Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Chce wygłuszyć drzwi w 159 - co? gdzie? i czym?

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar loco145
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Czarna 159 16Virs 07r
    Postów
    781

    Domyślnie Chce wygłuszyć drzwi w 159 - co? gdzie? i czym?

    Czesc wszystkim.

    W temacie wygłuszania jestem zielono niebieski itp dlatego jak w wieli tematach pytam bardziej doswiadczonych i starszych kolegow

    Powiedzcie mi jak to jest z wygłuszaniem mata lub piramidkami tymi gabkowymi. Co jest lepsze?

    Ale bardziej interesuje mnie pytanie w ktorym miejscu to wszystko oklajac? Czy blacha pod tapicerka drzwi czy wrecz az na drzwiach w wewnetrznej stronie ? Czyli tam gdzie pracuje podnosnik szyb. Widzialem wiele zdjec ze wygluszane sa drzwi wlasnie pod tapicerka czyli tam gdzie wiazki kablowe i wlasnie tam gdzie jest szyba ale pytam jak to faktycznie wyglada podczas gdy wy to robiliscie. Poki co chodzi mi tylko o wygłuszenie drzwi byc moze pozniej pojdzie cos wiecej.

    Wlasciwie jak to jeszcze jest z dystansami do glosnikow jesli glosniki sa nie oryginalne to warto dodac dystanse dla osiagniecia lepszej jakosci brzmienia? Czy jak to z nimi jest? bo faktycznie jesli bede wygluszal to wymienie rowniez glosniki
    Była 145 JTD ES 00r.
    Była 159 JTDm 16V 06r. boX
    Jest Czarna zaraza 159 ViR-r

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Zastanów się najpierw czy tego chcesz, a jeszcze lepiej to posłuchać żeby nie być "rozczarowanym" .Wygłuszenie to początek zabawy, bez lepszych głośników i wzmacniacza troszkę bez sensu bawić się w klejenie.