Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Moderator Romeo Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,642

    Domyślnie Znikajacy prad z pompy paliwa.

    Chlopaki mam problem z uciekajacym pradem do pompy paliwa.Najczesciej dzieje sie to wtedy gdy zaczyna sie jesien lub zima(wilgotne powietrze)choc pare razy zdarzylo mi sie to w lecie.Mam pare pomyslow na to ale niechcialbym narazie tego pisac bo chce poznac Wasze zdanie na ten temat.Zrobilo sie to dla mnie na tyle uciazliwe ze zamontowalem dodatkowy przewod zasilajacy z przelacznikiem i tak sie bujam.Poradzcie cos bo niechce miec dodatkowej elektrowni w mojej Alfuni.Pozdro

  2. #2
    AR_33
    Gość

    Domyślnie

    Co tu poradzić ?
    Miernik w rękę i musisz poszukać gdzie się przewody przetarły, potem albo wstawka, albo do izolować. To rozwiązanie z nowymi przewodami jest bardzo dobre 8)

  3. #3
    Moderator Romeo Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,642

    Domyślnie

    Tak wlasnie myslalem ze bedzie to przetarty przewod. W sumie to jestem elektryk samochodowy ale ze nie wykonuje zawodu w glowie pozostala pustka. Na poczatku myslalem ze to przekaznik zdycha.Wymienilem na drugi(mam druga Alfe na czesci)dalej to samo.Tak kombinowalem az mi sie styki w glowie grzaly ale nadal bylem glupi.Mam wyjeta cala instalacje z drugiej i tak krok po kroku sledzilem jak ida przewody zasilajace pompe.I powiem ze nie jest to taki prosty obwod jak myslalem.Prawdopodobnie zaczalem sie zaglebiac w temat zbyt gleboko nie biorac pod uwage takich prostych rzeczy jak przetarty przewod.

  4. #4
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,145

    Domyślnie

    Niałem podobne problemy w swojej 75 turbo ciagle brakowało pradu na pompę , powodów było kilka brak zasilania przekażnika pompy , upalone styki w kostkach i na samej pompie zaśniedziałe konektorki . Co jakiś czas robiłem przegląd złączy elektrycznych czyszczenie , smarowanie i tak co jakis czas

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #5
    Moderator Romeo Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,642

    Domyślnie

    Zlacza elektryczne mam porobione a kostke od zbiornika obcialem(bo miala urwany element trzymajacy i nie kontaktowala) i wlutowalem nowe samiczki.Cos mi jednak po glowie chodzi ten przetarty przewod. :roll:

Podobne wątki

  1. O-ring pompy paliwa JTD
    Utworzone przez rafal86bielany w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-09-2015, 09:26
  2. kąt pompy paliwa
    Utworzone przez dami1987 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-05-2014, 17:38
  3. wymiana pompy paliwa w 75-ce 2,0 TS
    Utworzone przez Jesion w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 08-04-2014, 21:02
  4. Naprawa pompy paliwa 1.6TS 156
    Utworzone przez syfon w dziale Zrób to sam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-09-2011, 10:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory