Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 34

Temat: [147] Jakie budżetowe radio z USB zamiast seryjnego?

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 jtd
    Postów
    61

    Domyślnie

    No chyba się nie rozumiemy.
    10 folderów o nic nie mówiących nazwach nie pomaga w zorientowaniu się co jest w tych folderach tym bardziej że w każdym z tych folderów tylko "luzem" a nie pogrupowanych może być wrzuconych 100 utworów. W cywilizowanym odtwarzaczu mp3 masz foldery o dowolnych nazwach np. nazwa wykonawcy i albumu - pomocne, prawda? I takich folderów możesz mieć i nawet 100 aby Ci miejsca na nośniku starczyło. Yatour to raczej taka imitacja odtwarzacza mp3.
    Cudów po radiu się nie spodziewam, ale nie sądzę żeby nowe grało gorzej od dwunastoletniego. Nie wiem jakie miałeś radia, ale na pewno nie każde da się podłączyć bez adaptera. Być może takie właśnie były Twoje.
    Tajemna wiedza to podłączenie kostki 1 do 1 jeśli chodzi o Blaupunkta. Z Philipsem trzeba trochę pogrzebać ale nie jest to dużo bardziej skomplikowane. Poza tym po co płacić 100zł jak można coś mieć za darmo. Nie rozumiem Twojego podejścia. Z jednej strony sami chcecie diagnozować swoje samochody przy pomocy prymitywnego kabelka i średnio sprawnego programu żeby tylko nie dać zarobić innym a nie chcecie zaoszczędzić 100 na podłączeniu radia. Z wymianą wycieraczek czy uzupełnieniem płynu do spryskiwaczy też można jeździć do serwisu bo po co mieć tą tajemną wiedzę skoro w serwisie płacimy za gotowe.

    Tak swoją drogą Twoje ostatnie zdanie wydaje mi się mocno nielogiczne.

  2. #22
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Cytat Napisał kamilen Zobacz post
    Z jednej strony sami chcecie diagnozować swoje samochody przy pomocy prymitywnego kabelka i średnio sprawnego programu
    Rozszerz temat, gdzie prymitywność kabla(i którego) i gdzie ta średnia sprawność programu(i którego), bo ja do tej pory nie zauważyłem najmniejszych problemów współpracy kabla za 25zł z Alfą/Fiatem/Lancią.

  3. #23
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,543

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    Rozszerz temat, gdzie prymitywność kabla(i którego) i gdzie ta średnia sprawność programu(i którego), bo ja do tej pory nie zauważyłem najmniejszych problemów współpracy kabla za 25zł z Alfą/Fiatem/Lancią.
    Kolega widać nie ma argumentów odnośnie Yatour i adapterów do radia, więc schodzi na inne tory... Ja tylko powtórzę, że te radia, które da się podłączyć pod sterowanie z kierownicy poprzez kombinowanie z pinami itd, to w większości lichej klasy sprzęty i oszczędność 80-120 zł jest tutaj bezsensowna. Żeby podłączyć dobrej klasy Pioneer'a, Alpine lub inne droższe modele o dobrym brzmieniu adapter jest konieczny.

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 jtd
    Postów
    61

    Domyślnie

    A kolega widzę zapatrzony w "jedyne słuszne rozwiązanie" nawet nie próbuje zrozumieć że innym to nie odpowiada.
    Taki kabel diagnostyczny to moim zdaniem taka sama kombinacja jak przełączanie pinów we wtyczce radia. Albo robimy wszystko profesjonalnie (podłączanie radia przez interface i diagnostyka samochodu poprzez examiner) albo bawimy się w półśrodki jak kabel z allegro i program z internetu oraz przełączanie pinów we wtyczce od radia. Przede wszystkim mi chodzi o porównanie że nikt nie chce zaoszczędzić na podłączeniu radia a na mechanika to mu szkoda.
    Co do argumentów na temat Yatour to proponuję uważnie i ze zrozumieniem przeczytać początek mojego poprzedniego postu.
    Radia jak to kolega nazwał "lichej klasy" to to samo co seria w Alfie ale za to mają USB i CD które nie przerywa i MP3 odtwarzają, nawet ogg czasami. Przy okazji nie mają ograniczeń co do struktury folderów i są tańsze niż zmieniarka Yatour. To są moje argumenty za zmianą radia a teraz czekam na sensowne argumenty za zakupem zmieniarki do radia fabrycznego.

    Siewcu 25 zeta to cena adekwatna do funkcjonalności i konstrukcji takiego kabelka. Rozbierz sobie i zobacz jak to wygląda w środku. Jakieś FESy czy Alfadiagi też nie są i nigdy nie będą w stanie dorównać prawdziwemu komputerowi serwisowemu jakich używa np. ASO.
    Ostatnio edytowane przez kamilen ; 08-09-2014 o 18:23

  5. #25
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    to zrobię małe OT.

    pokaż specjalisto w takim razie ile jest w stanie pokazać Examiner i jaka jest jego przewaga na FES/MES. chętnie to zobaczę. ja wiem jak to działa w przypadku grupy VAG i wiem jak to działa w Subaru. wytłumacz mi też, jak to jest, że można usunąć dpf, egr czy też przepływomierz i auto będzie dalej jeździć tak samo jak jeździło? przecież Examiner tego nie potrafi. to, że pewne rzeczy można obejść tańszymi metodami ma swoje plusy i minusy - z resztą sam interfejs z programem(nawet jeśli to będzie Examiner) nie powie nic, jeśli osoba obsługująca go nie będzie miała zielonego pojęcia. to nie naprawia samochodu, to tylko pokazuje w którym kierunku należy szukać - a podane dane trzeba umieć zinterpretować.

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    pokaż w takim razie ile jest w stanie pokazać Examiner i jaka jest jego przewaga na FES/MES.
    Choćby taka, że możesz się przepiąć pomiędzy liniami diagnostycznymi (K-Line) tak by zdiagnozować poduchy, abs, ksenony, czujniki parkowania czy automatyczną skrzynię biegów. Kabelki za 25zł tego nie potrafią.

  7. #27
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,543

    Domyślnie

    Narzekasz na kable, które wszyscy używają i nie mają im za złe, że są za tanie (argument co najmniej z sufitu kurnej chaty...), porównujesz je do sprzętu za kilkanaście tysięcy złotych a sam szukasz budżetowego radia mając wymagania z górnej półki. Logiki na próżno tutaj szukać.
    Słuchałeś kiedyś jak Yatour potrafi odtworzyć MP3 320 i jak to działa w połączeniu z np bose? Pytanie oczywiście retoryczne bo Ty ignorujesz rady i argumenty innych, którzy niejedno już w aucie mieli i nie lobbują za czymś ze względów zarobkowych. Kup sobie Blaupunkta lub Philipsa z USB do 250 zł i będziesz miał wedle Twojej teorii. Tylko po co było temat zakładać?
    Jeśli jednak zmienisz zdanie to poszukaj sobie np alpine używanego z USB i rozbudowanym EQ, filtrami dolnymi i górnymi a wtedy można będzie pisać o jakości i praktycznej stronie tego sprzętu. Tylko poniżej 350 ciężko będzie coś sensownego znaleźć.

    Panowie "dajcie sobie siana" z tym porównaniem KKL, ELM z egzaminerem. Nie ta liga, nie ten temat.
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 08-09-2014 o 20:45

  8. #28
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 jtd
    Postów
    61

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    to, że pewne rzeczy można obejść tańszymi metodami ma swoje plusy i minusy
    Właśnie potwierdziłeś to co próbuję Wam wytłumaczyć od kilku dni.

    Belfer a gdzie ja mam wymagania z górnej półki? To żeby się dało z kierownicy sterować, czy to żeby odtwarzał mp3?
    Nikt Cię tu o względy zarobkowe nie oskarża. Nie słuchałem takiej zmieniarki, ale to nie zmienia faktu że nie podałeś jeszcze żadnych sensownych argumentów za użyciem Yatoura. Przy okazji stwierdziłeś "a rób co chcesz". A temat założyłem żeby mi ktoś doradził radio a nie zmieniarkę tak jak zresztą napisałem w tytule.

    A na koniec sam porównujesz seryjnego blaupunkta do radia za 3-4 stówy jednocześnie pisząc że kabel VAG i Examiner to inna liga.

  9. #29
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,543

    Domyślnie

    Skoro nie masz wymagań to kupujesz używanego pioneera ze średniej linii modelowej. Masz wtedy dobre brzmienie i jakość wykonania lepszą od większości innych marek.
    Tutaj jest model wart uwagi: http://olx.pl/oferta/radio-pioneer-d...tml#c9a0e1d32b
    Do 250-300 zł można już różne cuda wyhaczyć. Jest też model 9500 z Bluetooth i 2xUSB oraz dużo lepszą specyfikacją ale to już około 450 zł. Ja nigdzie nie porównuję blaupunkt'a do pioneer'a czy alpine bo tutaj nie ma wspólnego mianownika. Podałem cenę 300-400 za nieco wyższe modele ale tego też nie chciałeś chyba doczytać... Sam widzisz, że Twoje pseudo argumenty o sterowaniu nie mają sensu. Do tego modelu, który Ci podałem z OLX (jest ich cała masa w podobnej konfiguracji) dokupujesz adapter za np 80 zł i masz zestaw spełniający Twoje wymagania.
    Natomiast Yatour albo Loudlink to produkty na tyle znane i sprawdzone, że nie trzeba na siłę nikogo do nich przekonywać. Ty jesteś od razu nastawiony na nie, więc szkoda się produkować w tej kwestii.
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 09-09-2014 o 07:21

  10. #30
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Cytat Napisał kamilen Zobacz post
    Właśnie potwierdziłeś to co próbuję Wam wytłumaczyć od kilku dni.

    Belfer a gdzie ja mam wymagania z górnej półki? To żeby się dało z kierownicy sterować, czy to żeby odtwarzał mp3?
    Nikt Cię tu o względy zarobkowe nie oskarża. Nie słuchałem takiej zmieniarki, ale to nie zmienia faktu że nie podałeś jeszcze żadnych sensownych argumentów za użyciem Yatoura. Przy okazji stwierdziłeś "a rób co chcesz". A temat założyłem żeby mi ktoś doradził radio a nie zmieniarkę tak jak zresztą napisałem w tytule.

    A na koniec sam porównujesz seryjnego blaupunkta do radia za 3-4 stówy jednocześnie pisząc że kabel VAG i Examiner to inna liga.
    Nie, to dokładnie ta sama liga. Różnica jest taka, że Examiner ma wbudowany multiplexer... i łączy się z linią CAN. Ale jak masz cwaniaku 147 JTD, to zapraszam wycieczkę do serwisu i dokładnie udokumentowanie możliwości Examinera pod kątem sprawdzania silnika i osprzętu. Udowodnij mi, że diagnostyka KKLem nie przynosi żadnego efektu i pokazuje on same bzdury.

Podobne wątki

  1. radio zamiast ICS
    Utworzone przez tomaz w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 25-04-2019, 09:37
  2. [156] Jakie radio zamiast fabrycznego?
    Utworzone przez przemax w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-04-2015, 13:16
  3. inne radio zamiast oryginalnego
    Utworzone przez miki1464 w dziale 147
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 29-05-2012, 12:39
  4. Inne radio zamiast ICS
    Utworzone przez w012 w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-05-2012, 22:24
  5. radio zamiast ICS
    Utworzone przez tomaz w dziale 166
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 17-05-2009, 22:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory