Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 69
  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Solec Kujawski
    Auto
    33 Q4, 156 SW 2,4 JTD
    Postów
    379

    Domyślnie

    Prosze cie nie pisz takich glupot. Po 1 sonda nie dziala jak silnik jest zimny a wtdy juz nie ma mocy a po drugie na komputerze ktory mam i podlaczam do alfy nie pokazuje mi uszkodzenia sady a wrecz przeciwnie pokazuje nawet czy mieszanka jest za dogata czy za uboga. Czujnika nie da sie zle wlozyc jest przykrecany na 2 srubki i nie da sie go ruszyc

  2. #12
    ViP Alfa i Omega Avatar majk
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    ALFY
    Postów
    393

    Domyślnie

    Witam
    jedno pytanie czy silnik pracuje na wszystkie cylindry ??
    - niewiem jak w bokserze jest zapłon ale może to być uszkoszenie cewki jeżeli są dwie albo aparatu zapłonowego ( wilgoć we wnętrzu i jest taki efekt )
    - uszkodzona świeca zapłonowa ( zwarta )

    uszkodzenie mechaniczne raczej bym wykluczył

    pozdrawiam


    .

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Solec Kujawski
    Auto
    33 Q4, 156 SW 2,4 JTD
    Postów
    379

    Domyślnie

    pracuje na wszystkie, przy strzelaniu moglo walnac jakis zawor bo ona normalnie strzelala i miala tak pare razy wiec nie wykluczone. Jutro sie okaze bo rozbieram glowice a jak nie to zobaczymy komputer z innej. W sumie powinno byc na odwrot bo latwiej sprawdzic komputer ale szybciej zobacze zawory niz zalatwie na chwile ECU

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    966

    Domyślnie

    sątakie specjalne ciśnieniomierze do sprawdzania ciśnienia sprężania. zdejmujesz wtyczkę z cewki żeby nie było iskry. dociskasz przewód ciśnieniomierza do otworu po wykręconej świecy a druga osoba kręci około 5 sekund rozrusznikiem - ciśnieniomierz pokazuje ci spręż.
    druga metoda. wkręcasz ten ciśnieniomierz zamiast wykręconej świecy i sam kręcisz rozrusznikiem. jak nie będzie sprężu to walnięty zawór. niektóre ciśnieniomierze pozwalają sprawdziść szczelność cylindra. jak "napompujesz" ciśnieniomierz to się go zostawia na jakiś czas i obserwuje czy ciśnienie spada.
    od siebie: żadnego oleju do cylindrów i próby olejowej jak nie chcesz zbierać głowicy ze ściany.
    ps. tego ciśnieniomierza - co drugi mechanik ma coś takiego, albo nie jest mechanikiem jak nie ma. ewentualnie możesz to sobie kupić. cena od 100 do 200 zł...
    albo ściągnij głowicę - ale zrób to dopiero wtedy jak już wszystkie inne uszkodzenia wykluczysz. to jest poważna ingerencja w silnik, jest trochę roboty oraz potrzeba wiedzy i narzędzi żeby taką głowicę z powrotem przykręcić. poza tym uszczelki pod głowicę "drogą nie chodzą", paski rozrządu zresztą też...
    Wszyscy mają alfę - mam i ja! r-sokol@wp.pl

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Solec Kujawski
    Auto
    33 Q4, 156 SW 2,4 JTD
    Postów
    379

    Domyślnie

    Cytat Napisał r-sokol
    albo ściągnij głowicę - ale zrób to dopiero wtedy jak już wszystkie inne uszkodzenia wykluczysz. to jest poważna ingerencja w silnik, jest trochę roboty oraz potrzeba wiedzy i narzędzi żeby taką głowicę z powrotem przykręcić. poza tym uszczelki pod głowicę "drogą nie chodzą", paski rozrządu zresztą też...
    Wiem jestem na to przygotowany ale juz i tak rozrzad prawie rozkrecony, kolektora i tak nie ma wiec czy to rozbiore czy ciesnieniomierz kupie bez roznicy ;] a narazie wierze w swoje sily i mysle ze dam rade, do mechanika nie chce dawac bo juz byla przed kupnem i niby czujnik byl wymieniany i jakies anomalia chyba bo po 3 miesiacach padl calkowicie wiec nie ufam narazie zadnemu :] robie sam

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Solec Kujawski
    Auto
    33 Q4, 156 SW 2,4 JTD
    Postów
    379

    Domyślnie

    Ok decyzja podjeta jutro ide do lekarza biore zwolnienie i wykrecam glowice bo to napewno zawory i sam je zrobie. Chyba ze w nocy mi sie przysni kapitalka silnika Zyczcie mi powodzenia

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar phantom71
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.8TS 16V 10.1998
    Postów
    656

    Domyślnie

    no to POWODZENIA I niech Ci się przyczyna awarii przyśni

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Solec Kujawski
    Auto
    33 Q4, 156 SW 2,4 JTD
    Postów
    379

    Domyślnie

    Na kapitalke mnie nie stac :] przyczyna choroby sa napewno zawory bo za dobrze odpala a po 20 sec pracy silnika 2 rury byly juz cieple od kolektora wiec chyba jasne ze sa zawory otwarte czy nie :/

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar phantom71
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.8TS 16V 10.1998
    Postów
    656

    Domyślnie

    powiem szczerze, że taki problem miałem we wcześniejszej mojej AR 33 1.5 TI ale.....ona była na 2 gaźnikach i tu definitywnie sprawcą okazał się jeden z pływaków gaźnika. Zawiesił sie (przelewał) i cała benzynka spalała się w dwururce, efekt tjuningowy nieziemski, ogień z rury na 50 cm no i niezły "neon" pod samochodem, palenia gumy nie trzeba było robic bo auto stało a dymu było że hohoho :mrgreen:

    no ale przy wtrysku ??? Naprawdę nic mi nie przychodzi na myśl

  10. #20
    Szary
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał r-sokol
    od siebie: żadnego oleju do cylindrów i próby olejowej jak nie chcesz zbierać głowicy ze ściany.
    Próba olejowa pokazuje czy sprężania nie ma przez zużyte pierścienie, czy przez wypaloną uszczelke pod głowicą lub zawór i do tego potrzebny jest ciśnieniomierz. Próba z tego co wiem nie do wykonania w boxerze.
    Dlaczego niby głowicę trzeba by zbierać ze ściany ?

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
    Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36
  2. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-08-2015, 21:02
  3. [159] Kompletny brak kultury silnika 1.9JTDM: klepie, brak mocy
    Utworzone przez Maciej69 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-05-2014, 16:43
  4. [146] Brak mocy, brak prędkości, twarde hamulce, dyskoteka w tylnym lewym świetle
    Utworzone przez Larrond w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 08-04-2013, 17:36
  5. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-12-2012, 22:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory