Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    grabo_s
    Gość

    Domyślnie Brera w NFS Carbon:)

    W koncu doczekalismy sie Alfy w NFS Zaczałem jezdzic i jest to moj ulubiony samochód Szkoda tylko ze z czasem zeby zdobywac uznanie trzeba dokonac profanacji auta, czyli tunningu ;//

  2. #2
    Emenems
    Gość

    Domyślnie

    To sem Moja 8)

  3. #3
    KUBAS
    Gość

    Domyślnie

    ee co to za wloty na masce.. ale fuszerka
    całkiem fajne fele .
    musze sobie skołowa ta gierke.... :twisted:

    pozdrawiam

  4. #4
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,163

    Domyślnie

    przeszedlem nia 80% gry, potem jezdzilem mazde ktora dostalem (bo za pieniadze bym jej nie kupil), a drifty jakas taksowka przechodzilem (mercedresem)
    gre skonczylem w 2 doby, ale kumpel mi pomagal

  5. #5
    webmaster007
    Gość

    Domyślnie

    heheh ja mam od wczoraj zrobilem 14% oczywiscie wlaczam gre i o kurwa brera ja pier **** i od razu wybor auta oczywisty i tylko zmienilem kolorek na czerwony alfa roso wstawiłem 22 cal oponki i tunik osiągów

  6. #6
    grabo_s
    Gość

    Domyślnie

    robie dokładnie tak samo - kolor czarny, ładne felgi i poprawa osiagów. Zadnych spojlerów itp.

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159SW 2009 2.0 JTDM
    Postów
    756

    Domyślnie

    Kariera na 100% a co do Brery to szkoda że za długo sie nie da nią pośmigać bo nie daje rady
    Pozdrawiam
    Michał (p.maiki)
    Było 146 1.4 TS 97r 2006-2008, 147 1.6 TS 02r 2008-2009, 156SW fl 1.9 JTDM 2003r 2009-2014

  8. #8
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,163

    Domyślnie

    p.maiki, z tego co zauwazylem juz w nfsu ta gra jest robiona tak, zeby poziom trudnosci byl zblizony bez wzgledu na fure... jak jakichs wyscigow nie moglem przejsc brera to mazda tez bez problemow sie nie udawalo... jest roznica, ale mysle, ze przy wiekszym wysilku i brera by sie cala gre przeszlo

  9. #9
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159SW 2009 2.0 JTDM
    Postów
    756

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tuti
    p.maiki, z tego co zauwazylem juz w nfsu ta gra jest robiona tak, zeby poziom trudnosci byl zblizony bez wzgledu na fure... jak jakichs wyscigow nie moglem przejsc brera to mazda tez bez problemow sie nie udawalo... jest roznica, ale mysle, ze przy wiekszym wysilku i brera by sie cala gre przeszlo
    Powodzenia
    Pozdrawiam
    Michał (p.maiki)
    Było 146 1.4 TS 97r 2006-2008, 147 1.6 TS 02r 2008-2009, 156SW fl 1.9 JTDM 2003r 2009-2014

  10. #10
    artii_!3
    Gość

    Domyślnie

    Oj by sie nie przeszlo chyba........ja minolem 50%gry u kumpla gram i coraz jest trudniej z nimi chociaż że mam 10 kg NITRO (najlepsze) i mam pakiety wyscigowe wszystko mam na maksa silnik turbo itp. jeszcze pare procentów przejde gry brerą moze do 75 ale potem to se musze zmienic samochod:/ pozdro...../

Podobne wątki

  1. [156] carbon w 156
    Utworzone przez Pio84 w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 163
    Ostatni post / autor: 31-07-2015, 16:51
  2. [Brera]Alfa Romeo Brera 2.2JTS warto kupić?
    Utworzone przez leon w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-02-2014, 14:09
  3. [159] Carbon 159 3M
    Utworzone przez p.lojek w dziale Nasze Belle
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-01-2013, 11:39
  4. Lusterka w Carbon?
    Utworzone przez Kuba_156 w dziale Hyde Park
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-12-2010, 00:04
  5. [156] carbon, carbon i jeszcze raz carbon
    Utworzone przez mrutyś w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-07-2008, 16:55

jak zmienic poziom trudnosci w nfs carbon

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory