Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Opinia na temat głośników Kenwood?

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie Opinia na temat głośników Kenwood?

    Witam,

    Nie ukrywam, że w Caraudio jestem laikiem, dlatego zwracam się o pomoc do Was w mojej GT mam Zestaw BOSE, ale on seryjnie nie ma głośników wysokotonowych. Nie ukrywam, że brakuje mi ich, bo ja osobiście uważam, że gra to kiepsko w porównaniu z zestawami, które mają "cykacze". Poza tym zależy mi także na wyglądzie zewnętrznym głośników. Wybrałem sobie taki zestaw: http://allegro.pl/2012-kenwood-kfc-s...437694837.html . oczywiście musiałbym kupic takie 2 zestawy. Jak myślicie, czy zagra to przyzwoicie i lepiej o BOSE? Czy ktoś już miał do czynienia z tymi głośnikami, albo podobnymi Kenwooda w takiej cenie?

    Dzięki i pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,287

    Domyślnie

    Hehe niemożliwe BOSE gra kiepsko? Co do głośników to niestety nowy kenwood w niskiej półki szału nie robi już zdecydowanie lepiej kupić jakiś inny zestaw ale odseparowany, a nie współosiowy. Miejsce na wysokotonówki masz wiec z montażem nie powinno byc problemu. Głośników z tego przedziału niestety nie polecę bo nie wiem co tam jest wartego uwagi pewnie nadal dobrze sie sprzedają Helixy. Jeśli natomiast chciałbyś dołożyć parę stówek na zestaw wtedy bym coś polecił

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    no też w sumie czytałem już na forum inne tematy i poważnie rozważam montaż samych "cykaczy". W sumie zagra na pewno o niebo lepiej

  4. #4
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów