Strona 6 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 87
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo - Ogólne rozmowy na temat Alfa Romeo i podzespołów, kiedy dyskusja nie dotyczy żadnego konkretnego modelu. Rozmowy natury filozoficznej, sprzedaż, informacje, decyzje kierownictwa marki.
  1. #51
    kln
    kln jest nieaktywny
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kln
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    ZGR
    Auto
    156 1.9JTD16V '03 FL
    Postów
    227
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    4 d 9 h 23 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał sikor155 Zobacz post
    alfka 155 odpalasz i wyciągasz kluczyk,zeby sobie otworzyć np .schowek
    Myślałem że to bardziej wynika z tego że w kluczyku po tylu latach wytarły się zaczepy

  2. #52
    gold1
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fistasz Zobacz post
    A mozeszz napisac jak?
    przeciez juz opisalem jak

  3. #53
    Użytkownik Ogier Avatar Fistasz
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Znin
    Auto
    Polonez 2.0 OHC; AR 156 2.0TS
    Postów
    160
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    5 d 4 h 59 m

    Domyślnie

    Moje przeoczenie. Sposb jednak działajacy

  4. #54
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar SzlendaX
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kolno
    Auto
    156 Sport Wagon 1.9 JTD + Chip Madeno
    Postów
    273
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    13 d 3 h 39 m

    Domyślnie

    z tym wyjmowaniem to raczej tylko na postoju bo podczas jady kierownica sie moze zablokowac... no chyba ze sie myle??

  5. #55
    M@T
    Gość

    Domyślnie

    W 159 po przytrzymaniu przycisku ściemniania zegarów (tylko po zmierzchu) włącza się night panel (zostaje tylko podświetlenie prędkościomierza, reszta gaśnie) - pewnie sporo osób o tym wie, ale może komuś się przyda.

  6. Thanks YonasH thanked for this post
  7. #56
    Alfista92
    Gość

    Domyślnie

    A w AR33 wszystko jest odwrotnie...
    Stacyjka po złej stronie, kluczyk przekręca się w złą stronę, maska podnosi się w złą stronę, nawet tłoki w silniku nie poruszają się normalnie tylko na boki

  8. #57
    Użytkownik Romeo Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, RNI 42KX
    Auto
    AR156 1.8ts SW
    Postów
    1,005
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    26 d 19 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał gold1 Zobacz post
    jak chcecie wyłączyc wszystko co swieci w kabinie : z przodu wiadomo wystarczy przestawić ale 2 lampki z tylu automatycznie po otwarciu drzwi sie palą jedną można wyłaczyć normalnie przyciskasz i wył. bo taka jej rola druga to czasówka... zeby wyłączyć czasówke trzeba otworzyć drzwi i w tym czasie co sie świeci planowo, wciskamy w celu wyłączenia i wiadomo ona nie reaguje .. wiec z wyczyciem wciskamy a raczej powoli dosiskamy ją aż sie zgasi ( trzeba wychwycić ten moment w ręce ) przytrzymujemy tak zgaszoną kilka sekund nie dociskając ani nie puszczając i gotowe, czasem nie wychodzi za 1 razem ale efekt : brak podswietlenia w aucie podczas otwierania i zamykania drzwi... można teraz kogoś śledzić nocą pod domem;p żeby włączyć trzeba ja poprostu włączyć wciskając. testowałem to u jeszcze 2 znajomych i działało ( rocznik 98' 99' 2002' ) wiec może to tylko przypadek że działa

    U mnie to jakos srednio chce dzialac
    A wiec
    Otwieram drzwi kierowcy i gaszę normalnie włącznikiem
    wsiadam do tyłu i na otwartych drzwiach dociskam i przytrzymuję przycisk w momencie zgasniecia lampki
    Ok dziala lewa i prawa strona

    Problem w tym ze gdy chce recznie zapalic z tyłu swiatło to wszystko wraca do początku i znów po otwrciu zapalaja sie z tyłu i po przekreceniu kluczyka

    Jak to sie powinno robic krok po kroku??
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  9. #58
    Użytkownik Alfa i Omega Pokaż na mapie Avatar korzen
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Sędziszów Młp./Rzeszów
    Auto
    Alfa romeo 147 1,9jtd
    Postów
    357
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    24 d 3 h 36 m

    Domyślnie

    Ani jednego tricku do 147;/ Tylko zbierać na 156sw fl
    Patrz w lusterka, sprawdź dwa razy - Golfy są wszędzie!!

  10. #59
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    3,959
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    82 d 6 h 27 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał korzen Zobacz post
    Ani jednego tricku do 147;/ Tylko zbierać na 156sw fl
    A trick follow me home znasz?

    Wyciągasz kluczyk ze stacyjki i pociągasz do siebie dźwigienkę od świateł drogowych.
    Zapalają się długie i przez ileś tam sekund odprowadzają Cię do domu.
    Alfa 156 JTS
    Delta TwinTurbo

  11. #60
    Użytkownik Romeo Pokaż na mapie Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,374
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    14 d 9 h 34 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał M@T Zobacz post
    W 159 po przytrzymaniu przycisku ściemniania zegarów (tylko po zmierzchu) włącza się night panel (zostaje tylko podświetlenie prędkościomierza, reszta gaśnie) - pewnie sporo osób o tym wie, ale może komuś się przyda.
    fajny patent, w Gtv przytrzymanie tylko ściemnia i rozjaśnia całość

    verdebiancorosso

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo 166 ODISSEA - B-ski cz. 2 i nowy nabytek Alfa Romeo 156
    Utworzone przez b-ski w dziale Nasze Belle
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-07-2011, 22:07
  2. Wszytkie Alfy... Znacie jakieś tricks & trips??
    Utworzone przez czesany w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-06-2011, 13:47
  3. Alfa Romeo 33 1,7 16v P4 & Alfa Romeo 33 1,4 Imola
    Utworzone przez Strzala_1 w dziale Nasze Belle
    Odpowiedzi: 60
    Ostatni post / autor: 09-10-2008, 19:45

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

Alfa test zegarow

kasowanie inspekcji

alfa 156 test zegarów

alfa romeo gt test licznika

plynnosc licznika alfa

alfa 166 jak włączyć test licznika

zegary 159

alfa romeo reset zegarow

triki alfa 147

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory