Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 52
  1. #31
    Moderator Romeo Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,627

    Domyślnie

    rysiu tylko fajnie by bylo zeby ona zaczela w koncu brykac tak jak powinna a nie strzelac fochy jak jakas gowniara
    Aha zapomnialbym.Na jakiej zasadzie moglbym zdobyc te swiece o ktorych byla mowa?

  2. #32
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,075

    Domyślnie

    Wywalenie katalizatora może też być przyczyną łapania muła na niskich obrotach , wywalwnie kata sprawy nie przesądza :mrgreen:

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #33
    SYSUNIAdq
    Gość

    Domyślnie

    ale to dziwne ze niekiedy jest ok a niekiedy nie i to przewaznie na cieplym silniku wiec watpie by byl to katalizator czy tez jego brak

  4. #34
    Moderator Romeo Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,627

    Domyślnie

    Wlasnie tez tak mysle ze tu trzeba sprawy katalizatorowe odlozyc i skupic sie na czyms innym.Tu sie dzieje cos glupiego,zwazywszy ze puszke wymienilem na katalizator i ciagle to samo.Zastanawiam sie nad cisnieniem paliwa. Moze to silnik juz pada bo ma najechane 250tys km

  5. #35
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,075

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lukasz A.
    Wlasnie tez tak mysle ze tu trzeba sprawy katalizatorowe odlozyc i skupic sie na czyms innym.Tu sie dzieje cos glupiego,zwazywszy ze puszke wymienilem na katalizator i ciagle to samo.Zastanawiam sie nad cisnieniem paliwa. Moze to silnik juz pada bo ma najechane 250tys km
    To od tego trzeba zaczynać , sprawdzić szczelności komór spalania pompując spreżone powietrze przez gniazdo świecy do komory spalanie przy zamkniętych zaworach

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #36
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 164 3.012v Automat // Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    Postów
    2,661

    Domyślnie

    Choroba wie- mój ma najechane 265tys. i jest ok- tyle ze moj to Vka a Vki lepiej znoszą duże przebiegi. Jedź do doktorów i niech ci kompresje na każdym cylindrze sprawdzą. Wtedy będziesz wiedział napewno co sie dzieje.
    http://fiergloo.blog.pl lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację

  7. #37
    SYSUNIAdq
    Gość

    Domyślnie

    a moze pompka paliwa w baku sie zatkala kumpel mial tak w bmw ze niekiedy bylo ok a niekiedy nawet juz odpalic nie mogl

  8. #38
    Moderator Romeo Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,627

    Domyślnie

    No nic pozostaje mi posprawdzac te rzeczy,ktore napisaliscie i zobaczymy.Moze faktycznie nie trzyma cisnienia na garach(olej bierze znikomo)moze zawory lub pompa paliwa.Duzo roboty,ale co tam nie poddam sie

  9. #39
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,618

    Domyślnie

    Lukasz A., przegladajac ten temat widze ze masz podobny problem jak ja mam. Zobacz wtryskiwacze. Odlaczaj kazdego z koleji i zobacz czy jest jakas reakcja silnika (zrob to w momencie jak silnik bedzie "zamulony"). U mnie wtryski jak zaczynaly sie psuc to wlasnie bylo tak ze czasami "łapał muła".. pozniej auto juz wogole nie chcialo jechac, sprawdzilem wtryski i okazalo sie ze jeden zawiesil sie w pozycji otwartej (wczesniej pewnie przerywał). Musze go przeplukac i moze to cos da..
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

  10. #40
    Moderator Romeo Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,627

    Domyślnie

    Cza bedzie sprobowac moze i faktycznie ktorys wtrysk zdycha.Jak juz pisalem odpowiedzialnych za ten problem moze byc tysiac rzeczy dlatego kazda wskazowka jest na wage zlota.Dzieki fr33 W sumie to dzieki wszystkim za pomoc.

Podobne wątki

  1. [159] radio bardzo słabo lapie
    Utworzone przez neterman w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 10-07-2014, 13:21
  2. kantrolka wtrysku, spadek mocy, pedal gazu lapie pozniej
    Utworzone przez kamil100293 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-10-2013, 21:11
  3. Nie chce odpalac, raz lapie raz nie. JTD
    Utworzone przez Czarek w dziale 166
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 01-10-2012, 22:55
  4. Sprzeglo wysoko lapie.
    Utworzone przez porterneon w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-01-2010, 18:14
  5. [155] 1.8 16v dostal mula.....
    Utworzone przez cobra82_82 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-06-2008, 03:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory