 2006
- Mieszka w
- Solec Kujawski
- Auto
- 33 Q4, 156 SW 2,4 JTD
- Postów
- 379
pracuje na wszystkie, przy strzelaniu moglo walnac jakis zawor bo ona normalnie strzelala i miala tak pare razy wiec nie wykluczone. Jutro sie okaze bo rozbieram glowice a jak nie to zobaczymy komputer z innej. W sumie powinno byc na odwrot bo latwiej sprawdzic komputer ale szybciej zobacze zawory niz zalatwie na chwile ECU
-
14-02-2007, 09:17 #14
- Dołączył
- 08 2006
- Mieszka w
- Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
- Auto
- AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
- Postów
- 972
sątakie specjalne ciśnieniomierze do sprawdzania ciśnienia sprężania. zdejmujesz wtyczkę z cewki żeby nie było iskry. dociskasz przewód ciśnieniomierza do otworu po wykręconej świecy a druga osoba kręci około 5 sekund rozrusznikiem - ciśnieniomierz pokazuje ci spręż.
druga metoda. wkręcasz ten ciśnieniomierz zamiast wykręconej świecy i sam kręcisz rozrusznikiem. jak nie będzie sprężu to walnięty zawór. niektóre ciśnieniomierze pozwalają sprawdziść szczelność cylindra. jak "napompujesz" ciśnieniomierz to się go zostawia na jakiś czas i obserwuje czy ciśnienie spada.
od siebie: żadnego oleju do cylindrów i próby olejowej jak nie chcesz zbierać głowicy ze ściany.
ps. tego ciśnieniomierza - co drugi mechanik ma coś takiego, albo nie jest mechanikiem jak nie ma. ewentualnie możesz to sobie kupić. cena od 100 do 200 zł...
albo ściągnij głowicę - ale zrób to dopiero wtedy jak już wszystkie inne uszkodzenia wykluczysz. to jest poważna ingerencja w silnik, jest trochę roboty oraz potrzeba wiedzy i narzędzi żeby taką głowicę z powrotem przykręcić. poza tym uszczelki pod głowicę "drogą nie chodzą", paski rozrządu zresztą też...Wszyscy mają alfę - mam i ja! r-sokol@wp.pl
-
14-02-2007, 13:41 #15
- Dołączył
- 12 2006
- Mieszka w
- Solec Kujawski
- Auto
- 33 Q4, 156 SW 2,4 JTD
- Postów
- 379
Napisał r-sokol
-
14-02-2007, 19:57 #16
- Dołączył
- 12 2006
- Mieszka w
- Solec Kujawski
- Auto
- 33 Q4, 156 SW 2,4 JTD
- Postów
- 379
Ok decyzja podjeta jutro ide do lekarza biore zwolnienie i wykrecam glowice bo to napewno zawory i sam je zrobie. Chyba ze w nocy mi sie przysni kapitalka silnika
Zyczcie mi powodzenia
-
14-02-2007, 21:43 #17
-
14-02-2007, 21:46 #18
- Dołączył
- 12 2006
- Mieszka w
- Solec Kujawski
- Auto
- 33 Q4, 156 SW 2,4 JTD
- Postów
- 379
Na kapitalke mnie nie stac :] przyczyna choroby sa napewno zawory bo za dobrze odpala a po 20 sec pracy silnika 2 rury byly juz cieple od kolektora wiec chyba jasne ze sa zawory otwarte
czy nie :/
-
14-02-2007, 21:55 #19
powiem szczerze, że taki problem miałem we wcześniejszej mojej AR 33 1.5 TI ale.....ona była na 2 gaźnikach i tu definitywnie sprawcą okazał się jeden z pływaków gaźnika. Zawiesił sie (przelewał) i cała benzynka spalała się w dwururce, efekt tjuningowy nieziemski, ogień z rury na 50 cm no i niezły "neon" pod samochodem, palenia gumy nie trzeba było robic bo auto stało a dymu było że hohoho :mrgreen:
no ale przy wtrysku ??? Naprawdę nic mi nie przychodzi na myśl
-
14-02-2007, 21:59 #20SzaryGość
Napisał r-sokol
Dlaczego niby głowicę trzeba by zbierać ze ściany ?
Podobne wątki
-
[159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera SpiderOdpowiedzi: 12Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36 -
[1.9 JTD] Brak mocy na zimnym silnik, szarpie przy obrotach 1,8-2,2 tys - brak błędów
Utworzone przez pafka w dziale GTOdpowiedzi: 10Ostatni post / autor: 30-08-2015, 21:02 -
[159] Kompletny brak kultury silnika 1.9JTDM: klepie, brak mocy
Utworzone przez Maciej69 w dziale 159/Brera/Brera SpiderOdpowiedzi: 11Ostatni post / autor: 05-05-2014, 16:43 -
[146] Brak mocy, brak prędkości, twarde hamulce, dyskoteka w tylnym lewym świetle
Utworzone przez Larrond w dziale 145/146/155Odpowiedzi: 31Ostatni post / autor: 08-04-2013, 17:36 -
Brak mocy. Brak błędów, wąż intelcoolera cały. Turbina?
Utworzone przez kiedroo w dziale 147Odpowiedzi: 12Ostatni post / autor: 06-12-2012, 22:49