Witam. W imieniu kuzyna, który posiada AR 156 w dieslu i chce podkręcić silnik proszę o info jak zastosowanie chip tuningu ma się do trwałości turbiny? Jak wiadomo turbiny w golfach szybko padają jak to jest w AR 156?
Printable View
Witam. W imieniu kuzyna, który posiada AR 156 w dieslu i chce podkręcić silnik proszę o info jak zastosowanie chip tuningu ma się do trwałości turbiny? Jak wiadomo turbiny w golfach szybko padają jak to jest w AR 156?
Podwyższenie mocy do 20 KM nie powinno zaszkodzić turbinie przy odpowiedniej jej eksploatacji. Bardziej martwiłbym się o dwumase :)
Pozdrawiam!
nijak sie ma, jesli masz zdrowa turbine to bedzie latac plus jeszcze zwracanie uwagi na kilka szczegolow jak to w klekocie
jak soft na lajcie, bez mocnego koksu na dole, to dwumas poradzi sobie
Z dieslem!:mad:
porównywanie 156tki do golfa...:stop:
to ze w golfach pada turbina to według mnie tylko dlatego że większość wieś-fanów ściąga swoje wieś-woziła zza granicy czyli mają nalatane po pół miliona a u nas buraczek z zacięciem kubicy kupuje takie sportowego golfa w "TDI " i do przekroczenia prędkości światła brakuje mu 25 koni moc więc kręci chip tuningiem i wszystko pada.... kierowcy Alf twardo stąpają po ziemi i nie wieża w takie bajki. Podsumowując to czy padnie turbo czy nie to kwestia jego wcześniejszej eksploatacji i przebiegu. Nie ma tu reguły czy alfa czy golf z tego co wiem i tu i tu jest garret.
Nie jest to porównanie od tego trzeba zacząć. Kolega chyba nie zrozumiał pytania no cóż bywa.
Zwiększanie obciążania poszczególnych elementów na pewno ma wpływ na ich trwałość. Odpowiedź "Dwusuwowca" uważam za satysfakcjonującą. Dzięki za wszystkie posty temat można zamknąć.
Wszystko zależy od "podkręcenia". Silnik trzeba przed modem sprawdzić na komputerze i nie w poszukiwaniu błędów darmowym programem, tylko musi zrobić to ktoś, kto parametry potrafi czytać. Później na hamownie i jak osprzęt zdrowy, silnik serie trzyma to remap.
Jak kuzyn nie ma luźnych 2000zł, to niech sobie odpuści, bo znając życie diagnosta wynajdzie zaraz kilka rzeczy, które trzeba dopieścić w starej 105-konnej alfie (nie napisałeś jaki silnik, więc strzelam).