Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26

Temat: V-pover98

  1. #21
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Torowa GTV6
    Postów
    654

    Domyślnie

    Jak ktoś nie ma na prawdę wysokiej kompresji to nie ma sensu lać 100 oktanów. Ja na tor zalałem cały bak v-power racing i nie było żadnej różnicy.

  2. #22
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,141

    Domyślnie

    Cytat Napisał PietereQ
    Jak ktoś nie ma na prawdę wysokiej kompresji
    Jaka to jest wysoka kompresja?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #23
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 164 3.012v Automat // Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL// Lancia Kappa 2.4JTD FL
    Postów
    2,661

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155
    Jak ktoś nie ma na prawdę wysokiej kompresji
    Jaka to jest wysoka kompresja?
    Musisz spojrzeć w charakterystyke silnika. Dla V6 kompresja wynosi 9,0:1 (chyba), a dla 2.0 Twin Spark 8V -10,0:1
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację

  4. #24
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,141

    Domyślnie

    Cytat Napisał fiergloo
    Cytat Napisał 75andrew155
    Jak ktoś nie ma na prawdę wysokiej kompresji
    Jaka to jest wysoka kompresja?
    Musisz spojrzeć w charakterystyke silnika. Dla V6 kompresja wynosi 9,0:1 (chyba), a dla 2.0 Twin Spark 8V -10,0:1
    zrozumiałem to tak że jak ktoś ma już zkatowany silnik i brakuje mu kompresji a widać z tego żeby śmigać na 100 oktanów to trzeba mieć 15 sprężanie

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #25
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Torowa GTV6
    Postów
    654

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155
    Cytat Napisał fiergloo
    Cytat Napisał 75andrew155
    Jak ktoś nie ma na prawdę wysokiej kompresji
    Jaka to jest wysoka kompresja?
    Musisz spojrzeć w charakterystyke silnika. Dla V6 kompresja wynosi 9,0:1 (chyba), a dla 2.0 Twin Spark 8V -10,0:1
    zrozumiałem to tak że jak ktoś ma już zkatowany silnik i brakuje mu kompresji a widać z tego żeby śmigać na 100 oktanów to trzeba mieć 15 sprężanie
    No źle zrozumiałeś. Miałem na myśli 1/11,5 - 1/12 i więcej. Wiele hot streetowych alf na zachodzie jeździ z takim stopniem sprężania. . A zalanie vpowerem fabrycznego silnika nie będzie miało większej róznicy, o czym zresztą pisałem.

    POPRAWIAM SIĘ: Chodziło mi o stopień sprężania, niedopatrzenie z mojej strony.

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    858

    Domyślnie

    a ja polecam Statoil Supreme paliwo czyste i powiem szczerze że zauważyłem że Alfa pracuje równo i mniej pali.
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory