Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: jak wymienic przednią szybę ?

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie jak wymienic przednią szybę ?

    Siemka

    Mam taką sprawę , znajomemu w 146 pękła szyba i mu autko przeglądu nie przelazło z tego powodu . Klient jest dość oszczędny i łazi i marudzi mi abym mu to zrobił ( załatwił gdzieś używkę za 50zł ) - jestem z tego zielony ale filozofii chyba nie ma ?

    Takie pytanie ?
    1) jak się za to zabrać , jak zrobić pierwsze nacięcie aby można było wsadzić drut 0,7 aby można było ciąć klej ( czy może coś lepszego będzie do tego ? ) czy jednak muszę wybijać szybę?

    2) czy po wycięciu trzeba szybę jakoś poziomować itd? czy ewentualnie robić to na suwmiarkę ( takie same szczeliny z każdej strony

    3) na czym szybę wkleić , jakiś preparat polecacie ?

    4) uszczelkę ? jak ją wyciągnąć bez uszkodzenia? czy niestety musi iść na śmietnik i kupić nowa ?

    I inne wskazówki i porady z góry dziękować

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Moja wskazówka będzie jedna - nie zabieraj się za to. A kolega dusigrosz niech sam spróbuje jak taki oszczędny. Kupa roboty, masa pułapek, nawet klej trzeba umiejętnie nałożyć. Usuwanie starego to mordęga, bez przyssawki przy zakładaniu nowej łatwo szybę uszkodzić, jak nie położysz szybko kleju i szyby - przecieki i inne kwiatki.
    Daj na luz bo zaklniesz się na śmierć. Moja rada oparta jest na ilości i rodzaju zadanych pytań.
    Pozdrawiam.
    P.S. uszczelka w 90% przypadków idzie na śmietnik.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto